آکواریوم ناروژان اصفهان؛ اولین تونل آکواریوم بزرگ کشور

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان بهعنوان اولین و بزرگ‌ترین تونل آکواریوم کشور به صورت مشارکتی با سرمایه گذار خارجی  ارتفاع منهای ۶ متر زیرزمین احداث شده است.

آکواریوم ناژوان اصفهان در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در زیر زمین احداث شده است. این تونل ناژوان شامل ۳۳ آکواریوم است و از جاهای دیدنی اصفهان محسوب می‌شود.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب‌های شور و شیرین، ستاره‌های دریایی از پنج اقیانوس دنیا در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

این مجموعه شامل ۳۳ آکواریوم پنج تا ده متری است و به صورت دنیای ۳۵ متری زیرآب، حجم ۱۰۸۰ مترمکعب آب را در خود جای می‌دهد و شهروندان می‌توانند در کنار و بالای سر خود زیباترین و کمیابترین گونه‌های دریایی را ببینند و بودن در فضای اقیانوس را تجربه کنند.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

امکانات آکواریوم ناروژان

امکانات این آکواریوم ، آکواریوم های بزرگ ۵ الی ۱۰ متری ، آکواریوم های لمسی و سیلندر آکواریوم و نیز یک تونل آکواریوم به طول ۳۵ متر و همچنین یک بخش عکس یادگاری، فروشگاه هدایا، کافی شاپ و پارکینگی با مساحت ۳۰۰۰ است.

اآکواریوم

در آکواریوم اصفهان کودکان می‌توانند به گونه‌های مختلف از آبزیان غذا بدهند آنها را لمس بکنند، لحظات و دقایق شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

این آکواریوم برای اولین بار است که در کشور با این وسعت افتتاح شده است.

آکواریوم اصفهان

در این تونل آکواریوم از ۵ اقیانوس دنیا گونه‌های مختلف آبزیان، ماهیان آب‌های شور و شیرین، ستاره دریایی و… به نمایش گذاشته می‌شوند.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

تعداد ماهی‌ها و گونه‌های جانوری

۶۵۰۰ موجود زنده ، بالغ بر ۳۰۰  تا ۳۵۰ گونه از ماهی های پنج قاره جهان

آبزیان آکواریوم اصفهان حدود ۶۵۰۰ موجود زنده است که بالغ بر ۳۰۰ تا ۳۵۰ گونه از ماهی های پنج قاره جهان را در خود جای داده است که حدود ۱۰۰ قطعه از این آبزیان جزء خطرناکترین ، نادرترین و عجیبترین گونه از ماهیان است. همچنین ۶ نوع کوسه در تونل آکواریوم اصفهان زندگی می‌کنند.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

آکواریوم اصفهان با سرمایه گذاری مشترک شرکت اقیانوس آکواریوم ترکیه و شهرداری اصفهان ساخته و به بهره برداری رسیده است.

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

تونل آکواریوم ناژوان اصفهان

ساعت بازدید از مجموعه:

ساعات بازدید از مجموعه آکواریوم اصفهان درتمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۶  بعد از ظهر به صورت یکسره امکان پذیر است.

آکوارریوم

آدرس: اصفهان، پارک ناژوان ، بلوار الفت ، آکواریوم اصفهان

تلفن: ٣٧٧٨٠٠١٣ -۰۳۱, ٣٧٧٨٠٠١۴ -۰۳۱, ٣٧٧٨٠٠٨٢ -۰۳۱

اگر دوست دارید سفری به یاد ماندنی با تور به اصفهان داشته باشید، تور ارزان اصفهان را در اینفو از فروشنده‌های معتبر مسافرتی خریداری کرده و آماده سفر شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *