اطلاعات جدیدی از نسخه بازسازی شده بازی L.A. Noire منتشر شد

بازی L.A. Noire

شش سال پیش راک‌استار بازی L.A. Noire را منتشر کرد که با دیگر عناوین این استودیو فرق زیادی داشت و توسط استودیو استرالیایی Team Bondi ساخته شده بود.

این عنوان کارآگاهی که در دهه ۴۰ میلادی در منطقه هالیوود جریان داشت و استودیو Team Bondi میزان بسیار زیادی از جزئیات مربوط به شهر تا حالت چهره شخیصت‌های آن دوران را درون بازی خود جا داده بود و اینگونه توانست عنوانی متفاوت خلق کند.

در آن سال‌ها کنسول‌ها توان این را نداشتند که این عنوان را به خوبی اجرا کنند و حالا راک‌استار این را وظیفه خود می‌داند که بازی را برای کنسول‌های نسل جدید و واقعیت مجازی بازسازی کند. نسخه واقعیت مجازی بازی قرار بود در ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) منتشر شود ولی انتشار آن به تازیخ نامعلومی در ماه دسامبر عقب برده شده است.

علاوه‌بر تعویق انتشار نسخه واقعیت مجازی اطلاعات دیگری نیز از بازی منتشر شده است. سیستم رانندگی بازی نسبت به پیش تغییر کرده و رانندگی کردن در بازی L.A. Noire بسیار واقع‌گرایانه شده است. این شما خواهید بود که ماشین را استارت می‌زنید و در نسخه سوئیچ به لطف کنترل‌های حرکتی می‌توانید در هنگام رانندگی با یک دست فرمان ماشین را کنترل کرده و با دیگری اسلحه خود را شلیک کنید.

تصاویری نیز از نسخه واقعیت مجازی بازی منتشر شده است که در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

شما برای مبارزات تن به تن به مهارت‌های بوکس نیاز پیدا خواهید کرد تا با جنایت‌کارانی که تسلیم نمی‌شوند درگیر شوید. شما باید از دستان خود برای دفع کردن مشت دشمن و ضربه زدن به او استفاده کنید. همچنین باید ذکر کنیم که انیمیشن و فیزیک صورت بازی که در گذشته نیز بسیار دقیق طراحی شده بود، بازهم بهبود یافته است.

بازی L.A. Noire دو روز دیگر برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوئیج منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *