تاثیر مواد ‌مخدر مشروبات الکلی و سیگار بر روی چاکراها

نیکوتین مانند سدی بین نیروی عمومی کندالینی و عملکرد آن در چاکراها عمل می کند.

در حالیکه الکل مانند داروی محرکی نیروی کندالینی را در مسیرها و مجراهای اشتباه با سرعت به حرکت در می آورد و یا آن را در مسیر اشتباه تقویت می کند که باعث آسیبهای جبران ناپذیر بر روی نادی ها می شود.

تمام قرصهای اعصاب و خواب آور، انواع مخدر، و داروهای محرک، نادیها را مسدود کرده و به عنوان سدی بین کندالینی و چاکراها عمل می کنند. این قرصها و مواد مخدر مانع جریان انرژی شاکتی یا کندالینی در بدن مادی و لطیف شده و همچنین باعث نشت شدید انرژی در آن واحد می گردند.

اثبات شده حتی قرصهای میگرن دارای مقدار زیادی کافئین هستند که برای فرونشاندن درد، به شدت انرژی را به فروکش و انقباض وا می دارند. همچنین انواع داروهای اعصاب و آرام بخشها، شکافهایی در لایه های حفاظتی نادی ها بوجود می آورند که باعث می شود انرژی نه تنها بیرون بریزد بلکه هم زمان تاثیرات و انرژی های منفی از همان شکافها وارد نظام بدن لطیف و مراکز انرژی و چاکراها شود. وقتی حتی یک قرص آرام بخش و میگرن چنین اثرات سویی دارد درباره مصرف انواع مخدرها و روان گردان چه می توان گفت؟

مواد مخدر و متادون و توهم زا به طور کل کندالینی را به صورت مصنوعی و غلط فعال می کنند. لذا انرژی کندالینی در مسیرهای اشتباه به سرعت بالا می رود و به ناگاه در بعضی از چاکراها توقف می کند. به همین دلیل باعث ایجاد تجربیات شگفت انگیزی می شود که به فعال شدن ناگهانی آن چاکرا مرتبط است ولی بلافاصله پس از فروکش کردن تجارب اولیه، نادیها دچار عکس العمل شدید شده و تخلیه انرژی شدید، او را دچار تجربه افسردگیهای عمیق، انحطاط روحی و احساسی، احساس پوچی، چند شخصیتی بودن، و بدترین و شدید ترین اغتشاشات عصبی و روحی می کند.

لذا استفاده از الکل، مخدرات و نیکوتین شاید در همان زمان استفاده در نظر فرد قربانی شگفت انگیز وآرام بخش باشند ولی تحت تاثیرحتی یک بار دست کاری شدن کندالینی به این صورت و شدت، کانالهای عصبی یا نادیها تحت اثر عبور یک باره انرژِی بسیار قوی کندالینی دچارشکافهای عمیق شده و از هم پاشیدگی کانالهای عصبی یا نادیها تحت اثر جهش و انفجار ناگهانی کندالینی تحت اثر استفاده از الکل یا مخدر، باعث می شود که فرد دیگربه راحتی نتواند تجربه جریان صحیح کندالینی را در مسیر اصلی خود دنبال کند و تحت اثر نشت انرژی از کانالهای نادی پیوسته در وجود خود احساس خلاء انرژی و ضعف و افسردگی و پوچی داشته باشد. لذا حتی یک بار استفاده از چنین روشهایی آسیبهای جبران ناپذیری بر هستی مادی و روحانی فرد باقی می گذارد که قابل اغماض نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *