‍ ‍ پایگاه اسرارآمیز آلمان نازی در قطب جنوب!


نظریه پردازان معتقدند که در سال ۱۹۳۸ گروهی از متخصصان نازی به قطب جنوب رفته و پایگاهی زیرزمینی بنام پایگاه ۲۱۱ احداث نموده اند و گرچه این ماموریت در لفافه حفظ صنعت شیلات انجام شده اما در واقع هدف اصلی ایجاد ارتباط با موجودات بیگانه ای بوده که تمدنی بسیار پیشرفته دارند ، به عقیده آنها، در آخرین روزهای جنگ جهانی دوم ، هیتلر به همراه عده زیادی از دانشمندان و افسران برجسته اش به آنجا رفتنو و حتی در آنجا به توسعه برنامه های موشکی و بشقاب پرنده و ماشین زمان پرداختند.. در دوران جنگ در لهستان یک مجموعه برای توسعه و تکمیل دیکلاگه یا ماشین زمان از طرف نازی ها تاسیس شده بود و بشدت و شبانه روز بر روی این سیستم کار می کردند ، بقایای سایت آزمایش آنها امروز در ناحیه ای در لهستان موجود است.. نظریه پردازان اعتقاد دارند آنها موفق به ساخت انواع مختلف بشقاب پرنده و ماشین زمان شدند و سال ها بعد در ککسبورگ پنسیلوانیا، یک وسیله عجیب پرنده مانند ماشین زمان آلمانها سقوط کرد.. البته گفته شد که بعدها هیتلر و سران نازی به آمریکای جنوبی رفتند و زندگی مخفیانه ای را در آنجا شروع کردند.

حتی برخی از صاحب تظران قویا معتقدند هیتلر ارتباط نزدیکی با برخی از نژادهای فرازمینی داشته است.. همه می دانند که در مورد مرگ هیتلر اتفاق نظر وجود ندارد و هنوز کسی نمی داند پس از جنگ چه بر سر او آمد؟ جسد او چه شد؟ آیا حقیقتا جسدش ، یک جسد ساختگی بدل بود؟!! و خودش بطور بسیار مرموز و ناگهانی برای همیشه ناپدید شد ؟!! در پاسخ این سوالات نظریه پردازان این حوزه قاطعانه میگویند بله!

چطور سایت های تحقیق و آزمایش در لهستان با آن ادوات و سازه های عجیب و برای چه هدفی ساخته شده بودند؟ سوالاتی از این دست باعث می شود تا سرنوشت هیتلر و نازی ها با اسرار فوق العاده عجیب و زیادی همراه باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *