بررسی مشخصه های گوشی هوشمند Honor 9 Lite

 

حدودا ۳ روز پیش بود که شاهد انتشار گوشی Honor 9 Lite در برخی مناطق بودیم که مطمئنا پای این گوشی به زودی در ایران هم باز می شود. از آن جا که طرفداران این برند در کشور ما چشم گیر هستند لازم دانستیم که مشخصات این گوشی را نشر دهیم تا قبل از خرید بتوانید با آگاهی کامل گوشی مورد نظرتان را بررسی و خریداری کنید.

اینفو: می توان گفت که Honor 9 Lite یک گوشی بروز و البته متوسط به بالا است که در کنار بسیاری از گوشی های خوش نام روز می تواند به رقابت بنشیند.

Honor 9 Lite

بررسی مشخصه های طراحی گوشی Honor 9 Lite

این گوشی در رده اسمارت فون های اندرویدی طبقه بندی شده که به محض ورود به بازار از اندروید ۸ پشتیبانی می کند. البته رابط کاربری بکار گرفته شده در این گوشی با عنوان Emotion شناخته می شود و کاملا اختصاصی است. اندازه این گوشی به صورت ۱۵۱ x 71.9 x 7.6  میلی متر معرفی شده که نشان می دهد این گوشی در رده اسمارت فون های بزرگ قامت است.

Honor 9 Lite

از مزیت های این گوشی که تقریبا به طور استاندارد باریک نیز هست، این است که دارای وزن ۱۴۹ گرم است که کمتر از متوسط گوشی های هم رده اش است.

ساختار بدنه گوشی Honor 9 Lite از فلز و شیشه است و این به زیبایی گوشی بسیار کمک کرده است. تنوع رنگی در نظر گرفته شده برای این گوشی آبی، مشکی و خاکستری است. شما کدام یک را بیشتر می پسندید؟

Honor 9 Lite

بررسی مشخصه های نمایشگر گوشی Honor 9 Lite

برای بسیاری از کاربران ویژگی نمایشگر بسیار اهمیت دارد از این رو، این برند با تولید  Honor 9 Lite تصمیم داشته یک گوشی بزرگ با نمایشگر ۵٫۷ اینچ ارائه کند. البته رزولوشن این نمایشگر به میزان ۱۰۸۰ x 2160  پیکسل معرفی شده که در حد متوسطی است و این موجب شده تراکم پیکسلی این گوشی ۴۲۷ پیکسل بر اینچ باشد.

IPS LCD تکنولوژی است که نمایشگر گوشی هانر ۹ لایت توسط آن ساخته شده است. این نمایشگر از سنسورهای مجاورتی و نوری برخوردار است.

Honor 9 Lite

بررسی مشخصه های دوربین گوشی Honor 9 Lite

از جمله مزیت های این گوشی می توان به خاصیت دوربین های آن اشاره کرد. این گوشی همچون بسیاری از گوشی های هوشمند دارای دو دوربین عقب و سلفی گیر است که Honor 9 Lite برای هر دو گوشی، سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی ارائه داده است. هر چند دوربین عقب از فلش ساده ال ای دی برخوردار است اما دوربین جلو با ویژگی دوربین دوگانه به شما امکان می دهد تصاویر عالی ضبط کنید.

Honor 9 Lite

البته دوربین عقب نیز از ویژگی دوربین دوگانه بهره مند است که یکی ۲ مگاپیکسلی است.

با توجه به این که این گوشی از دوربین های خوبی برخوردار است اما هنوز به قدری پیشرفت نکرده که بتواند فیلم های ۴K ضبط کند.

Honor 9 Lite

بررسی مشخصه های سخت افزاری و حافظه ای گوشی Honor 9 Lite

سیستم پردازنده این گوشی HiSilicon Kirin 659 است که از یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس پردازشی ۲۳۶۰  مگاهرتز پشتیبانی می کند. همچنین پردازشگر گرافیکی این گوشی Mali-T830 MP2 است. مهم ترین دانستنی این بخش میزان فضای رم این گوشی است.

Honor 9 Lite دارای دو مدل ۴ گیگابایتی و ۳ گیگابایتی برای حافظه رم است که به تناسب قیمت و نیاز خود می توانید آن ها را انتخاب کنید. گوشی که دارای رم ۴ گیگابایتی است با حافظه ۶۴ گیگابایت ارائه می شود و گوشی دوم دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی است. البته برای میزان حافظه داخلی جای نگرانی نیست چرا که به کمک microSD, microSDHC, microSDXC می توان حافظه را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد.

Honor 9 Lite

بررسی مشخصه های باتری گوشی Honor 9 Lite

باتری این گوشی غیر قابل تعویض است و دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت است. البته از آن جا که تازه این گوشی روانه بازار شده هنوز مشخصات کاملی از نحوه عملکرد آن در دسترس نیست و تنها به بیان ظرفیت آن اکتفا می کنیم.

خروجی صدای این گوشی به طور مجزا ارائه شده که شامل Earpiece, Loudspeaker می باشد. این تفکیک به کیفیت بهتر صدا و البته دوام سخت افزار آن کمک می کند.

Honor 9 Lite

در این گوشی می توان از دو سیم کارت استفاده کرد که یکی با بخش microSD مشترک است. نکته دیگر اینکه برای استفاده از سیم کارت باید سیم کارت خود را به نانو سیم تبدیل کنید.

به نظر می رسد، میزان حافظه رم بالا، نمایشگر بزرگ و سخت افزار قوی در کنار یک باتری قوی می تواند انگیزاننده هایی باشد که شما را به خرید این گوشی سوق خواهد داد. در این باره دیدگاه ها و تجربیات خود را به ما بگویید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *