بررسی نظریه چرا در مقایسه با سایر جانداران ضعیف تر هستیم ؟

آیا انسان متعلق به زمین است

کتابی به نام انسان ها از زمین نیستند : یک ارزیابی علمی از شواهد توسط  دانشمندی بنام الیس سیلور نوشته شده که مطالب جالبی را در مورد پیدایش انسان و ارتباط با زمین مطرح نموده است . او در این کتاب بیان می کند که فرازمینی ها در گذشته های دور انسان را به زمین آورده اند . (البته برخی نیز معتقدند که فرازمینی ها انسان ها را به عنوان زندانی به زمین فرستاده اند یعنی موجوداتی در کهکشان های دیگر حالا به دلایلی نامعلوم برای تنبیه انسان را به کره زمین فرستاده اند) .

عمده ترین شاهدی که دکتر سیلور در این راستا مطرح می کند این است که بدن انسان نسبت به سایر حیوانات روی زمین دارای نقایص بسیار بیشتری است . در حالی که سایر حیوانات بشدت در مقابل عناصر طبیعت مانند سرما گرما باد باران و بیماری ها و غیره تا حدود زیادی مصون هستند اما انسان خیلی سریع با وزش بادی سرما می خورد ، مریض می شود . او می نویسد که انسان هوشمند ترین موجود در روی زمین است اما به لحاظ جسمی و سلامتی بسیار ضعیف است .

آیا انسان متعلق به زمین است

از تابش خورشید صدمه می بیند ، علاقه ای به مواد خام در طبیعت ندارد ، بیماری های قلبی و عروقی زیادی دارد و به عقیده او از عجایب است که چرا نوزاد انسان چنان سر بزرگی دارد ، زیرا سر بزرگ باعث صدمه هم به مادر و هم به نوزاد در هنگام تولد می شود و بنظر می رسد سایر حیوانات در طبیعت چنین مشکلی ندارند . برخی دیگر از نظریه پردازان معتقدند که ما انسان ها متعلق به زمین نیستیم چون بسیار متفاوت از سایر جاندارن روی زمین هستیم .

به عقیده برخی دیگر شاید پس از مرگ به سیاره دیگری خواهیم رفت زیرا گاهی مواقع انگار چیزی یادمان می آید یا منظره ای را دیده و احساس می کنیم آنرا قبلا دیده ایم . حیوانات خود را براحتی با شرایط آب و هوایی تطبیق می دهند نه قرصی می خورند و نه شربتی ، تقریبا هر چیزی را می خورند و بدنشان مرتبا در تماس با میکروب است اما به ندرت مریض می شوند . از نیش پشه و زنبور یا حتی مار صدمه ای آنچنانی به آن ها نمی رسد اما یک پشه خون یک ادم را در شیشه می کند و او را کلافه می سازد .

آیا واقعا ما متعلق به این سیاره هستیم؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *