اطلاعات بسیار مهمی از بازی The Last of Us: Part II منتشر شد

بازی The Last of Us: Part II

بازی The Last of Us: Part II را می‌توان مورد انتظارترین عنوان سال آینده دانست که بسیاری از علاقه‌مندان و دارندگان پلی‌استیشن ۴ منتظر عرضه آن هستند.

در مراسم PlayStation Experience از نیل دراکمن، کارگردان و نویسنده The Last of Us: Part II، درباره داستان بازی سوالاتی پرسیده شده که او سعی کرد بدون اینکه داستان را لو دهد به آن‌ها پاسخ دهد.

اولین سوال مربوط به شخصیت جوئل بود و وقتی از دراکمن سوال پرسیده شده که آیا او مرده است، جواب داد که همه می‌میرند. مهم‌تر از آن او بیان کرد که هیچ شخصی در بازی The Last of Us: Part II امنیت ندارد.

در بازی خطراتی وجود دارد، خطراتی بسیار واقعی. در این قسمت هیچ شخصیتی امنیت جانی ندارد. ما دوست داریم که بازیکنان تجربه خود را با چنین فضایی و حس نفرت شروع کنند. چیزی که ما در این عنوان قصد داریم به بازیکنان بگوییم این است که هیچ شخصی حتی جوئل و الی نیز امنیت ندارند.

موضوع اصلی بازی The Last Of Us عشق و علاقه بود ولی حالا در قسمت دوم موضوع اصلی نفرت است و این نفرت کاملا در تریلری که در مراسم Paris Games Week نشان دادند، مشخص بود.

در این پنل همچنین دیگر نویسنده بازی نیز حضور داشت، «هالی گراس» (Halley Gross) که سابقه کار بر روی سریال Westworld را دارد بیان کرد که همکاری با استودیو ناتی داگ بر روی بهترین بازی تاریخ بسیار خوشحال است و از پروسه نوشتن داستان خیلی لذت برده است. دراکمن نیز اضافه کرد او از نقاط ابتدایی و پایانی داستان که ایده خودش بود راضی بود، ولی برای نوشتن داستان میان این نقاط مشکل داشت و مثل اینکه همکاری گراس باعث شده است که داستان بهبود یاید. دراکمن برای اینکه شنوندگان در PSX بهتر منظور او را درک کنند، در مورد هارلی گراس گفت:

بعد از اولین روز کاری هارلی در استودیو، او به خانه رفت و به شوهرش گفت که فکر کنم امروز یکی را باردار کرده‌ام و اگر The Last Of Us: Part II را بازی کنید منظور من را می‌فهمید.

البته دراکمن اضافه کرد که با وجود این تم اصلی بازی نفرت است ولی ما در بازی The Last Of Us: Part II با امید و صحنه‌های با نشاط نیز روبه رو خواهیم شد. در حالت کلی داستان بازی در مورد رسیدن به عدالت و تمامی نکات مثبت، منفی و خاکستری مربوط به آن است.

در پایین چند مورد از اطلاعات دیگری که دراکمن به آن‌ها اشاره کرده است را برای شما لیست کرده‌ایم:

  • مقدار زیادی از بازی در شهر سیاتل جریان دارد.
  • استودیو ناتی داگ در ساخت بازی ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.
  • یکی از بازیگران بازی، «لورا بیلی» (Laura Bailey)، که نقشش در بازی معلوم نیست گفت که هر روز این حس را دارد که می‌خواهد بر روی صحنه استفراغ کند، چون می‌خواهد انتظارات را برآورده کند.
  • طرفداران این عنوان شاید از این دنباله خوششان نیاید.
  • ما همیشه به ساخت بازی‌های داستان‎محور و خطی ادامه خواهیم داد.
  • اطلاعات بیشتری از این عنوان در E3 2018 منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *