آیا فرازمینیان در سقوط حکومت صدام حسین نقشی داشته اند.؟؟؟

در تاریخ نوزده مارس۲۰۰۳ ارتش ایالات متحده امریکا به بهانه داشتن سلاحهای کشتار جمعی توسط حکومت صدام وارد جنگ یک جانبه شد.

اما هیچگاه سلاح کشتار جمعی در عراق پیدا نشد. در این میان شایعات و نظراتی مطرح شد.

صدام قصد داشت عراق را به کشوری قدرتمند چه در خاورمیانه و چه جهان تبدیل کند. او خود را بخت نصر می نامید.

بخت نصر دوم پادشاه قدرتمند تمدن بابل بود که توانست در قرن ششم پیش از میلاد مصر را فتح کند و به معبد سلیمان حمله و معبد را بعد از غارت نابود کرد. بر طبق افسانه ها بعد از حمله بخت نصر به اورشلیم سه عالم را با خود به بابل آورد و توانست از محفظه یی به نام کوره آتشین استفاده کند. او سه عالم را در کوره آتشین قرار داد و نه تنها آنها نسوختند بلکه نفر چهارمی هم در بین آنها ظاهر شد. (طبق نظر محققین فضا نوردان باستانی منظور از کوره آتشین ورودی یک استارگیت است. که توسط آنها فعال شده است. )

یک شایعه نیز در مورد صدام حسین وجود دارد که او توانسته بود بعداز بازسازی دروازه های شهر بابل به ورودی یک کرم چاله دست پیدا کند. حتی او دستور داد در یک آجر متنی در مورد او بنویسند.

بنا به دستور صدام حسین پسر بخت نصر ساخته شد.

ظاهرا قرار نیست حکومتهایی که دارای تمدن باستانی هستند دوباره احیا و قدرتمند شود و هر پادشاه که تصمیم به استفاده از تمدن باستانی نیاکان خود بگیرد سقوط خواهد کرد.

کارشناسان معتقداند فرازمینیان حاکم بر زمین اجازه استفاده از اطلاعات و تکنولوژی های باستانی را نخواهند داد. و این امر با تخریب آثار باستانی. کتب. شواهد و نابود کردن هویت یک جامعه در حال انجام است.

StarGate

StarGate

در سالهای ۱۹۲۰ StarGate در بغداد کشف شد یکی از اهداف آمریکا در جنگ عراق تصاحب کردن این وسیله اسرار آمیز باستانی بوده از دروازه ستاره ها در زمان باستان برای تله پورت بین ستارگان استفاده میشده .یعنی ارتباط با موجودات بیگانه از جهان های دیگر

او پرتال ورود به دنیای بیگانگان را در اختیار داشت

سلاح های کشتار جمعی صدام فقط یکی از دلایل حمله بوش به صدام و کشور عراق در سال۲۰۰۳ بود.اما این سلاح ها کشتار جمعی هرگز به طور قطعی یافت نشد و زیربنای قابل تامل جنگ دوم خلیج فارس باعث آبرو ریزی و اعتراض به بوش و همتای انگلیس وی ، تونی بلر از آن زمان تاکنون شده است.

چرا دو مرد که اینقدر به شهرت و میراث سیاسی خود توجه داشتند ، چنین عملی خطرناک را به بهانه غیرقابل اعتماد شروع می کنند؟

یک دانشمند استرالیایی فکر می کند که او جواب دارد.

دکتر مایکل ای. سالسا معتقد است که “سوابق نامطلوب صدام” که بوش و بلر به عنوان بهانه ای برای حمله به عراق در سال ۲۰۰۳ از آن استفاده کردند ، پوششی برای یک انگیزه وحشی تر ، حتی باورنکردنی تر بود.

سالسا ادعا میکند که بیگانگانی که او به عنوان سیاره اسرار آمیز ۱۰ ام و یا سیاره نیبرو شناسایی کرده است که رابطه طولانی مدت با تمدن و مردم منطقه عراق- ایران داشته اند.

وی در مقاله ای با عنوان چشم انداز “فرا سیاسی” در مورد جنگ زودهنگام علیه عراق می گوید, شواهدی وجود دارد که درگیری طولانی مدت بابیگانگان در منطقه وجود دارد ، قدمت آن به نخستین روزهای تمدن سومری که زمانی بر زمین های حاصلخیز در کنار سواحل فرات تسلط داشتند ، وجود دارد.

بنا به گفته نظریه پردازان,ماموریت این سفینه باز کردن یک پرتال مخفی شده در عراق بوده و احتمالا در زیر ” زیگورات تاریک” در ” انزو ” عراق که منزلگاه ساحر بدنامی به نام”gimi-ishbi” بوده.

وی توضیح داد: “این نوع سفر (در این زیگورات )مانند یک مکان مسافرتی فضا-فوری است که در آن افراد بلافاصله از یک منطقه به منطقه دیگر تله پورت می شوند.” سالسا میگوید اگر این پرتال میتوانست فعال شود به صدام حسین مسیری برای دسترسی به نیبرو و سلاح های پیشرفته ماورایی میداد که در اختیار آنوناکی ها هست.

و این تهدید این دروازه ستاره ای بود و طبق گفته سالسا,این منجر به این شد که آمریکا و انگلیس پرونده صدام را به جریان بیاندازند تا پوششی برای بدست آوردن این پرتال بین سیاره بشوند. “”دولت بوش تصدیق کرد که صدام حسین اطلاعات بسیار ارزشمندی را در مورد تاریخ باستانی سیاره (نیبرو )در اختیار دارد.” “یا فناوری یا متون (باستانی ) که اساساً این موضوع را تأیید می کنند و او (صدام ) قصد داشت این موضوع را برای عموم مردم منتشر کند.” “من فکر می کنم که این بخش بزرگی از دلایل ورود دولت بوش به عراق بود ، تا صدام حسین از آشکار کردن این اطلاعات جلوگیری کند و همچنین کنترل آنراخود به دست آورند.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *