افسر سابق CIA: اگر حقایق اصلی یوفوها منتشر شوند، دیگر نمی‌توانید شب‌ها راحت بخوابید

یوفو

یوفو

یک افسر سابق CIA مدعی شده است که اگر حقایق اصلی یوفوها فاش بشود، مردم خصوصاً کودکان از فکر موجودات فضایی نمی‌توانند حتی با آرامش بخوابند!

حیات بیگانه موضوع جدیدی نیست و انسان مدت‌ها است که با آن کلنجار می‌رود. با این حال، انسان هنوز نتوانسته با علم کنونی خود آن را اثبات کند و جز یوفوهایی که هر از گاهی دنیا را به وحشت یا شاید هیجان می‌اندازند، هنوز چیزی نصیب آن نشده است.

البته با صدها میلیارد کهکشانی که در جهان مشاهده‌پذیر وجود دارد، خیلی‌ها بعید می‌دانند هیچ حیات و تمدن دیگری تاکنون شکل نگرفته باشد. درحالی این که موضوع هنوز پر از رمز و راز باقی مانده، همیشه اخبار عجیب و غریبی را می‌شنویم. ادعای نگران‌کننده یکی از افسرهای سابق CIA درباره حقایق اصلی یوفوها هم جدیدترین نمونه از این اخبار است.

 

«جیم سمیوان» (Jim Semivan)، افسر سابق CIA و یکی از موسسان To The Stars Academy اخیراً مدعی شده است که افشای حقایق اصلی یوفوها به هیچ وجه به نفع مردم، خصوصاً کودکان نیست. To The Stars Academy موسسه‌ای است که ادعا دارد در انتشار ویدیوهای پر سر و صدای پنتاگون از یوفوها نقش داشته است. در واقع سمیوان پیش‌تر اظهار داشته بود که بشقاب پرنده‌های رویت‌شده توسط نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا از سیاره دیگری آمده‌اند.

جیم سیموان در گفتگو با «جیمز آیندولی» (James Iandoli) درباره چالش افشای اطلاعات و تاثیر آن روی مردم و به خصوص کودکان چنین گفته است:

وقتی TTSA را شروع کردیم، همیشه درباره این موضوع بحث داشتیم. مطمئن هستیم که می‌خواهیم این اطلاعات را افشا کنیم؟ می‌دانی، منظورم این است که می‌خواهیم هشت‌ساله‌ها را بترسانیم؟

او سپس بیشتر وارد جزئیات شده و به این نکته اشاره کرده است که افشای حقایق اصلی یوفوها می‌تواند آرامش را از مردم بگیرد!

دوست‌هایی داشتم که می‌گفتند «دختر من می‌خواهد همه‌چیز را درباره یوفوها بداند. می‌توانیم درمورد این با تو صحبت کنیم؟». من هم می‌گفتم نه و این کار را نمی‌کنم. چه چیزی قرار است به او، به این یازده‌ساله‌ها بگویم؟ چنین واقعیتی می‌تواند روح و روان آن‌ها را تا آخر عمرشان به هم بریزد.

سمیوان همچنین می‌گوید نیرویی خارج از کره زمین وجود دارد که می‌تواند ما و محیطمان را کنترل کند.

اینکه نیرویی آن بیرون وجود دارد که می‌تواند محیط ما را کنترل کند و فکرهایی را در سر ما بگذارد. اینکه می‌توانند به شما دروغ بگویند، فریبتان بدهند و شما کنترلی روی زندگی‌تان ندارید. این‌ها را به یک دوازده‌ساله بگوید.

از صحبت‌های این افسر سابق CIA اینطور بر می‌آید که پدیده شیء ناشناخته پرنده یا یوفو رازهای بی‌شماری پشت خود دارد که هنوز آشکار نشده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *