اندروید پی اعلانات هوشمند خواهد داشت

 

بر اساس اسکرین‌شات جدیدی که از بخش اعلانات اندروید پی گرفته شده، توانایی‌های این قسمت در به‌روزرسانی آتی سیستم‌عامل اندروید افزایش می‌یابد.

مسلماً یکی از بخش‌های مهمی که در تجربه‌ی هوشمندِ گوشی‌های مدرن نقش اساسی دارد، بخش اعلانات است. توسط این قسمت، کاربران می‌توانند از اتفاقات و پیام‌های دوستانشان اطلاع یابند و برای قرارهای ملاقاتشان یادآوری دریافت کنند. حال با توجه به اهمیت نوار اعلانات، امروزه‌ نیازِ بیشتری به هوشمندی این بخش حس می‌شود. خوشبختانه، اسکرین‌شات جدیدی از نوار اعلانات در اندروید پی منتشر شده که اگر به واقعیت بدل شود، نسخه‌ی آتی سیستم‌عامل موبایلی گوگل عملکرد هوشمندی در پاسخگویی به اعلانات خواهد داشت.

در اغلب اوقات، نوار اعلانات اندروید گزینه‌ی بهتری نسبت به سیستم‌عامل‌های دیگر بوده و همواره کنترل‌ بهتر، تفکیکِ کارآمدتر و پاسخگویی آسان‌تری را برای کاربران فراهم آورده است؛ با این وجود، همیشه فضا برای اعمال بهبودها در قسمت یادشده وجود داشته که به‌نظر می‌رسد گوگل نیز با شناخت این موضوع قصد دارد پاسخگویی از طریق نوار اعلانات را در اندروید P بهبود بخشد.

نوار اعلانات اندروید پی

با توجه به اسکرین‌شات فوق، گویی بخش پاسخگویی قرار است عملکرد هوشمندی را از خود ارائه کند؛ اگرچه این ویژگی هم‌اکنون در اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوگل در دسترس است؛ اما غول جستجو قصد دارد این قابلیت را به اپلیکیشن‌های شخص ثالث نیز وارد کند.

همانطور که می‌توانید در تصویر بالا مشاهده کنید، توسط ویژگی فوق‌الذکر می‌توانید علاوه بر ارائه‌ی پاسخ‌های هوشمند، یادآور تنظیم کنید یا اعلانی را برای زمانی معین به تعویق بیاندازید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *