ایسوس از مانیتورهای ۳۵ اینچی و لپ تاپ های جدید ROG رونمایی کرد

 

ایسوس از خط تولید جدید کامپیوترهای راگ (rog) در نمایشگاه IFA واقع در برلین رونمایی کرد. این محصولات شامل لپ‌تاپ‌های سری راگ و صفحه‌نمایش ۳۵ اینچی گیمینگ خواهند بود.

ایسوس از خط تولید جدید خود برای کامپیوتر‌های راگ (Republic Of Gamers) در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کرده است. محصولات شامل لپ تاپ بازی راگ کایمیرا (Chimera) با صفحه‌نمایش گسترده و صفحه‌نمایش منحنی و گیمینگ راگ استریکس است.

با معرفی این محصولات، ایسوس در نمایشگاه IFA خود را در کنار سایر شرکت‌های کامپیوتری مانند دل، لنوو و ایسر برای ارایه محصولات خود در پاییز پیش‌رو قرار داده است.

ایسوس ادعا می‌کند که لپ‌تاپ کایمیرا اولین لپ‌تاپ با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی ثانیه (Gray to Gray) است. ایسوس این صفحه‌نمایش را بهترین و روان‌ترین صفحه‌نمایش با تصاویری یکپارچه و بدون انقطاع در بین لپ‌تاپ‌های امروزی می‌داند. این محصول از صفحه‌ای با اندازه‌ی ۱۷.۳ اینچ و وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ (FULL HD) استفاده می‌کند. همچنین از فناوری جی‌سینک (G-Sync) انویدیا برای گیمینگ نرم و روان در این صفحه‌نمایش‌ها استفاده شده است.

کایمیرا از پردازنده‌ی Core i7-7820HK اینتل استفاده می‌کند و دارای کارت گرافیکی جیفورس GTX 1080 انویدیا است. همچنین دارای ماژول داخلی بی‌سیم ایکس‌باکس است که باعث می شود بازی‌بازها لوازم جانبی ایکس‌باکس را به راحتی و بدون نیاز به اداپتور به لپ‌تاپ وصل کنند.

rog strix laptop

راگ استریکس XG35VQ یک مانیتور منحنی ۳۵ اینچی UWQHD با وضوح ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است. رفرش‌ریت این محصول ۱۰۰ هرتز بوده و نسبت ابعاد آن ۲۱ به ۹ است.

مانیتور strix ایسوس

در همین حال، ایسوس از راگ زفیریوس نیز رونمایی کرد این محصول، یک لپ تاپ با کارت‌گرافیکی GTX 1080 است که با طراحی Max-Q انویدیا همراه شده است؛ پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل؛ صفحه‌نمایش عریض ۱۲۰ هرتزی، سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته‌ی ایسوس (ROG Active Aerodynamics System)، سیستم صوتی حرفه‌ای و یک صفحه‌کلید RGB تنها بخشی از امکانات این محصول است.

همچنین راگ استریکس، که یک لپ‌تاپ گیمینگ با پردازنده‌های رایزن است، معرفی شد. این محصول اولین لپ‌تاپی است که از پردازنده‌های جدید شرکت ای‌ام‌دی استفاده خواهد کرد.

ASUS-ROG-STRIX-GL702ZC-

سایر لپ‌تاپ‌های معرفی شده در این نمایشگاه شامل لپ‌تاپ بازی راگ GX800؛ راگ استریکس اسکار؛ راگ استریکس هرو؛ راگ استریکس GL503 و GL703؛ راگ استریکس GL702VI؛ راگ استریکس GL702ZC؛ و راگ استریکس GL702VI است. همچنین ایسوس به نمایش تعدادی از صفحه‌نمایش، کامپیوتر‌های دسکتاپ و مادربردها پرداخت. هدست Windows Mix Reality ایسوس نیز برای تجربه‌های واقعیت مجازی به نمایش گذاشته شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *