انسان‌ زودتر با بیگانگان ملاقات می‌کند یا هوش مصنوعی؟

یوفو

یک محقق فضا و نجوم معتقد است که بیگانگان به کمک هوش مصنوعی، وسایل نقلیه بدون سرنشین به زمین می‌فرستند.

آوی لوب، استاد دانشگاه هاروارد، این نظریه را مطرح کرده است که بیگانگان ارتباط مستقیم با انسان ها را آغاز نمی کنند، بلکه از طریق هوش مصنوعی ارتباط برقرار می کنند. او معتقد است که تمدن‌های بیگانه می توانند به کمک هوش مصنوعی، وسایل نقلیه بدون سرنشین را به جای وسایل نقلیه سرنشین دار به زمین بفرستند.

لوب گفت که سفر بین ستاره‌ای را با استفاده از وسایل و ابزارهای الکترونیکی پیش بینی می کند، زیرا آن‌ها صبر و حوصله سفر مسافت‌های طولانی را دارند. او همچنین ادعا می‌کند که اگر بیگانگان از زمین بازدید کنند، می‌توانیم از سیستم‌های هوش مصنوعی خود برای درک هوش مصنوعی آن‌ها استفاده و شاید احساس کنیم با آن‌ها ارتباط داریم.

لوب در یک سفر اقیانوسی ۱.۵ میلیون دلاری به پاپوآ گینه نو سفر کرد تا تکه‌هایی از جسمی را پیدا کند که معتقد است در سال ۲۰۱۴ از خارج از منظومه شمسی به زمین سقوط کرده است. او امیدوار است که منشاء بین ستاره ای این جرم را تایید کند و دریابد که آیا این جرم مصنوعی ایجاد شده است یا خیر.

اکسپدیشن در حال حاضر در راه است و قسمت اول جست‌وجو برای آزمایش فرضیه لوب در تابستان امسال برنامه ریزی شده است. او امیدوار است بدون اتکا به اطلاعاتی که دولت ایالات متحده می تواند ارائه دهد، مدرکی دال بر وجود این شیء پیدا کند.

منبع: novosti

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *