اسکراب صورت با شکر قهوه ای و لیمو و عسل

در این بخش در نظر داریم سه مدل اسکراب را که به راحتی می توانید در منزل تهیه کنید، به روش بسیار ساده و آسان آموزش بدهیم. این اسکراب ها برای پوست صورت و بدن بسیار مفید است و باعث زیبایی بیشتر چهره ی شما می شود. اسکراب های زیر با موادی همچون عسل، شکر قهوه ای، لیمو، نمک، روغن زیتون، آب لیمو، روغن نارگیل، وانیل و … ساخته می شود.

اسکراب شکر قهوه ای، نمک و آب لیمو

این اسکراب صورت به دلیل وجود لیمو پوست شما را بسیار تازه می کند. برای ساخت این اسکراب یک چهارم فنجان شکر قهوه ایی را با یک دوم فنجان نمک تصفیه شده مخلوط کنید. به این مواد یک قاشق سوپخوری آب لیمو تازه و یک قاشق روغن نارگیل و یک قاشق عسل را اضافه نمایید. این اسکراب هم قابل استفاده بر روی بدن است.

اسکراب عسل و شکر

این اسکراب به دلیل داشتن عسل پوست شما را نرم و لطیف می سازد.

برای این منظور ۳ چهارم فنجان عسل  را با یک فنجان شکر مخلوط کنید به این ماسک هم باید یک فنجان کوچک نمک دریایی بیفزایید و خوب مخلوط کنید.در مرحله آخر یک دوم قاشق چایخوری روغن زیتون به مواد بیفزایید و خوب هم بزنید خمیر بدست آمده را به صورتتان بمالید و بگذارید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی صورتتان بماند سپس با کمک آب ولرم بشویید.

اسکراب شکر

اگر مواد ذکر شده در بالا در منزل نبود کمی شکر را با کمی روغن زیتون و چند قطره عصاره وانیل مخلوط کنید سپس به صورت بمالید و پس از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ان را بشویید.

هنگامی که می خواهید صورتتان را بشویید چشمانتان حتما بسته باشد روی ابروهایتان را هم به آرامی پاک کنید البته اسکراب را به ابرو ها نزنید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *