بنجامین فولفورد، افشاگری شجاع یا مهره نظم نوین جهانی؟

معرفی شخصیتهایی جنجالی همچون بنجامین فولفورد که همچنان در قید حیات هستند چندان آسان نیست. آنچه مورد توافق همه است این است که از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۵ سردبیر امور آسیا-پاسیفیک مجله فوربس بوده, و در حال حاضر دو ساعت در هفته در یک کانال ملی تلویزیونی ژاپن برنامه داشته و به افشاگری و ادعاهای جنجالی میپردازد. او نواده جرج تیلور فولفورد, بزرگترین سهامدار جنرال الکتریک که در پی خریدشرکت جنرال موتورز نیز بوده, هست. جرج تیلور فولفورد به روایتی اولین کانادایی کشته شده در یک حادثه رانندگی بوده, اما به روایت بنجامین فولفورد, مرگ او ناشی از قتلی طراحی شده توسط خانواده راکفلر بوده است. بنا به این روایت, خانواده راکلفر صاحب کمپانی نفتی استاندارد اویل, از آن رو دست به قتل جرج تیلور فولفورد زده است که وی قصد سرمایه گذاری در تحقیقات نیکولا تسلا به منظور فراهم کردن انرژی مجانی و بی پایان برای عموم مردم را داشته است.
از جمله مطالب مورد ادعای بنجامین فولفورد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
– اولتیماتوم به ایلومیناتی
– ادعای ارتباط با میلیونها نینجا در سراسر جهان که سوگند یاد کرده اند نظم نوین جهانی را به زیر بکشند.
– فاجعه نیروگاه فوکوشیما نه حاصل یک پدیده طبیعی, بلکه نتیجه عملکرد «هارپ» بوده است.

th

بنجامین فولفورد به صورت هفتگی گزارشی از وقایع هفته گذشته را از دیدگاه خود تهیه کرده و همراه با تفسیر و توضیحات و اطلاعاتی که مدعی است از منابع اطلاعاتی خود به دست می آورد, در سایت خود در ازای حق عضویت (با مبلغی به اختیار پرداخت کننده یا در صورت عدم تمکن مالی, به صورت رایگان) در اختیار خوانندگان قرار میدهد. متن کامل صوتی هر گزارش با خوانش روبات نیز در کانال یوتیوب بنجامین فولفورد در دسترس است.
از این پس به یاری حق, خلاصه گزارشهای هفتگی بنجامین فولفورد هر هفته ترجمه شده و در اختیار خوانندگان قرار خواهد گرفت. ترجمه بر اساس فایل صوتی یوتیوب انجام میشود و به صورت خلاصه شده در اختیار خواننگان محترم قرار میگیرد. قضاوت درباره انسجام و صحت مطالب و مدعیات با خواندگان است.
پرتو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *