افراد انرژی خوار

چاکرا

چرا برخی از افراد انرژی خوار هستند و هاله شما را تخلیه می کنند⁉️

?زمانی که ما با شخصی روبرو شویم ، بدن هاله ای نیز با هم روبرو می شود و اگر هاله طرف مقابل ضعیف تر از هاله ما باشد ، با هم همپوشانی دارند ، هاله ضعیف آن شخص ناآگاهانه شروع به مکش انرژی از هاله ما می کند. این یک روند طبیعی است دقیقاً مانند جریان هوا از فشار بالا به منطقه کم فشار.

?مثل اینکه شما دو سطل آب بیاورید
یکی سطل دارای آب گرم و دیگری آب سرد و شروع به مخلوط کردن آب در این دو سطل کنید ،پس چه اتفاقی می افتد?سطل دارای آب گرم مقداری گرما از دست می دهد زیرا مقداری آب سرد به آن اضافه می شودو سطل دارای آب سرد با اضافه شدن مقداری آب گرم به آن ، سردی خود را از دست می دهد،همین روش زمانی اتفاق می افتد که با شخصی روبرو شویم که از نظر انرژی کم از ما است یا در انرژی بالاتر از ما است ، انرژی ما شروع به مخلوط شدن می کند و گاهی اوقات انرژی می گیریم و گاهی اوقات انرژی ما را خالی می کنند.

گاهی یک سری افراد منفی، اطراف ما، بعنوان دوست یا آشنا وجود دارند که به ما انرژی منفی و آلودگی های شیطانی منتقل میکنند، ولی ما دانسته یا ندانسته همچنان اصرار داریم که ارتباط خود را با آنها حفظ کنیم. غافل از اینکه همین میزان از انرژی منفی باعث می شود که هم حال ما به سمت بد شدن برود و هم مانع رسیدن کمک های خداوندی و رحمات الهی به ما شود. خداوند در آیه ۴۹ سوره مریم خطاب به حضرت ابراهیم علیه السلام میفرماید :

فَلَمَّا اعْتَزَلَهُمْ وَمَا یَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّهِ وَهَبْنَا لَهُ إِسْحَاقَ وَیَعْقُوبَ وَکُلًّا جَعَلْنَا نَبِیًّا (مریم/۴۹)

ﭘﺲ ﻫﻨﮕﺎﻣﻰ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ [قوم خودش] ﻭ هر ﺁﻧﭽﻪ ﺟﺰ ﺧﺪﺍ ﻣﻰ ﭘﺮﺳﺘﻴﺪﻧﺪ، ﻛﻨﺎﺭﻩ ﮔﺮﻓﺖ، ﺍﺳﺤﺎﻕ ﻭﻳﻌﻘﻮﺏ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﺑﺨﺸﻴﺪﻳﻢ ﻭﻫﺮ ﻳﻚ ﺭﺍ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩﻳﻢ.

پس مراقب باشید با چه کسانی. گفتگو و رفت امد دارید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *