آشنایی با انواع خودروهای باربری

خدمات حمل و نقل و باربری با انواع خودروهای باری انجام میشود که هر یک از این خودروهای دارای شرایط و ویژگی های خاص خود هستند. توان انتقال بار خودروهای باربری با یکدیگر متفاوت است و باید بر اساس نوع محموله که قصد انتقال آن را دارید خودروی باری مناسبی انتخاب نمایید.

شرایط بارگیری ، نحوه مهار بار ، وزن و حجم محموله و ….. در انتخاب خودروی مناسب برای باربری بسیار مهم است. در این مقاله قصد داریم انواع خودروهای باربری را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان در زمان نیاز به خدمات باربری خودروی مناسب را انتخاب نمایید.

یکی از شرکت هایی که خدمات باربری را با انواع خودروهای باربری به شما عزیزان ارائه می نماید آنی بار است. آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل و باربری در کشور امکان بارگیری و انتقال کالاهای  و محموله های مختلف را در اسرع وقت فراهم می نماید. خودروهای باربری مورد استفاده در آنی بار به صورت زیر می باشند :

 

  • انواع کامیون ( تک / جفت / ۹۱۱ )
  • انواع تریلی ( کفی / چادری / کمرشکن / کمپرسی )
  • انواع کامیونت و خاور ( مسقف / روباز )
  • نیسان وانت

 

برای خدمات حمل و نقل داخلی می توانید انواع خودروهای بالا را از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ ثبت سفارش نمایید و محموله های خود را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل کنید .  در ادامه به بررسی این خودروها می پردازیم.

 

حمل بار با انواع کامیون ها

 

کامیون ها پر استفاده ترین خودروهای باربری می باشند که برای انتقال طیف وسیعی از انواع کالا و محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند.

کامیون ها دارای اتاق بار مختلفی هستند . برخی به صورت کمپرسی و برخی به صورت اتاق باری هستند. البته ممکن است برخی از مدل ها به صورت مسقف یا کفی نیز وجود داشته باشیند که بسیار محدود و انگوشت شمار است.

 

انواع کامیون ها به صورت زیر می باشند :

 

  • کامیون ۱۰ تن یا تک
  • کامیون ۱۵ تن یا جفت
  • کامیون ۹۱۱

 

این کامیون ها دارای اتاق بار با ابعاد مختلف هستند . به عنوان مثال ، کامیون ۱۰ تن دارای اتاق با طول ۸۰/۵ می باشد و عرض آن ۲۵/۲ می باشد. کامیون ۱۵ تن نیز دارای اتاق با طول ۸۰/۶ و عرض ۴۰/۲ می باشد.

برای حمل بار با کامیون ابتدا باید از امکان بارگیری و حمل محموله با نوع کامیون مورد نظر خود اطمینان حاصل کنید.

باربری

باربری

باربری با تریلی

 

تریلی ها برای انتقال محموله ها و سازه های سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند و ابعاد بسیار بزرگترین نسبت به کامیون ها دارند. یک تریلی به صورت استاندارد قابلیت بارگیری و انتقال محموله تا ۲۴ تن را دارد. انواع تریلی هایی که در مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میگیرند به صورت زیر می باشند :

 

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن
  • تریلی کمپرسی

 

حمل بار با تریلی ها نیاز به تخصص و آشنایی با انواع آنها دارد . در ادامه به بررسی برخی از تریلی ها می پردازیم :

 

تریلی کفی

تریلی کفی پر استفاده ترین نوع تریلی است که دارای یک کفی صاف برای بارگیری محموله های مختلف می باشد. این تریلی برای حمل انواع کانکس ، کیسه جامبو ، آهن آلات و . . . مناسب است.

تریلی چادری

تریلی چادری در واقع یک تریلی مسقف است که امکان بارگیری انواع محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و محموله های صادراتی را فراهم می نماید.

تریلی کمرشکن

تریلی کمرشکن برای انتقال محموله های فوق سنگین و بزرگ و ترافیکی مورد استفاده قرار میگیرد . این تریلی توان حمل بار تا ۷۰ تن را دارد و برای انتقال محموله ها نیاز به اخذ مجوز دارد.

تریلی کمپرسی

تریلی کمپرسی نوع دیگری از تریلی ها می باشد که برای انتقال و بارگیری محموله های فله ای مناسب است . معمولا انواع کود ، خاک ، گندم و . .  که به صورت فله جابجا می شوند با استفاده از تریلی کمپرسی حمل می شوند.

باربری

باربری

حمل بار با کامیونت و خاور

 

خاور و کامیونت یک خودروی باربری برای انتقال محموله های نیمه سنگین است . این خودروی باربری توان حمل بار تا ۴ تن را دارد و معمولا برای انتقال محموله های شهری استفاده می شود. دلیل کاربری شهری آن نیز عدم مشکل برای تردد در معابر شهری می باشد. همانطور که می دانید تردد کامیون ها و تریلی ها تا ۱۰ شب در نقاط مختلف شهر ممنوع است اما کامیونت ها امکان تردد دارند.

کامیونت و خاور به ۲ صورت مسقف و روباز می باشند که برای انتقال محموله های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند .

 

برخی اقلام که حساسیت خاصی ندارند با استفاده از کامیونت و خاور روباز منتقل می شوند . به عنوان مثال برای حمل مصالح ساختمانی ، سنگ و آهن و . . . می توانید از کامیونت خاور روباز استفاده نمایید.

محموله هایی که حساسیت بیشتری دارند باید کامیونت و خاور مسقف بارگیری و حمل شوند. معمولا اثاثیه و لوازم خانه ، کالاهای الکترونیکی و . . . با استفاده از کامیونت و خاور بارگیری و ارسال می شوند.

برای حمل بار با خاور می توانید از طریق شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ با کارشناسان و متخصصین آنی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با ایشان محموله های خود را در اسرع وقت منتقل کنید.

باربری

باربری

حمل بار با نیسان وانت

 

یکی از خودروهای باربری بسیار پر استفاده نیسان وانت است. از آنجایی که ابعاد کوچکی دارد برای تردد در شهر ها و جاده های دارای محدودیت حرکتی بسیار مناسب است.

نیسان وانت ها توان حمل بار تا ۲ تن را دارند و انواع محموله و کالاهای مختلف با استفاده از این خودروها بارگیری و ارسال می شوند. نیسان وانت دارای اتاق بار به طول ۲ متر و عرض ۶۰/۱ است که امکان بارگیری محموله های متفاوت را به شما عزیزان می دهد . ارتفاع دیواره های کناری نیز حدودا ۱ متر است.

حمل بار با نیسان یک روش برای ارسال سریع و قیمت مناسب انواع محموله های می باشد . آنی بار به صورت همه روزه نیسان وانت را از همه نقاط استان تهران در اختیار شما قرار میدهد.

باربری

باربری

 

مشاوره تخصصی برای انتخاب خودروی باری

 

برای انتخاب یک خودروی مناسب برای حمل و نقل محموله های مختلف می توانید از طریق تماس با شماره ۵۷۶۶۹-۰۲۱ بهترین و تخصصی تری مشاوره را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.

کارشناسان و متخصصین مجموعه آنی بار تمامی خدمات مربوط به باربری را با بهترین مشاوره و به صورت همه روزه در اختیار شما قرار میدهند . علاوه بر این وبسایت آنی بار نیز شامل کاملترین اطلاعات در خصوص خدمات و انواع خودروهای باری می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *