آموزش فارکس ۱۰۰% رایگان!

کار

فارکس

برخی بازار فارکس را بزرگ­ترین بازار مالی در دنیا می­دانند که میلیاردها دلار در روز در این بازار جا­به ­جا می­ شود. آموزش فارکس و این که افراد بتوانند در این بازار کسب درآمد کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

در این مقاله قصد داریم به شما راه­هایی معرفی کنیم که با آموزش فارکس بتوانید از طریق این راه­ها کسب درآمد کنید.

آموش فارکس شامل انواع آموزش بورس فارکس، آموزش مقدماتی فارکس، آموزش فارکس از مبتدی تا پیشرفته، آموزش ورود به فارکس و… است که با توجه به این که در این کار تازه ­کار هستید و یا مدتی فعالیت کرده­اید می­توانید از راهکارهای مختلف استفاده کنید.

در این مقاله از بهترین آموزش فارکس به شما خواهیم آموخت چگونه از فارکس برای کسب درآمد استفاده کنید تا بتوانید به درآمد مورد نظر خود برسید.

ویژگی‌ های خاص بازار فارکس باعث شده تا سرمایه‌ گذاران از سرمایه‌ گذاری در بازار بورس، به بازار فارکس روی آورده و به راحتی به معاملات ارزی خود بپردازند که مقاله “بورس ارز فارکس چیست” را بهتون پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید

آموزش بورس فارکس

در بازار فارکس سرمایه ­گذاران در سرتاسر دنیا با وصل شدن به اینترنت از طریق پلتفرم و کامپیوتر به بازار جهانی وصل می شوند.

این بازار توسط ثروتمندان دنیا اداره می­شود و سرورهای اصلی آن در لندن، نیویورک و توکیو هستند. برای وصل شدن به ای بازار بروکر (کارگزاری) هایی وجود دارد که وظیفه وصل کردن مشتریان به بازار اصلی را بر عهده دارند. بروکر سعی می­کند از سرمایه شما حمایت کرده و به شود سود برساند اما سود خود را نیز بر می­دارد.

می­دانید که در سرتاسر دنیا جفت ارزهای فارکس از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. هر کشوری واحد پولی خاصی دارد و برای مثال نمی­توان در ایتالیا که واحد آن یورو است با استفاده از دلار آمریکا طلا خریداری کرد. بنابراین لازم است بازی وجود داشته باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز کار تبدیل واحدهای پولی به یکدیگر را انجام دهد. افراد برای ورود به هر کشوری لازم است پول خود را به واحد پول آن کشور تبدیل کنند.

هیچ بازار فیزیکی برای تبدیل واح های پولی به یکدیگر وجود ندارد و در تمام نقاط جهان این کار از طریق رایانه­ ها انجام می­شود.

در بازار بورس فارکس این کار در هفته ۵.۵ روز و ۲۴ ساعت شبانه روز قابل انجام است. بنابراین در تمام زمان­ های ممکن در سرتاسر دنیا بازار فارکس فعال است. برای مثال وقتی تایم کاری در آمریکا تمام می­شود، بازار فارکس در نقط ه­ای دیگر از جهان مانند توکیو شروع به کار می­کند و در نتیجه فعالیت بازار فارکس بسیار بالا است.

آموزش مقدماتی فارکس

برای ورود به فارکس لازم است شما ویژگی­ ها و مهارت ­هایی داشته باشید که به کمک آن­ها بتوانید در این بازار جذاب به درآمد باور نکردنی برسید. در ادامه برخی از این موارد را برای شما شرح می­دهیم.

متفاوت بودن

یکی از راه­هایی که می­تواند به شما کمک کند تا در بازار فارکس موفقیت بسیاری به دست آورید این است که متفاوت فکر کنید، متفاوت عمل کنید و در نتیجه متفاوت به موفقیت برسید. برای ورود به بازار فارکس لازم است افراد رویا داشته باشند، هدف داشته باشند و بتوانند با انگیزه بالا و برنامه درست وارد این بازار شوند.

لازم است افراد هدف خود از فعالیت در فارکس را بدانند. راستی شما چرا در فارکس سرمایه­ گذاری می­کنید؟ این بازار چه مزایای نسبت به سایر بازارها دارد؟ رویاهایتان را بنویسید، از آن­ها تصویری بسازید و مطمئن باشید موفقیت از آن شما خواهد بود.

نحوه ورود به بورس بین المللی خواسته ‌­ای است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند. سرمایه گذاری در بازار بورس جهانی می­‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و سود حاصل از سرمایه گذاری را برای اشخاص بیشتر کند. که ما در مقاله ” نحوه ورود به بورس بین المللی ” روش های ورود این بورس را توضیح دادیم که حتما مطالعه کنید

 

۲. سرمایه گذاری به جای پس انداز

اگر می­خواهید در بازار فارکس سرمایه­ گذاری کنید، ما به شما پیشنهادی داریم. به جای پس انداز ماهیانه ۱۰ درصد از درآمد خود را وارد بازار فارکس کنید. در مرحله اول آموزش فارکس یاد گرفتیم که چگونه متفاوت باشیم و در این قسمت باید یاد بگیریم که سرمایه­ گذاری کنیم نه پس انداز.

فراموش نکنید موفقیت شما مسیری است که باید در آن گام بردارید. موفقیت شما یک مقصد نیست که برای رفتن و رسیدن به آن تلاش کنید. فراموش نکنید موفقیت در یک شب به دست نمی آید. لازم است وارد مسیر شوید برنامه ریزی کنید و برای رسیدن بها بپردازید. پس اگر بخواهید فقط ۱۰ درصد از سرمایه خود را در بازار فارکس ذخیره کنید خیلی هم کار سختی نیست. این روش شروعی است که به شما کمک می­کند موفقیت را هر چه زودتر احساس کنید.

۳. انتخاب بهترین بروکر

انتخاب کارگزار مناسب در فارکس می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. و به موفقیت شما کمک کند. فراموش نکنید بروکر شما باید بهترین انتخاب شما باشد که دارای قوانین خاص خود است و از شما حمیات می­کند که در فارکس بهترین تاجر باشید. اگر تمام این موارد را در بروکر خود می­بینید به شما تبریک می­گویم. اما در صورتی که کارگزار ایده آلی نباشد ممکن است مشکلاتی مانند مشکلات زیر به وجود بیاید.

لازم است کارگزاری که انتخاب کرده ­اید تحت نظر دولت باشد در غیر این صورت می­تواند پول شما را پرداخت نکند.

گاهی اوقات ممکن است کارگزاری بدون حمایت کافی از شما در کمیسیون­ ها دارایی زیادی به دست آورد، در این صورت کار کردن با این کارگزاری منطقی نیست.

تیم پشتیبانی باید به حدی بزرگ باشد که بتواند در زمان لازم یعنی ۵ روز در هفته و به صورت ۲۴ ساعته از شما حمایت کند.

پس می­توان گفت انتخاب کارگزار یکی از اصول اساسی آموزش مقدماتی فارکس است.

۴. آموزش فارکس: چگونه شروع کنیم؟

اگر واقعا می­خواهید در بازار فارکس کسب درآمد کنید لازم است از همین الان شروع به فعالیت کنید. برای این کار لازم است ابتدا کار خود را با یک حساب آزمایشی شروع کنید. ریسک این حساب خیلی کم است و می­توان از این روش خرید و فروش انجام داد و در نتیجه مهارت های لازم برای ورود به فارکس را به دست آورد.

حداقل دو ماه لازم است که با حساب آزمایشی اقدام به فعالیت کنید تا بتوانید مهارت لازم را کسب کنید. برای شروع این کار می­توانید یک حساب دمو برای ورود به فارکس ایجاد کرده و شروع به یادگرفتن و انجام معاملات در بازار واقعی کنید.

۵. الگو قرار دادن افراد موفق در فارکس

الگو قرار دادن افراد موفق نه تنها در فارکس بلکه در هر تخصص دیگری می­تواند بسیار موثر باشد. مانند سایر بازارهای مالی فارکس نیز قهرمانانی دارد که با مطالعه قوانین آن­ها برای کسب موفقیت می­توانید به موفقیت هر چه بیشتر دست یابید. برخی از این افراد زنده­ اند و برخی فوت کرده­اند اما اکثر آن کتاب­هایی دارند که می­توان از آن­ها قوانین بسیار خوبی فراگرفت.

۶. پذیرش اشتباهات و درس گرفتن از آن­ها

یکی دیگر از نکاتی که لازم است در آموزش فارکس به آن توجه شود این است که لازم است افراد در دوره دو ماه ه­ای که در دمو فعالیت می­کنند اشتباهات خود و علل آن­ها راه شناسایی کرده و از شکست­های خود درس بگیرند. این تجارت اصلا تجارت ساده­ای نیست و ممکن است لازم باشد چندین بار به اشتباه بیفتید و ضرر کنید تا بتوانید در این بازار موفق شوید.

از این جهت است که می­گوییم هر چه دوره آموزشی طولانی­ تر باشد مفید­تر خواهد بود و به افراد کمک بسیار بیشتری خواهد کرد. فراموش نکنید شکست­ های ما در واقع اشتباهاتی است که به جای درس گرفتن از آن­ها یا آن­ها را نادیده گرفته­ایم و یا فقط برای آن­ها غصه خورده­ایم.

 

کسب موفقیت در فارکس

علاوه بر آن­چه پیش از این گفتیم کارهایی وجود دارد که می­تواند در موفقیت شما بسیار اثرگذار باشد. از جمله مسائل مهم در آموزش فارکسمی­توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر قیمت در فارکس رو به افزایش بود سریعا اقدام نکنید و صبور باشید.

سعی کنید از اهرم­ های پایین استفاده کنید زیرا اهرم­های بالا موجب از بین رفتن تجارت شما خواهد شد.

زیاد تجارت کردن اصلا کار خوبی نیست. بلکه لازم است صبر کنید و روزانه یک تجارت اما با اندیشه انجام دهید.

از نمونه ­های متنوع استفاده کنید تا بتوانید به به سود بیشتری برسید. برای مثال اگر طلا و داو جونز مقابل یکدیگر هستند هر دوی آن­ها را داشته باشید.

انتخاب بهترین بروکر

معیارهای وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید بهترین کارگزاری را انتخاب کنید. همان­طور­که در ابتدا بحث گفتیم انتخاب کارگزاری مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است. یک کارگزاری مناسب در میان بازار فارکس شناخته شده است و شهرت دارد. کارگزار شما به گونه­ های باشد که اگر با او به مشکل برخورد کردید بتوانید در چارچوب قانونی اقدام کنید.

مهم­ترین حسن یک کارگزاری این است که حمایت لازم را از شما داشته باشد. در حال حاضر بروکر فارکس تایم بهترین و شناخته شده­ ترین بروکر برای ایرانیان است که می­تواند حامی خوبی باشد. بروکر فارکس تایم نیز از مزایایی برخوردار است که برای ایرانیان گزینه مناسبی محسوب می­شود.

سرمایه‌گذاری در بورس، یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری برای افراد یک جامعه است. خوشبختانه در کشور ما نیز بازار بورس پررونقی وجود دارد که می‌توان از آن برای خرید و فروش سهام انواع شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور استفاده کرد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بورس مقاله ” آموزش صفر تا صد بورس ” را مطالعه کنید.

سخن پایانی

فارکس پردرآمدترین بازار سرمایه است که در گذشته فقط میلیاردرها در آن سرمایه­ گذاری می­کردند. با گذشت زمان این بازار قوانین و امکاناتی به وجود آورد که باعث شد بیشتر مردم به سرمایه­ گذاری در این بازار علاقه­مند شوند. امروزه افراد بسیاری از این روش سرمایه­ گذاری می­کنند. آموزش فارکس برای کسب موفقیت اهمیت بسیار زیادی دارد و لازم است افراد از پختگی لازم و کافی برای کسب موفقیت در این بازار برخوردار باشند.

برخی از سوالات رایج:

۱. آموزش مقدماتی فارکس شامل چه مواردی می شود؟

۱. متفاوت بودن
۲. سرمایه گذاری به جای پس انداز
۳. انتخاب بهترین بروکر

۲. چگونه می توان در فارکس موفق شد؟

۱. اگر قیمت در فارکس در حال افزایش بود سریع اقدام نکنید. مدتی صبر کنید.
۲. از نمونه های مختلف استفاده کنید تا بیشتر سود کنید.
۳. موفقیت به معنای تجارت زیاد نیست بهتر است درست و منطقی تجارت کنید.

۳. ویژگی یک کارگزاری خوب چیست؟

بهترین ویژگی یک کارگزاری در دسترس و پاسخگو بودن آن است و انتخاب کارگزاری مناسب یکی از مهم-ترین اقدامات برای موفقیت در این زمینه است.

منبع:drways

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *