آیا می توان از نخ برای بالا بردن سینه استفاده کرد؟

 

سینه

لیفت سینه با نخ/ لیفت سینه بدون جراحی چگونه است؟

افتادگی سینه زنان نتیجه افزایش سن است. نوک پستان زیبا بین ۵ تا ۷ سانتی متر بالاتر از چین پستانی تحتانی در یک سینه بزرگ شده قرار دارد.

سابقه کاهش وزن قابل توجه ، شاخص توده بدنی (BMI) بالاتر، استفاده از سوتین بزرگ، تعداد بارداری و سیگار کشیدن به عنوان عوامل خطر مهم برای افتادگی سینه توصیف شده است.

افتادگی سینه یکی از آزاردهنده ترین مشکلات زنان است. کاهش وزن و بارداری شایع ترین دلایل این مشکل هستند. بالا بردن سینه یکی از رایج ترین درمان های زیبایی است که خانم ها به دنبال آن هستند. چندین گزینه درمانی ، بین لیفت سینه جراحی و غیر جراحی برای بیماران در دسترس است.

 

با تعداد زیادی از روش های بزرگ کردن و بالا بردن سینه که می توانید انتخاب کنید، پیدا کردن روشی که برای اهداف زیبایی شناختی مورد نظر شما بهترین عملکرد را داشته باشد، دشوار است. با این حال، اگر به دنبال یک درمان غیرجراحی و کم تهاجمی هستید، لیفت سینه با نخ ممکن است گزینه درمانی ایده آل شما باشد.

 

نخ های PIDEAL (PDO) چیست؟

نخ های Pideal که به آن PDO (Polydioxanone) نیز می گویند ، نخ های درجه یک پزشکی هستند که از پروتئین ساخته شده و نازک تر از مو هستند. آنها تولید کلاژن را تحریک می کنند و به سفت شدن پوست کمک می کنند. به طور متوسط، نخ های PDO برای ۴ تا ۶ ماه قبل از متابولیزه شدن و جذب توسط بدن باقی می مانند.

 

لیفت سینه با نخ چیست؟

این یک روش کم تهاجمی است و با بی حسی موضعی بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می شود. نخ‌های PDO پوست سینه را با نخ‌ها بلند می‌کنند و به آنها موقعیتی بالاتر و جوان‌تر می‌دهند.

لیفت سینه می تواند به طور مستقل انجام شود یا بخشی از سایر درمان های بزرگ کردن سینه باشد.

 

لیفت سینه با نخ چگونه کار می کند؟

لیفت با نخ برای سینه ها مانند لیفت با نخ برای هر قسمت دیگر بدن عمل می کند. نخ های لیفت با همان مواد پلی دیوکسانون که برای جراحی های قلب و عروق استفاده می شود ساخته می شوند. نخ‌های PDO در نواحی مشخص شده با یک سوزن کوچک به پوست وارد می‌شوند، جایی که نخ به پوست سینه قلاب می‌شود تا پستان را بکشد و به موقعیت بالاتری برساند.

 

مزایای لیفت سینه با نخ

– بهبود ظاهر کلی

– بافت سینه را سفت کنید.

– سینه ها را بالا می برد.

– ظاهری جوان تر به سینه ها می دهد.

– نتایج فوری و طولانی مدت تا دو سال

– این روش تولید کلاژن را تحریک می کند و خاصیت ارتجاعی بافت را بهبود می بخشد.

– تشکیل رگ های خونی جدید را تحریک می کند که اکسیژن رسانی به پوست را بهبود می بخشد.

– فیبروبلاست ها را تحریک می کند و بافت و رنگ پوست را بهبود می بخشد.

– یک روش سریع، با کمترین زمان استراحت و ناراحتی

 

محدودیت های لیفت سینه با نخ چیست؟

لیفت سینه با نخ باعث افزایش سایز یا حجم سینه ها نمی شود. اگر کاهش حجم قابل توجهی در سینه دارید، انتقال چربی یا کاشت سینه باید بهتر باشد.

اگرچه افراد با سنین مختلف می توانند لیفت سینه را انجام دهند اما بهتر است که دوران بارداری و شیردهی های خود را سپری کنید.

 

آیا استفاده از نخ های PDO ایمن است؟

نخ های PDO بسیار ایمن هستند. نخ های PDO از پلی دیوکسانون ساخته شده اند که بدن به مرور زمان آن را جذب می کند. پلی دیوکسانون خطر واکنش آلرژیک بسیار کمی دارد زیرا با بدن انسان سازگار است. نخ‌های PDO توسط FDA تایید شده‌اند و برای استفاده در زیبایی پوست و بافت پاکسازی می‌شوند.

 

نتایج چه مدت ماندگاری دارند؟

نتایج برای نخ‌های PDO تقریباً در تمام قسمت‌هایی از بدن که از آنها استفاده می‌شود مدت زمان یکسانی باقی می‌ماند. نتایج ممکن است تا ۲-۳ سال پس از درمان باقی بماند.

 

استراحت بعد از لیفت سینه با نخ

بیماران می توانند پس از درمان به فعالیت عادی روزانه خود ادامه دهند. قرمزی در نقاط ورود نخ بین ۳ تا ۵ ساعت پس از درمان از بین می رود. سینه های شما به مدت ۴۸ ساعت پس از عمل چسبانده می شود تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *