آب نمک درمانی

نمک
نمک

آب نمک درمانی چیست؟

انرژی های منفی و ارتعاشات مخرب و موجودات متافیزیکی و غیر ارگانیک بر مردم اثر می گذارند وبه دلیل انرژی سیاهی که دارند، موجب پریشانی آنها میشوند.

انرژی منفی میتواند مشکلات گوناگونی نظیر افسردگی، افکار پریشان با درست عمل نکردن عضوی از بدن را در پی داشته باشد که در نهایت، موجب مشکلات بیشتری مانند اعتیاد، مشکلات مالی، یا در د سینه می شود.

موجودات متافیزیکی، انرژ ی سیا ه خود را به افراد مورد هدف و هجو م خود منتقل می کنند و مقدار زیادی از این انرژی سیاه را در بدن شان انباشته می سازند. رها شدن از این انرژی سیاه، دشوار است مگر اینکه درمان های معنوی نظیر آب نمک درمانی انجام شود. آب نمک درمانی را ه حلی ساده اما قوی برای مقابله با انرژی مضر سیاه است و آن را از بدن بیرون می کشد. با انجا م آن، تمرین معنوی مان برای مقابله با این انرژ ی سیاه ، به هدر نمی رود. به جای آن، موجب رشد معنو ی ما می شود.

چه زمانی باید از آب نمک درمانی استفاده نماییم؟

هر کدام از ما با درجات مختلفی تحت تاثیر انرژی های منفی هستیم. در نتیجه، مقداری انرژ ی سیاه در بدن داریم. آب نمک درمانی روزانه ، به خروج این انرژی سیاه از بدنمان کمک می کند.

آب نمک درمانی را به ویژه هنگامی باید انجام داد که نشانه های زیر را تجربه کنیم:

???? خواب آلودگی

???? کاهش انگیزه

???? ناتوانی در تفکر

???? افکار بیش از اندازه به خصوص افکار منفی

???? خشم یا سایر عواطف شدید ناخوشایند

???? استرس

???? هرگونه بیمار ی جسمی

هنگامی که ما یکی از نشانه های بالا را تجربه می نماییم، ما در مراحل ضعیفی از نظر جسمی، احساسی یا معنوی هستیم. در این زمان ، انرژی های منفی و معیوب به ما هجوم می آورند و انرژ ی سیا ه بیشتری به ما تزریق می کنند و علائم بالا حتی شدیدترهم می شوند.

علائم خروج انرژی سیاه

هنگام خروج انرژی سیاه، شاید نشانه هایی مانند خمیازه کشیدن، باد گلوزدن، کرخی پاها، گرم شدن گوش ها و چشم ها تجربه شود

گاهی احساس لزج بودن در پای غوطه ور شده تجربه میشود، این نشانه خروج انرژی سیاه است . این نشانه ، گاهی پس از آب نمک درمانی نیز مشاهده شده است. آب، سیاه رنگ می شود یا بوی بد به خود می گیرد یا گاهی گرمتر می شود. این امر به .دلیل برخورد با بسامدهای سیاهی است که از بدن خارج می شود

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *