ایکس باکس وان ایکس ؛ قوی ترین کنسول بازی جهان امروز عرضه می شود

کنسول جدید ایکس باکس وان ایکس (xbox one x) که قیمتی برابر با ۴۹۹ پوند دارد در راستای رقابت با کنسول پلی استیشن ۴ سونی به بازار می آید اما به نظر می رسد، قیمتش برای خرید کمی بالا است.

امکانات ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان ایکس

بر طبق ادعای کارشناسان، این کنسول حداقل ۴۰ درصد قوی تر از هر کنسول دیگری در بازار فعلی گیم است.قدرت پردازش گرافیکی ایکس باکس وان ایکس شش ترافلاپ است که ۴٫۲ برابر رقیب خود یعنی پلی استیشن ۴ به حساب می آید.این کنسول همچنین از بازی های با کیفیت تصویری ۴k و فناوری صدای دالبی آتموس پشتیبانی می کند.
با عرضه این کنسول کم کم باید خود را برای بازی های ۴k در خانه ها آماده کنیم.
بر طبق اظهار مدیر ایرلندی ایکس باکس وان ایکس، این کنسول ۴۹۹ دلار دارد اما در کنار آن هیچ بازی ارائه نمی گردد. این کنسول از امروز در انگلستان به فروش خواهد رسید.
با توجه بر پیش بینی ها، تا پایان سال بیش از ۴ میلیون تلویزیون ۴k در انگلستان وجود خواهد داشت و در ۴ سال آینده نیز بیش از نیمی از مردم انگلستان در خانه هایشان از تلویزیون ۴k استفاده می کنند؛ از همین جهت باید به سمت تمایل بازار حرکت می کردیم.

قیمت ایکس باگس وان ایکس

مایکروسافت اعلام کرده که ایکس باکس وان ایکس بازی های بیشتری را به نسبت پلی استیشن ۴ در فرمت ۴k اجرا خواهد کرد اگرچه قیمت آن نسبت به قیمت ۳۵۰ پوندی پلی استین ۴ نیز بالاتر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *