آموزش تخصصی فرشتگان

طرح الهی زندگی

طرح الهی زندگی

علائم فرشتگان ( پروانه ها )

دیدن یک پروانه می تواند نشانه ای از سوی فرشته ات باشد که تغییر و تحول مثبت را نشان می دهد درست مانند دگردیسی یک کرم که بصورت پروانه ای زیبا در می آید و پرواز می کند.

بنابراین ما نیز باید تحول درونی درخود ایجاد کنیم. وقتی که پروانه ای توجه ما را بسوی خود جلب می کند، ما آن را بعنوان یک نشانه تلقی می کنیم، حال ممکن است در جلوی صورت ما و یا در باغی آن را در حال پرواز ببینیم. صرفنظر کردن از این علامتها آسان نیست و حس کنجکاوی ما در جستجوی یک پاسخ است.

پروانه ها هم ظریف هستند و هم دلگرم کننده و امید بخش ، بنابراین ما مجذوب و شیفته این موجودات کوچک می شویم، به حالت پرواز آنها و موجی که به بالهایشان میدهند دقت کنید که به مفهوم تحول است از حالتی آهسته به حالتی سریع ؛ آیا شما نیز آماده ی تحولی اینچنین می باشید..؟!

همچنین پروانه ها مفهوم عشق و سرخوشی ساده و بی ریا را انتقال میدهند و آیا این مفهوم به ما زیبایی زندگی و طبیعت را خاطرنشان نمی سازد..؟!

به صبوری آنها نیز در جریان دگردیسی شان از فرم یک کرم به فرم پروانه توجه نمایید و اینکه این تحول بکندی صورت میگیرد ولی در نهایت نتیجه ای بسیار متفاوت و شگفت انگیز حاصل می شود.

به پرواز آزاد و رها و سرخوشی آنها دقت کنید . آنها به ما مفهوم رهایی و لذت از زندگی را القا می کنند. ما نیز باید اجازه دهیم تغییرات در زندگی مان حتی خارج از کنترل ما صورت گیرند و اعتماد کنیم که نتیجه ای زیبا بدست خواهد آمد.

 

نامه نوشتن به فرشتگان  نگهبان

 چگونه با فرشته نگهبان تان از طریق نوشتن ارتباط برقرار کنید.

برقراری ارتباط با فرشته های نگهبان همانند بازگشت به خانه است. آنها یادآور رسالت زندگیتان و چیزهایی هستند که فراموش کرده اید. آنها محافظ و راهنمای شما هستند. یک راه شگفت انگیز برای برقراری ارتباط با فرشته های نگهبان تان نوشتن نامه به آنها است. آنها در طی همه پستی و بلندی های زندگی با شما همراه بوده اند و همیشه ایجاد فرصت برای قدردانی از آنها شگفت انگیز است.

شاید رسیدن به نقطه ای که امروز هستید آسان نبوده باشد. به چالشها و دشواریها بندیشید. شما تنها نبوده اید فرشته های نگهبان آنجا با شما بوده اند. برای نوشتن نامه به آنها کمی وقت بگذارید تا به آنها بگویید از آنها متشکرید که در این سفر شما را به اینجا رسانده اند و شما از همراهی آنها آگاه هستید.

از آنها برای رخدادهای متقارن (۱۱:۱۱ و …) یا هر نشانه ای که از خودشان بدست تان رسانده اند تشکر کنید و ازینکه اینجا هستید تشکر کنید. اگر مطلبی هست که میخواهید با آنها در میان بگذارید اکنون زمان آن است. به آنها بعنوان مشاورانی فوق العاده بیندیشید و بدانید که آنها نامه تان را بدون قضاوت میخوانند. هنگامی که نامه تان را کامل کردید آن را درون پاکت نامه بگذارید و در پاکت را بچسبانید.

✔ میتوانید این  پاکت_نامه را در انتهای دفتر خاطرات تان یا در جایی مخصوص، نگهدارید. بسیاری افراد مایلند تا #نامه شان را بعنوان نمادی از تغییر و تحول بسوزانند. کاری که احساس میکنید مناسب شما است انجام دهید.

مدیتیشن_و_فرشتگان_نگهبان

برای دریافت کمک از سوی فرشته نگهبان خود در امورات مهم زندگی می توانید مدیتیشن کنید. مدیتیشن ارتعاش شما را که ضروریست بالا برده و بنابراین می توانید بطور کامل و صحیح با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنید.‌

شما می توانید ارتباط خود با فرشته نگهبانتان را از طریق مدیتیشن هر روز بمدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه گسترش دهید. راههای دیگر بالابردن انرژی ارتعاشی شما عبارتند از : سالم ماندن ، پرهیز از پلیدی، خوراک مناسب ، ورزش و آگاهی،

ارتباط با فرشتگان نگهبان در یافتن عشق

شما می توانید به فرشتگان نگهبان خود بعنوان بهترین دوستانتان بنگرید. می توانید در مورد تصورات رویایی، ایده آل ها و احساسات خود با فرشته نگهبانتان صحبت کنید. شما می توانید با او همانطوری که با یک دوست نزدیک و صمیمی حرف می زنید، گفتگو کنید.  فرشتگان نگهبان شما حرفهایتان را می فهمند و تمایل به هدایت و یاریتان دارند.

می توانید در مورد هر چیزی که بخواهید مخصوصا اینکه در آینده ی عشقی شما چه چیزی رخ می دهد، از آنان سوال کنید. می توانید از آنها درخواست کنید که فرد مورد علاقه شما را نیز محافظت نمایند البته درخواست شما نباید در جهتی باشد که به ضرر آن فرد و اطرافیان اوست.

✔اگر درخواست شما با هدفتان هماهنگ و هم ارتعاش باشد، قطعا پاسخ داده خواهید شد. هیچ چیزی برای فرشتگان نگهبان دشوار نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *