به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!

قانون جذب

لایت ورکر

به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!چگونه لایت ورکر شویم و لایت ورکر ها چه کار هایی میکنند؟

سلام بر شما بزرگان و عاشقان نور

آیا ممکن هست کسی تبدیل به لایت ورکر شود؟مگر لایت ورکر ها افراد به خصوص و قدرتمندی نیستند؟هرکسی توانایی لایت ورکر شدن را دارد؟برای لایت ورکر شدن باید چه کارهایی انجام دهیم؟لایت ورکر ها چه کار هایی انجام میدهند؟

لایت ورکر ها کسانی هستند که برای نجات سیاره زمین و تجربه زندگی در این دوران بر روی زمین داوطلب شده اند و برای هدف مقدسی در کالبد زمینی تناسخ یافته اند. در واقع همه ی انسان های دارای روح که روی زمین زندگی میکنند پتانسیل لایت ورکر شدن و پیوستن به خود حقیقی شان را دارند. اگر چه ممکن است در طول زندگی انسان ها هویت حقیقی شان را فراموش کرده باشند و درگیر نفسانیات شده باشند ولی اگر که بخواهند به نسخه معنوی شان نزدیک شوند با شرایط و انرژی هایی که در حال حاضر بر روی زمین وجود دارند میتوانند خیلی سریعتر از مرحله بیداری و پیشرفت روحی و معنوی شان گذار کنند.

البته ۱۴۴۰۰۰ لایت ورکر هم وجود دارند که ارواح بسیار پیشرفته ای و اغلب از سیارات پیشرفته خودشان بر روی زمین تناسخ یافته اند.پروسه بیداری این رزم آوران نور بسیار سریع اتفاق میافتد زیرا برای اهداف خیلی بزرگی به اینجا آمده اند.

من کیستم؟آیا من یک لایت ورکر هستم؟

این سوال ایست که اغلب لایت ورکر ها در پروسه بیداری شان به آن بر میخورند و برای پیدا کردن پاسخ به این در و آن در میزنند و یا به مکان های دور میروند و از دیگران در مورد ماهیت خودشان سوال میکنند در صورتی که تنها کسی که جواب این سوال را میداند خودتان هستید!بله خودتان هستید.

درون شما بزرگترین منبع دانش وجود دارد ولی به دلیل درگیر مسائل دنیوی نمیتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. دانا ترین راهنمای شما یعنی خود حقیقی تان همیشه با شما سخن می گوید و خواستار ارتباط با شماست ولی به دلیل سر و صدای ذهن شما نمیتوانید صدای آن را بشنوید و به دلیل بی توجهی به آن صدا در تمامی طول عمرتان این صدا بسیار ضعیف یا ناپدید شده است. و چیزی که به شما در این مرحله کمک میکند تا از هیاهوی ذهنتان خارج شوید و به آگاهی ناب درونتان بپیوندید مراقبه است.

البته من مطمئنم شما که این مطلب را میخوانید قطعا لایت ورکر هستید زیرا به این میدان انرژی جذب شده اید و بدانید که هیچ چیز در اینجا اتفاقی نیست.

لایت ورکر بودن یا نبودن هرکسی به نیت و خواست آن بستگی دارد و هیچ اصول یا قوانینی وجود ندارد که ما بتوانیم لایت ورکر ها را مشخص کنیم. و تنها چیزی که یک لایت ورکر یا رزم آور نور را متمایز می کند عشق و نوری است که او به جهان میدهد. هرکسی که آرزوی جهانی بهتر را داشته باشد و برای بهتر جهان پیرامون خود تلاش کند و دارنده ی نور حقیقت باشد قطعا لایت ورکر یا رزم آور نور است.

همه افراد توانایی لایت ورکر شدن و یاری رساندن به نور را دارند اگر آرزوی والایی داشته باشند و حاضر باشند از لذات زود گذر و کم ارزش دنیوی گذر کنند و با تغییر خود و باور های خود در جهت ساختن جهانی بهتر به فرایند صعود زمین به بعد پنجم کمک بسیاری می کنند. هر کس اگر تغییری حتی بسیار کوچک در خود بدهد تاثیر بسیار بزرگی در آگاهی جمعی سیاره میگذارد و باعث بالا رفتن ارتعاش افراد دیگر و بیداری آنها هم میشود پس همیشه مثبت فکر کنید و برای دیگران بهترین آرزوها را داشته باشید تا این حس خوب را به همه انتقال دهید و با تصور آینده ای زیبا برای خودتان و دیگران آن را خلق کنید.

برای لایت ورکر شدن باید چه کار کرد؟

اولین و مهمترین نکته این است در ابتدای راه باید خودمان و باورهایمان را بشناسیم زیرا این باور ها واعتقادات ما هستند که زندگی ما میسازند. بعد از اینکه خودمان را شناختیم باید در صدد اصلاح خود و بهبود باور هایمان اقدام کنیم و با شناسایی باور های مخرب و حذف آنها و از طرفی رسیدن به باور های مثبت و سازنده قدمی بزرگ در راه رشد معنوی و روحی خود برداریم. در این پست میتوانید با بخشی از باور های یک لایت ورکر آشنا شوید

مراقبه

برای رسیدن به آرامش و صلح درونی و رفتن به ماورای ذهن حتما به مراقبه نیاز خواهیم داشت. مراقبه یا مدیتیشن میتوانید فایده های زیادی برای بدن حتی داشته باشد ولی ما از مراقبه برای بالا بردن توانایی های روحی مان استفاده میکنیم که با تمرکز و ساکت شدن هیاهوی ذهن که با بالا رفتن امواج مغزی در حین مراقبه رخ میدهد, نمایان و تقویت میشوند.

مراقبه یعنی سکوت و در لحظه ی حال بودن و پذیرش هرچیز این معنای کامل مراقبه است ولی تکنیک های زیادی هم برای رسیدن به این نقطه وجود دارند که بهترین آنها تمرکز بر روی تنفس از طریق شکم است. این کار را در هرجایی میتوان انجام داد ولی بهتر است در جایی ساکت که کسی یا چیزی مزاحمتان نشود انجام دهید. دراز بکشید یا بنشینید(هر کدام که راحت تر هستید) یک دستتان را بر روی سینه و دست دیگر را بر روی شکمتان بگذارید. بدنتان را کاملا شل و عضلاتتان را راحت کنید. از بینی دم بگیرید و هوا را مستقیما به شکمتان ببرید. توجه کنید که نباید قفسه سینه تان تکان بخورد یا بالا و پایین شود. کمی نفستان را حبس کنید و بعد از دهانتان بازدم دهید و کاملا هوای داخل ریه تان را خارج کنید و باز چند ثانیه نفستان را حبس کنید.

این چرخه را میتوانید هر موقع که خسته هستید یا استرس دارید یا قبل از خواب ۵ دقیقه تا ۱۵ دقیقه انجام دهید. این تمرین در کوتاه مدت باعث تمرکز ذهن و بهبود حافظه و کم شدن استرس و در نتیجه بهبود فعالیت چاکراها میشود و در دراز با بالا رفتن سطح پرانا بدن باعث پیشرفتتان در فعالیت های روحانی و ماورایی میشود.

در حین مراقبه ممکن است فکر هایی به سمت شما بیایند و تمرکز شما را از نفس کشیدنتان دور کنند که این امری کاملا طبیعی ست. در این مواقع مهم است این را بدانید که این افکار شما نیستند و نباید با آنها یکی شوید. مغزتان برای مقاومت در برابر مدیتیشن این افکار و احساسات را ایجاد میکند. وقتی این افکار آمدند فقط آنها را نظاره کنید و اصلا با آنها جنگ و مقابله نکنید زیرا آنها با جنگیدن شما قدرت میگیرند. فقط برای چند لحظه آنها را بنگرید و بعد دوباره به فرآیند تنفس تان توجه کنید. بعد از مدتی دیگر لازم نیست خیلی سخت بگیرید و آسوده با نظارت بر تنفس تان میتوانید به حالت خلسه یا مراقبه بروید.

خود سازی

یکی دیگر از کار هایی مرتب باید به آن توجه کنید خودسازی و کار کردن بروی ایگو ها و نفسانیاتتان است که با این کار بعد از مدتی تبدیل به موجودی نورانی و الهی میشوید.

ایگو در واقع شخصیتی است که ما در طول این زندگیمان توسط جامعه ,پدر و مادرمان ,دوستانمان و تمامی افرادی که با آنها ملاقات کرده ایم گرفته که این شخصیت قطعا دارای نقطه ضعف ها و مشکلاتی هم باشد که این مارا به آدمی افسرده و اندوهگین تبدیل میکند ولی در حقیقت ماهیت ما آگاهی ناب الهی است که خارج از تمام محدودیت ها و چهارچوب ها است.

ما درگیر نفسانیات و خواسته های دنیوی بی پایان خود شده ایم که توسط ذهن هر لحظه به سوی ما حمله ور میشوند و ما اگر بتوانیم با کار بر روی ایگو هایمان آنها از بین ببریم به حقیقت خود که بدون میل و خواسته و سرشار از سرور است میرسیم. ایگو و نفس مانند تیرگی و آلودگی است که بر روی چراغ درون انسان می نشیند و نور را از آن می گیرد پس ما اگر بتوانیم افسار ذهن و در نتیجه ایگو که از آن سر چشمه می گیرد را در دست بگیریم میتوانیم مانند چراغی پر نور در تاریکی این دنیای پر از زشتی بدرخشیم.

لایت ورکر باید ابتدا درون خود را پاک و خالص کند زیرا جهان بیرون بازتابی از جهان درون است و هر شخص با پالایش درون و کار بر روی ایگو های و خودسازی بزرگترین کمک را به زمین و فرایند صعود آن به بعد پنجم میکند.

برای کنترل بر ذهن مهمترین کار انجام مرتب و روزانه و بدون وقفه مراقبه است, با هر تکنیک یا روشی که بیشتر برایمان جذاب است ولی باید با آن پایبند باشیم و هر روز انجام دهیم و بنا به حس شهودی خودمان هر وقت که آن روش قدرتش را برایمان از دست داد روش دیگری را جایگزین کنیم. اما برای از بین بردن ایگو باید در تمام طول روز آگاهانه عمل کرد و تمامی رفتار خود را در طول روز بازبینی کرد و رفتار هایی را که از روی نفس یا ایگو انجام میدهیم را بشناسیمو با همین کار بیشتر راه را رفته ایم ,بعد از تاباندن نور آگاهی بر روی رفتار های نفسانی خود و خواستن از بین بردن آن نباید دیگر آن رفتارها را انجام داد و به هوای نفس و وسوسه ها باید بی توجه بود. قطعا ابتدا کمی سخت است ولی با در نظر گرفتن ماهیت نفس و وسوسه که زود گذر و ناپایدار است و برای بقا نیاز به توجه دارد پس اگر ما کمی مقاومت کنیم و آگاهانه عمل کنیم میتوانیم اعمالمان را از نفس پاک کنیم.

 

لایت ورکر ها چه کارهایی انجام میدهند؟

لایت ورکر ها هر کاری برای بهبود خود و دنیا انجام می دهند و تمایل به کمک به دیگران و از همه مهمتر سیاره زمین دارند. البته لایت ورکر ها بنا بر مهارتی که دارند وظایف متفاوتی هم میتوانند داشته باشند که در پست انواع لایت ورکرها کامل توضیح داده ام.

اما در اینجا میخواهیم به برخی فعالیت هایی که اکثر لایت ورکر ها انجام میدهند و به آن علاقه دارند بپردازیم.

۱)مراقبه

مراقبه قطعا در این لیست باید ابتدا بیاید چون هر لایت ورکر قطعا با مراقبه و ارامش انرژی لازم را بدست می آورد.

۲)زندگی در لحضه حال

این هم به نوعی مراقبه است ولی در هر حالی میتوان انجام داد. لایت ورکر ها در زمان انجام هرکاری تمام تمرکزشان را روی کارشان میگذارند و با خودآگاهی کامل آن را انجام میدهند. برای یک لایت ورکر صرف یک فنجان چای یا قهوه با آرامش کامل از هرچیز دیگری لذت بخش تر است.

۳)ورزش

ورزش و فعالیت بدنی باعث افزایش انرژِی و بهبود عملکرد میشود. ورزش هایی مانند یوگا ,تای چی و چی کنگ مورد علاقه لایت ورکر ها هستند.

۴)خواندن کتاب

برای لایت ورکر ها خواندن کتاب یا دیدن فیلم یا مستند با محتوا برای بالا بردن آگاهی بسیار اهمیت دارد.

۵)کمک کردن به دیگران

کمک کردن دیگران برای لایت ورکر ها بسیار خوشحال کننده است

۶)معاشرت یا تنهایی

برای لایت ورکر هایی همدل و حساس به انرژی اند بسیار سخت است که با افراد سطحی نگر و درگیر نفسانیات معاشرت کنند و اینکار انرژی بسیار زیادی را از آنها می گیرد و خسته می شوند به همین خاطر ترجیح میدهند بیشتر تنها باشند. ولی اگر با لایت ورکر هایی دیگر معاشرت داشته باشند باعث میشود که دوستی بسیار خوبی داشته باشند و به یکدیگر در پیشرفت هم کمک کنند. وگاهی اوقاتی هم که یک لایت ورکر احساس میکند حضورش در جایی میتواند کمک کننده باشد و کسی را راهنمایی کند حتما این کار را انجام میدهد.

۷)رفتن به طبیعت

لایت ورکر ها عاشق رفتن به طبیعت و ارتباط گرفتن با مادر زمینی خود گایا هستند که همیشه حامی و راهنمای آنها بوده است و این کار آن ها را پر انرژی میکند.

 

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید اگر دوست داشت داشتید به اشتراک بگذارید و نظر بدهید.

 

نور پیروز است ناماسته.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *