اعترافات تکان دهنده ، دانشمند برجسته شرکت لاک هید مارتین

بوید بوشمن

اعترافات تکان دهنده ، دانشمند برجسته شرکت لاک هید مارتین در بستر بیماری قبل از مرگ در مورد موجودات فرازمینی .

در سال ۲۰۱۴ یکی از مقامات ارشد شرکت لاک هید مارتین ( شرکت تولید موشک های فضایی ، هواپیماهای جنگی و اسلحه سازی ) بi نام بوید بوشمن ، در کهولت و در بستر بیماری اعترافات عجیب و تکان دهنده ای نمود .

او چهار دهه در این شرکت فعالیت داشته و پست های مهمی را بر عهده داشت که این پست ها او را به یک شاهد بسیار معتبر تبدیل می کند ، علاوه بر این او صاحب اختراعات متعددی در زمینه های موشکی بوده و نمی توان او را یک فرد معمولی که صرفا ادعایی مطرح نموده ، دانست .

اما ادعاهایی که او مطرح کرده این است که نه تنها یوفوها وجود داشته و واقعی می باشند ، بلکه آن ها منشایی فرازمینی دارند و تقریبا تمام ماجراهای سقوط و بازیابی اشیا پرنده و سرنشینان شان نیز واقعی بوده اند ، او چندین عکس از فرازمینی ها را نیز به رسانه ها نشان داده است .

او همچنین ادعا نمود که دو گونه از موجودات فرازمینی با انسان ها در حال همکاری بر روی پروژه های سری و محرمانه هستند . اما چگونه با انسان ها صحبت می کنند ، بوشمن می گوید ، با استفاده از تله پاتی ، آن ها با انسان ها ارتباط برقرار نموده و اطلاعات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

نکته عجیب دیگر که این دانشمند ادعا نموده این است که فرازمینی ها دارای تکنولوژی هستند که می توانند  بالاتر از سرعت نور حرکت کنند ، چیزی که علم کاملا آن را رد می کند . یک دانشمند دیگر شرکت لاک هید مارتین ، به نام بن ریچ قبل از مرگش ادعای عجیبی مطرح نموده بود که ” هر چیزی که شما تصورش را بکنید ما قبلا تکنولوژی آن را حاصل نموده ایم ” دکتر استیون گیرر ، فیزیکدان معروف نیز ادعا کرده که از منابعی از داخل ارتش به او گفته اند که ارتش در حال نظارت و بررسی حداقل ۵۰۰ شی هوشمند است که سالانه وارد اتمسفر زمین می شوند و این وظیفه را فرماندهی دفاع هوایی شمال آمریکا بر عهده دارد و نام رمزی این اشیا هوشمند “فست واکر” می باشد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *