اطلاعات جدیدی از بازی Left Alive و برنامه اسکوئر انیکس برای سال ۲۰۱۸ منتشر شد

بازی Left Alive

اعضای شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix) برنامه‌های خود را در رابطه با سال ۲۰۱۸ میلادی و همچنین جزییات جدیدی از بازی Left Alive را با خبرنگاران در میان گذاشتند.

 

بدون شک یکی از بهترین بازی‌های جدیدی که در مراسم «توکیو گیم شو» (Tokyo Game Show) معرفی شد، بازی Left Alive بود که به گفته «توشیفومی نبشیما» (Toshifumi Nabeshima)، کارگردان، به زودی اخبار زیادی از آن برای علاقه‌مندان منتشر خواهد شد. او در مصحبه اخیری اعلام کرده بود از اینکه بازیکنان با دیدن بازی Left Alive به وجد آمده‌اند، بسیار خوشحال و غافل‌گیر شده و البته اکنون فشارها بر روی او بیش از پیش نیز شده‌اند. او در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که علاقه‌مندان برای شنیدن اطلاعات جدیدی در مورد ای بازی نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانند.

گفته می‌شود که بازی Left Alive در سبک تیراندازی، اکشن و بقا بوده که داستان آن در محیطی پسا آخرالزمانی جریان خواهد داشت. نکته جالب در رابطه با این عنوان، سازندگان آن هستند که همگی بسیار شناخته شده و محبوبند. به عنوان مثال خود نبشیما، کارگردانی بازی Armored Core را در کارنامه دارد. «یوجی شینکاوا» (Yoji Shinkawa)، طراح بسیار محبوب مجموعه Metal Gear Solid وظیفه طراحی شخصیت‌های بازی Left Alive را بر عهده دارد و «تاکایوکی یاناس» (Takayuki Yanase) که بر روی بازی‌های Ghost in the Shell: Arise ، Suit Gundam 00 و Xenoblade Chronicles X کار کرده، ساخت مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی Left Alive را به عهده گرفته است.

بازی Left Alive

در مصاحبه دیگری، اعضای شرکت اسکوئر انیکس برنامه‌های خودشان را برای سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کردند.

«تاکشی یوچیکیوا» (Takeshi Uchikawa)، کارگردان بازیDragon Quest XI ، ابراز امیدواری کرد که همه اعضای شرکت در سال پیش رو اخبار غافل‌گیر کننده‌ای را منتشر خواهند کرد و بازی‌های جدیدی را خواهند ساخت. تهیه کننده نسخه پلی استیش ۴ این بازی نیز گفت که بر روی بازی جدیدی در حال کار کردن است. «یوسوکی ساتیو» (Yosuke Saito)، مدیر عامل شرکت اسکوئر انیکس، اعلام کرد که امیدوار است بتواند بازی جدید خودش را در سال ۲۰۱۸ معرفی کند. «شینجی هاشیموتو» (Shinji Hashimoto)، مدیر بازاریابی بازی Final Fantasy ، اظهار داشت که بازی‌ها بر روی کنسول‌ها و گوشی‌های هوشمند پیشرفت زیادی به خود دیده‌اند و او علاقه دارد که پس از این همه مدت، باز هم خودش را با ساخت بازی‌های جدید سرگرم کنند.

و در آخر «هجیم تابابتا» (Hajime Tabata)، کارگردان بازی Final Fantasy XV ، یادآور شد که تیم او از سال ۲۰۱۸ به بعد تماما بر روی بازی‌های نسل جدید کار خواهند کرد. علاوه‌بر این، تاباتا وقت اضافه برای کار کردن بر روی پروژه‌های جانبی را نیز پیدا کرده است و می‌خواهد ایده‌های خودش را مورد آزمایش قرار دهد.

ناگفته نماند که بازی Left Alive در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *