احساس تنهایی غیر عادی

احساس تنهایی
?احساس تنهایی غیر عادی :
.
در‌پست قبلی که مربوط به چاکرا ریشه بود گفتیم که این چاکرا پل ارتباطی بین دنیایی درونی ما با دنیای خارجی یا همون دنیای مادی میباشد .
یکی از اختلالات و بیماری های روحی که از به هم ریختن تعادل این چاکرا به وجود میاد اینه که فرد بین خودش و دنیای واقعی نمیتونه به خوبی ارتباط برقرار کنه .
بنابراین چون پل ارتباطی او با دنیای بیرونی که همون چاکر ریشه است دچار اختلال شده ، این افراد معمولا به شدت منزوی و ترسو میشن و از نشانه های این اختلال این هست که فرد حتی زمانی که در جمع حضور دارد باز این حس تنهایی رو داره و حتی زمانی که با جفت عاطفی خود همصحبت میشود باز هم احساس تنهایی او برطرف نمیشود ‌. و در واقع هیچ دلیل واقعی پشت این احساس تنهایی نیست .
این احساس غیر عادی کاملا با فردی که در صورت تنها بودن و دوری از دوستان و ارتباطات خودش این احساس تنهایی بهش دست میده کاملا متفاوته چون اون احساس یک حس کاملا طبیعیست ک فرد با جدایی از دوستان و آشنایان خودش بهش دست میده و از این رو این اختلال تنهایی بدون هیچ دلیل منطقی به وجود میاد و حتی در صورت حضور در جمع هم برطرف نمیشه .
. ❤پس دقت کنید اختلال احساس تنهایی غیر عادی با احساس تنهایی طبیعی افراد معمولی یک فرق بزرگ دارد و اونم اینه ک احساس تنهایی طبیعی با قرار گرفتن فرد در جمع دلخواه برطرف میشه ولی اختلال حتی با قرار گرفتن در جمع هم برطرف نمیشه.
.
از نشانه های آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
.
? احساس غریبه بودن با دنیای بیرونی و محیط اطراف
?سرگردان بودن و گمراهی در دنیا
? درون گرایی بیش از حد
?احساس تعلق نداشتن به جمع هنگام مهمانی و یا حتی جمع های خودمانی و دوستان صمیمی
?برطرف نشدن این حس تنهایی به صورت روزهای متوالی
?ترس زیاد از این حس .
.
❤روش درمان اختلال احساس تنهایی غیر عادی :
.
علاوه بر اینکه اختلال احساس تنهایی غیر عادی ممکنه در خیلی از افراد وجود داشه باشه از این رو تحت هر عاملی ک ب وجود اومده باشه با پاکسازی چاکرا ریشه برطرف میشه.
در‌مواردی ک‌اختلال بسیار شدید باشد باید حتما از یک درمانگر انرژی کمک گرفت .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *