استودیو Coalition در حال کار بر روی عنوان جدیدی است

استودیو Coalition

بر اساس شایعات جدیدی که پیرامون استودیو Coalition به وجود آمده است، احتمالا این استودیو بازیسازی در حال کار بر روی عنوان جدیدی است. حال در ادامه به بررسی این شایعات و میزان صحت آن‌ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

 

اگر برای اولین بار است که نام استودیو بازیسازی Coalition را می‌شنوید باید به اطلاع شما برسانیم که این استودیو ساخت نسخه چهارم مجموعه Gears of War را بر عهده داشت و از این پس نیز قرار است که وظیفه توسعه این مجموعه بازی بر دوش کارکنان این استودیو باشد.

همانطور که در ابتدای کار نیز گفته شد، به نظر می‌رسد که مایکروسافت که مالک استودیو‌های متعددی از جمله استودیو Coalition است، فضا را برای این بازیساز باز کرده و عرصه را برای انجام کار‌های جدید و پرداختن و تحقیق در رابطه با عنوانی جدید محیا کرده است. البته این موضوع در ابتدا به صورت شایعه بود. ولی پس از مدتی شرکت Storylab Productions که در ساخت و تولید محتواهای دیداری و شنیدار فعالیت می‌کند، تایید کرد که با همکاری استودیو Coalition در حال کار بر روی یک IP جدید است.

اگر اخبار مربوط به این موضوع صحت داشته باشد، کار بر روی اولین عنوان مستقل و جدید توسط Coalition، موفقیت بزرگی برای این سازنده به حساب می‌آید. حال باید صبر کنیم و تا یکی از رویداد‌های بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی منتظر بمانیم و ببینیم که این عنوان جدید چه نامی دارد و در چه سبکی ساخته خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *