انویدیا از نسل جدید نمایشگر‌های پیشرفته خود رونمایی کرد

انویدیا

همانطور که عنوان خبر گویای همه چیز است، شرکت انویدیا به تازگی از نسل جدید نمایشگر‌های خود که برای پی‌سی گیمر‌ها طراحی شده، رونمایی کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

بدون شک همه گیمر‌ها با شرکت انویدیا و کارت‌های گرافیکی قدرتمند و بی‌نظیرش به طور کامل آشنایی دارند. اما جالب است بدانید که این شرکت تنها به تولید تراشه‌ها و چیپست‌های گرافیکی مشغول نیست و به تازگی از نسل جدید نمایشگر‌های خود موسوم به Big Format Gaming Display (BFGD) رونمایی کرده است.

به گفته انویدیا، این نمایشگر‌های جذاب، تمامی امکانات مورد نیاز برای فراهم کردن یک تجربه گیمینگ بی‌نظیر را در اختیار گیمرها قرار داده است. این نمایشگر‌ها که با همکاری غول‌های تولید نمایشگری همچون Acer، Asus و HP تولید خواهند شد، در سال ۲۰۱۸ میلادی به بازار جهانی عرضه خواهند شد و از ویژگی‌های بارزی همچون پنل عظیم ۶۵ اینچی با وضوح تصویر ۴K و نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ هرتز، فناوری HDR و G-Sync برخوردار است.

همانطور که گفته شد، نمایشگر‌های BFGD مجهز به پنل‌های بزرگ ۶۵ اینچی هستند. پنل‌های بزرگ به عقیده بسیاری از افراد علاوه بر گستردگی زیاد، از تاخیر بالاتری نیز برخوردار هستند که انویدیا اعلام کرده است نمایشگر‌های BFGD در مقایسه با تلویزیون‌های مشابه از تاخیر بسیار کمتری برخوردار بوده و بازیکنان نباید نگران این مسئله باشند. همچنین این نمایشگر‌ها علاوه بر ارائه امکانات ویژه به بازیکنان، از ویژگی‌های دیگری همچون پشتیبانی از شبکه‌های تلویزیونی مانند HBO و Netflix و سرویس‌های استریم پشتیبانی می‌کند.

انویدیا تاکنون از قیمت تمام شده این محصولات سخنی به میان نیاورده است. اما جالب است که بدانید شرکت Asus نمایشگری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های مشابه نمایشگر‌های انویدیا را با قیمتی برابر با ۱۳۰۰ دلار عرضه کرده است و این درحالیست که نمایشگر‌های Asus مجهز به پنل‌های ۳۴ اینچی هستند. پس با این اوصاف باید قیمت تمام شده نمایشگر‌های BFGD را بالای ۱۵۰۰ دلار محاسبه کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *