تناسخ بذر های ستاره ای

تجربه نزدیک به مرگ

تناسخ

تناسخ بذر های ستاره ای

اگر داستان معروف دوروتی لوئیس ادی (ام ستی) را شنیده باشید، متوجه شده اید که این فرد در واقع یک تناسخ عجیب را تجربه کرده است. گزارشات در مورد دوروتی اینطور توصیف می کنند که دوروتی در سن سه سالگی، بعد از سقوط از پله ها، شروع به نمایش رفتار های عجیب و غریب کرد و درخواست کرد که” او را به خانه ببرند.” دورتی همچنین به سندرم لهجه ی خارجی مبتلا شده بود.

بعد از این اتفاقات، پدر و مادر او برای بازدید از موزه ی بریتانیا و دیدن عکس ها در تالار نمایشگاه معابد پادشاهی نیوجرسی رفتند. دوروتی جوان با صدای بلند گفت: اینجا خونه ی منه! اما درختا کجا هستن؟ باغ ها کجا هستن؟

این معبد متعلق به ستی اول، پدر رامسس بزرگ بود.

اتفاقی که دوروتی پشت سر گذاشت، در واقع یک تناسخ بود. یک تناسخ کاملا متفاوت. روحی که جایگزین روح دختر بچه شد و اطلاعات یک فرد از گذشته را منتقل کرد. در مورد دوروتی، روح اول دختر بچه به علت سقوط از پله ها از بدن جدا شد، اما چنین تناسخاتی معمولا به این شکل اتفاق می افتند که روح مهمان، در کنار روح اول و اصلی کالبد حضور داشته و روی چرخه ی عادی زندگی فرد و رفتار های او تاثیر بخصوصی نخواهند داشت.

باربارالسکو نوشت: او (ام ستی) برای کمک به دانشمندان مصری، به ویژه حسن و فخری بسیار مفید بود، انگلیسی خود را تصحیح کرد و مقالات زبان انگلیسی را برای دیگران نوشت، بنابراین این زن در مصر به یک نویسنده ی درجه ی اول و نویسنده ی پر کار و با استعداد تبدیل شد که حتی تحت نام خود، مقاله ها، تک نگاری ها و کتابهایی را با رتبه های عالی، جذاب و جالب منتشر کرد.

ویلیام گلدینگ از افرادی بود که در سفر های خود به مصر در دهه ی هشتاد، با افراد زیادی من جمله ام ستی ملاقات کرد. گلدینگ درباره ی تجربه ی خود از ملاقات با این افراد به ویژه ام ستی نوشت. زمانی که گلدینگ با این سوال رو به رو شد که: ام ستی چطور می دانست کشیش یک معبد خاص است؟ گلدینگ قبول کرد که او در گذشته زندگی ای داشته است.

افرادی که مطالعه درباره ی چنین اتفاقاتی را به طور حرفه ای تر دنبال می کنند، اصطلاحا به عنوان فرا روان شناس شناخته می شوند. از جمله ی چنین افرادی می توان به ایان استیونسن اشاره کرد. این روانپزشک کانادایی، سال ها در دانشگاه ویرجینیا در مورد بازگشت به زندگی های گذشته تحقیق داشت. اما با وجود فضای باز تحقیقاتی، این روانپزشک مطالعات خود را صرفا برای جامعه ی علمی و دانشگاهی منتشر کرد. ایان استیونسن جزئیات بسیار دقیقی با اصطلاحات علمی و دانشگاهی منتشر کرد که برای مردم عادی قابل درک نبود. موارد های تحقیقاتی این پژوهشگر، شامل ۳۰۰۰ مورد است که در تلاش برای تایید زندگی های گذشته می باشند.

این پژوهشگر در تلاش بود تا کودکانی را درک کند که بدون کمک هیپنوتیزم و روش های غیر معمول، قادر به یادآوری اتفاقاتی از زندگی های گذشته ی خود هستند.

هدف بازگشت ام ستی در دوره ی معاصر هم بازنمایی بخش های گمشده ای از فرهنگ مصر بود. مصر شناسی و رو نمایی از قسمت های خط خورده ی تاریخ، یکی از موضوعات جالب و مهمی است که روند آن همچنان ادامه دارد. در حال حاضر عده ی زیادی ادعا دارند که با ارواح مردگان مصری در ارتباط هستند و به این طریق سعی داشته اند با مصر شناسان در ارتباط باشند. چنانچه گزارشات افراد مصر شناس را مطالعه کنید متوجه میشوید که این افراد به طور مکرر با چنین ادعا هایی رو به رو هستن. اما صرفا ادعای افراد خاصی مثل ام ستی می تواند باعث کشف حقایق گمشده شود.

 

اگر توجه کرده باشید، دوروتی هیچ کار ماورایی ای انجام نداد، سراغ گورو های عجیب و غریب هم نرفت، دست به جادو و کارهای متافیزیکی هم نزد. پس لطفا اجازه ندهید برخی افراد سود جو و دروغ گو، شما را ترغیب به کار هایی کنند که باعث آلودگی ذهن و روان شما میشود. مکانیزم آگاهی ذهنی و تناسخ کاملا مکانیزم اتفاقی ای داشته و از حوزه ی اختیار ما خارج می باشد.

چنانچه شما یک روح پیشرفته باشید و برای هدف خاصی سفر جدیدی را روی سطح سیاره ی زمین شروع کرده باید، بهتر است در مورد تناسخ، اطلاعاتی که درون این کتابچه درج شده را داشته باشید. این تناسخ تا حدی با مبحث تناسخ عادی و شناخته شده متفاوت بوده و یک تجربه ی جالب و منحصر به فرد در مورد همراه شدن با راهنمایان روحی برجسته است.

حین نوشتن این کتاب سعی شده از همه ی منابع و گزارشات مختلفی که تا امروز در مورد تناسخ بذر های ستاره ای میتوان یافت استفاده شود. با این حال، صحت سنجی گزارشات و منابع به عهده ی قلب و روح آگاه شماست.

زمانی که مسیر بیداری ذهنی را در پیش می گیرید، اتفاقات زیادی سیستم انرژیکی بدن شما رو دستخوش تغییر خواهد کرد. همانطور که ما صاحب یک بدن فیزیکی هستیم و این بدن فیزیکی دارای سیستم ها و لایه های مختلفی می باشد، کالبد غیر فیزیکی ما هم تک بعدی نیست و دارای لایه ها و سیستم های مختلفی ست. بدن انرژیکی و روحی ما، قابلیت ها و اطلاعات بسیار زیادی از تجارب ما در سیارات و زندگی های مختلف دارد. واضح ترین بخش این سیستم انرژیکی که با کمی تمرین، همه ی ما قادر به دیدنش هستیم، هاله نام دارد.

هاله مثل یک توده ی رنگی خیلی لطیف، در اطراف هر انسان قابل مشاهده است. هر انسان، هاله ی رنگی متفاوتی دارد و این رنگ برگرفته از علم، روحیات و استعداد های فرد است و معمولا در طول زندگی های متمادی رنگ ثابتی دارد.

هاله ی انرژیکی هر انسان، معمولا دارای ۲ رنگ است، گرچه افراد تک رنگ هم به وفور پیدا می شوند. اما هاله های ۲ رنگ، اغلب به صورت یک رنگ غالب و یک رنگ ثانویه که غلبه ی کمتری دارد ظاهر می شود.

شدت و پیچیدگی بافت هاله، به چند عامل مختلف بستگی دارد. به طور مثال، هاله ی افرادی که زندگی خود را با کارهایی مثل دروغ گفتن، سو استفاده کردن و یا کار های سیاه سپری کرده اند، یک هاله ی تیره رنگ و بی نظم یا آشفته است. افرادی که حساسیت بیشتری نسبت به انرژی دارند، ممکن است حین مواجهه با هاله ی چنین افرادی، حتی بو های نامطبوعی را احساس کنند که قطعا تجربه ی خوش آیندی نیست.

بررسی هاله ی انرژیکی روح های پیشرفته

همانطور که بدن فیزیکی موجودات پس از گذراندن دوره های تکامل دستخوش تغییر می شود، سیستم انرژیکی بدن هم شکل ثابتی ندارد. بدن فیزیکی ما نسبت به اجداد گونه های انسانی مان در قرن ها پیش، دچار تفاوت های زیادی شده است. سیستم انرژیکی روح های پیشرفته یا افرادی که اصطلاحا روح کهن نامیده می شوند، به علت پشت سر گذاشتن زندگی های متمادی و طولانی، قدرت ها و ویژگی های متفاوتی دارد. این قدرت ها لزوما قدرت های ماورایی و متافیزیکی نیستند.

بهتر است چند مثال ملموس را مرور کنیم. نیکولا تسلا صاحب یک روح پیشرفته است. ما این روح را به اسم نیکولا تسلا می شناسیم اما در واقع نیکولا تسلا، فقط یکی از تناسخات مختلف این روح پیشرفته بوده. نیکولا تسلا ممکن است بار ها نه تنها بر سیاره ی زمین، بلکه در تمدن ها و سیارات هم سطح، پیشرفته تر یا کمتر تکامل یافته نسبت به سیاره ی زمین تناسخ پیدا کرده باشد.

نیکولا تسلا یک رنگ نارنجی ثابت درون هاله ی خود دارد که نمادی از استعداد و علم این روح پیشرفته است. در واقع این استعداد که به واسطه ی تجربیات متمادی روح، طی زندگی های مختلف به دست آمده، طی هر زندگی با فرد متولد می شود و قابل بهره برداری می باشد.

پس به این ترتیب چیزی به اسم شانس در مورد نبوغ و استعداد وجود ندارد. افرادی که با توانایی ها و نبوغ خاص می بینید، عمدتا این توانایی را طی زندگی های قبلی تقویت کرده اند، هر چند طی زندگی فعلی هم در حال تکمیل و تقویت این استعداد هستند.

 

وقتی یک روح تجارب بی شماری را در یک سطح تکاملی به دست می آورد، این روح دیگر قادر نیست تا در قالب یک انسان در سطوح متوسط یا ضعیف هستی متولد شود. این روح ها وارد قلمرو های جاودانه ی هستی شده و زندگی خود را درون تمدن ها و کالبد هایی با عمر طولانی ادامه می دهند. به طور مثال نیکولا تسلا، پیکاسو، ونگوک، داوینچی و بسیاری از افراد برجسته و تاثیر گذار تاریخ، ممکن است دیگر قادر به تناسخ پیدا کردن درون کالبد های فعلی ما مردم سیاره ی زمین نباشند.

مخصوصا افرادی که تاثیر مناسبی داشته و باعث ایجاد تحولات خاصی درون علم و هنر یک جامعه شده اند. اما گاها برخی از ارواح تمایل دارند که همچنان به روند تکامل یک سیاره کمک کرده و باعث رشد و پیشرفت افرادی شوند که قصد دارند روند تکاملی خود را طی کنند. همه ی ما انسان ها خانواده ی روحی و اساتید راهنمایی داریم که در طول زندگی تلاش دارند به کمک راهنمایی های مختلف، ارتباط گرفته و ما را در مورد مسیر تکاملی پیش رو آگاه کنند. اما تناسخ با یک روح راهنما، با اهداف بخصوصی صورت می گیرد.

سیستم انرژیکی روح های کهن، معمولا قابلیت پذیرش اطلاعات و انرژی های مختلفی رو دارد. اما متاسفانه به علت عدم آگاهی برخی از این افراد، گاها سیستم انرژیکی شان، پذیرای روح ها و انرژی های سو استفاده گری می شود که از طرف برادری تاریک اجیر شده اند. این ناآگاهی باعث می شود تا کالبد فرد پذیرنده دچار مشکلات و ناراحتی های زیادی شود. مثل افرادی که با برخی بیماری های روانی عجیب دست و پنجه نرم می کنند و گزارش های هولناک و تاسف آوری از مواجهه با موجوداتی تاریک و سو استفاده گر ارائه می دهند.

به همین دلیل است که مراقبه یکی از رکن ای مهم پیشرفت ذهنی و روحی می باشد. مراقبه به شما کمک می کند تا سیستم انرژیکی خود را از انرژی های سطح پایین و سنگین پاک کنید، مراکز انرژی را تقویت کنید و حفاظ هایی را در اطراف سیستم انرژیکی خود ایجاد کنید که از شما در مقابل حملات روحی و انرژی های سطح پایین محافظت می کند.

زمانی که شما روند پاکسازی چاکرا، هاله و سیستم انرژیکی را شروع کنید، نوعی برون ریزی روانی را تجربه خواهید کرد. این برون ریزی می تواند کمی جدی تر از برون ریزی های ذهنی حین خواب باشد. مطمئنا با خواب های بی سر و تهی درباره ی سگ و گربه و ماهی و … آشنایی دارید. این خواب ها در واقع روند سبک شدن ذهن از انرژی های سطح پایین و روزمره را نشان می دهند. معمولا یک خواب کامل و راحت، به انسان کمک می کند تا بخش قابل توجهی از سیستم انرژیکی خود را تقویت کرده و دوباره فعالیت روزمره ی خود را شروع کند.

کافیست سعی کنید برای یک بازه ی زمانی طولانی، خودتان را از خواب و استراحت محروم کنید، علاوه بر خسته شدن جسم، متوجه می شوید که بخش زیادی از کارکرد های ذهن و استدلال هم مختل می شود.

به هر صورت، خواب معمولی، برای دفع تمام انرژی های سطح پایین کارگر نیست، چون به راحتی می توان افرادی را مشاهده کرد که از ناراحتی های روانی رنج می برند و راه حل رهایی از انرژی های سنگین انباشته شده را نمی دانند.

شما در حین مراقبه، می توانید تمام سیستم انرژیکی خود را از انرژی های سنگین و منفی پاک کنید. حتی انرژی هایی که از زندگی های قبلی با شما همراه شده اند. اما این کار به صبر و حوصله و پاکسازی روزانه احتیاج دارد. برخی ممکن است طی ۲ ماه این روند را پشت سر بگذارند و برخی ممکن است تا ۲ سال نیاز به پاکسازی روزانه داشته باشند تا در نهایت تمام سیستم انرژیکی از انرژی های سنگین و انباشته شده پاک شود. پس بهتر است در این مورد صبور باشید و اجازه دهید که این روند با آهنگ مناسبی طی شود. حین پاکسازی سیستم انرژیکی، ما درست مثل نوزادی هستیم که به تازگی متولد شده و پله پله در حال شناخت خود می باشد.

از این مسیر آگاهی و بیداری تا جای ممکن لذت ببرید و درس هایی که حین این دوره به دست می آورید را برای همیشه به یاد بسپارید. این مسیر در نهایت به بیداری کندالینی منجر می شود. برای سال های طولانی، مراقبه و روش های مختلف انجام ان، یا فعال سازی کندالینی، به کمک گورو و اساتید خاص صورت می گرفت، اما در حال حاضر، ما انسان ها از امکاناتی برخورداریم که کمک می کند به راحتی به طیف وسیعی از اطلاعات دسترسی پیدا کنیم.

در هر صورت بیداری کندالینی بعد از مراقبه های روزانه و مکرر اجتناب ناپذیر می باشد.

بیداری کندالینی باعث تقویت روان فرد در مقابل چرخه های مخرب و حملات انرژیکی می شود. در واقع این کمترین مزیت بیداری کندالینی می باشد.

حین گذر از این دوره بهتر است که روزانه یک یا چند ساعت مراقبه داشته باشید و مایعات زیادی مصرف کنید. چون این پاکسازی روی بدن فیزیکی هم تاثیر گذار بوده و بدن شما برای تغییر و بازسازی به آب و مواد غذایی نیاز دارد. همچنین بهتر است مصرف خوراکی های گوشتی را متوقف کنید. این موضوع بستگی به میزان توانایی فیزیکی و اراده ی ذهنی شما دارد. اما در هر صورت با مصرف گوشت حیوانات، انرژی های سطح پایینی وارد بدن می شود که کمکی به ما در مسیر آگاهی و بیداری ذهنی نخواهد کرد.

بعد از این دوره ی پاکسازی و مواجهه با بیداری کندالینی، شما آماده اید تا مسیر زندگی خود را به شکلی که علاقه دارید و مطابق با برنامه ی روحی شماست بسازید.

اما چه زمان تناسخ رخ میدهد؟

هر فرد ممکن است تناسخ را به شکل متفاوتی تجربه کند. در ضعیف ترین حالت، ممکن است این روح راهنما را درون خواب به کرار مشاهده کنید. به طور مثال اگر علاقه ی زیادی به نقاشی دارید و مدام خواب هایی در مورد ونگوک می بینید، می تواند به این معنی باشد که روح آقای ونگوک درون شما هلول کرده. (این یک اصطلاح عامیانه است.) در واقع می توان گفت: روح آقای ونگوک سعی دارد شما را طی زندگی فعلی راهنمایی و مدیریت کند. هر چند شما دارای روح بزرگی هستید، اما مثل این می ماند که حالا ۲ استاد ارزشمند داشته باشید.

مجددا باید گفت که روح هایی مثل آقای ونگوک، با اهداف مختلفی تناسخ پیدا می کنند. اما یک روح خیر خواه، هدف روشن و پاکی دارد و به طور مثال از شما نمی خواهد که خودکشی کنید، قتل انجام بدهید، یا از دیگران سو استفاده کنید.

شما می توانید از طریق خواب ها، اطلاعات زیادی را از طرف ناخودآگاه، روح آگاه و اساتید معنوی خود دریافت کنید. ارتباط با روح تناسخ یافته هم به همین شکل می باشد.

پاسخ به چند سوال رایج در مورد بیداری ذهنی

بذر های ستاره ای از مسافرین سیاره ی زمین هستند که روند بیداری و آگاهی ذهنی این افراد در حال سرعت گرفتن می باشد. قطعا برادری سیاه علاقه ای به حضور و دخالت روح های پیشرفته در روند تکامل سیاره ندارد، به همین دلیل اغلب مردم ستاره ای و روح های کهن، علاقه ای به آشکار سازی ندارند و بازخورد های نامناسبی را از سمت اطرافیان به کرار تجربه کرده اند.

اغلب افرادی که نشانگان بیداری ذهنی را تجربه کرده اند با سوالات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. این موضوع اجازه نمی دهد تا با قاطعیت در مورد تصمیمات و اهداف خود اقدام کنند.

تا بحال مقالات مفصلی در مورد لمورین ها، آرکتورین ها، پلایدین ها و مردمان تکامل یافته و معنوی سیارات و قلمرو های دیگر نوشته شده اما بسیاری از افراد صرفا جذب تکنولوژی و ظاهر چنین موجوداتی شده اند در حالی که مهم ترین مساله ای که در شناخت موجودات می تواند موثر واقع شود، اطلاعاتی از درون و قلب آن هاست.

سیارات و نژاد های سطح کیهان بسیار متنوع می باشند، اما با وجود داشتن فرهنگ و تکنولوژی متفاوت و پیشرفته، حرف و پیام کاملا مشابهی دارند؛ همه ی ما برابر هستیم.

سطح تکاملی ما مردم زمین، هر چند با این موجودات همچنان متفاوت باشد اما هدف تمام ما مشابه است. متاسفانه بسیاری از افرادی که صاحب روح کهن می باشند یا نژاد آن ها به پلایدین ها یا لمورین ها می رسد، گاها درگیر غرور شده و فراموش می کنن که به چه علت تناسخ یافته اند. شما آزاد هستید تا از قدرت هایی که در اختیار دارید در هر مسیری که بخواهید استفاده کنید اما سو استفاده از دیگران بر خلاف هدف یک روح آگاه می باشد.

_دلیل تناسخ چه می تواند باشد؟

روح های پیشرفته معمولا صاحب یک برنامه ی مشخص می باشند. این موضوع بستگی به علم و استعداد فرد دارد. بعضی مخترع و هنرمند اند، بعضی اهداف متفاوت و خاص تری دارند. ولی ذات همه ی ماموریت های روحی، خدمت به تکامل یک سیاره می باشد.

_به واقع افراد حتی اگر هدف روحی خود را فراموش کنند باز هم به سمت هدف کشیده خواهند شد؟

پیکاسو، نیکولا تسلا؛ اینطور افراد هم ستاره ای بوده اند. اینطور افراد بار ها تناسخ پیدا کرده اند. ولی لزوما نیازی نبوده است تا در طول زندگی با ابعاد دیگر هستی ارتباط مستقیم گرفته یا علنا در مورد موجودات فضایی صحبت کنند. در حال حاضر هم اگر صحبت در مورد موجودات فضایی و ماموریت روحی وفور یافته است، به این علت است که در دوره ی حساسی به سر می بریم؛ سیاره ی زمین به سرعت در حال تغییر می باشد. نکته ای که در زندگی مردم ستاره ای ادوار گذشته می توان مشاهده کرد این است که آن ها نیز گاها دچار اشتباهاتی می شده اند اما در مجموع نقش آن ها بیشتر سازنده و مثبت بوده است. این موضوع بسیار مهم است که از اشتباه کردن نترسید و در صورتی که هدف خود را انتخاب کرده اید، با پشتکار و شجاعت در مورد پیشبرد مسیر خود اقدام کنید. در نهایت میانگین تاثیر گذاری هر فرد سنجیده خواهد شد.

در حال حاضر، موجودات پیشرفته یا برادری سفید اجازه پیدا کرده اند تا ارتباطات واضح تری گرفته و در زمینه ی تکامل، کمک های بیشتری را برای مردم زمین ارسال کنند. هر چند بسیاری از افراد در طول زمان به این جهان سفر کرده اند و کار های مفید زیادی انجام داده اند، اما هم اکنون لازم است تا کار های مفید بیشتری صورت بگیرد.

_تغییرات می توانند مثبت باشند یا منفی؟

قطعا هدف تغییرات مثبت می باشد، اما بستگی به عملکرد انسان ها دارد. زمین در حال پاکسازی خود می باشد. بسیاری از انسان ها هنوز علاقه ای به تکامل یافتن ندارند، این تضاد باعث ایجاد نوعی بحران شده است.

_دلیل اقدامات برادری تاریک هم می تواند تکامل سریع تر باشد؟ برخی از مردم معتقد اند حتی ویروس کرونا به دست برادری تاریک به وجود آمده تا جمعیت زمین کم شود و به دو یا سه میلیارد کاهش پیدا کند. و فرقه یا گروه های دیگر هم قادر نیستند با این برادری تاریک درگیر شوند چرا که کشته خواهند شد.

جواب: ضلع تاریک از هوش زیادی برخوردار است، نمی توان آن ها را دست کم گرفت. ولی به این شکل نیست که در چنگال این افراد اصطلاحا مثل مرغ پر کنده اسیر باشیم. هم اکنون زمانی است که سورس هستی دستور آزادی زمین را صادر کرده است. به عبارتی موجودات خیر خواه اجازه پیدا کرده اند تا راحت تر از گذشته به مردم سیاره ی زمین کمک کنند تا سیاره ی زمین و منابع آن در اختیار برادری تاریک باقی نماند.

_به هر صورت همیشه تعادل برقرار خواهد ماند، مثل کتاب نبرد با شیاطین که عده ای در مورد نجات جهان اقدام کردند ولی در نهایت تصمیم بر این شد که یک موجود شیطانی زنده بماند چون روشنایی بدون تاریکی وجود نخواهد داشت و نکته این بود که زمین دوباره به حالت اولیه برگشت.

جواب: موجودی که در فرهنگ عامه به آن شیطان گفته می شود، آنطور که در داستان ها گفته شده؛ بسیار به خداوند علاقه مند بوده است و از شدت حسادت رانده شده. مساله ای که در حال حاضر به عنوان ضلع تاریک یا برادری تاریک شناخته می شود تعریف کننده ی آنوناکی هاست. آنوناکی ها خواسته ی کاملا متفاوتی دارند. آن ها در جهت جلوگیری از تکامل بشر فعالیت می کنند.

_پس به واقع باید گفت موجود آنوناکی؟ خب هدف این موجودات چیست؟ به چه علت سعی دارند جلوی تکامل انسان ها را بگیرند؟

جواب: در مجموع ضلع تاریک اشاره به نژاد های سو استفاده گر دارد، مهم ترین این افراد آنوناکی نامیده می شوند. این موجودات قصد دارند تا خرد و انرژی های سطح بالا را نابود کنند. قصد دارند که همه ی انسان ها بازنده باشند و تنها خودشان به عنوان برنده شناخته شوند. نه تنها دنیا های خود را تحت اختیار دارند بلکه قصد دارند بقیه ی سیارات را نیز استعمار کنند. چرا انسان ها یکدیگر را می کشند یا استعمار می کنند؟ سو استفاده یعنی انرژی حیاتی دیگران را دزدیدن.

_چیزی مثل کشور های استعمار گر در طول تاریخ اما خب اگر جلوی تکامل گرفته شود، سرعت تکامل خوده این موجودات نیز کند خواهد شد و تا ابد هم نمی توانند این هدف را در پیش بگیرند در نتیجه پیشرفتی نیز نخواهند کرد!

جواب: مسیری که این موجودات انتخاب کرده اند باعث شده تا تفاوت های زیادی پیدا کنند. این موجودات به بسیاری از علوم اهمیتی نمی دهند. آن ها به دنبال عشق نیستند بلکه از انرژی ترس ما تغذیه می کنند. کلمه ی ابد بسیار نسبی می باشند، همه ی سیستم های مادی ممکن است در نهایت بسته شوند، اما حتی برای روح های پیشرفته هم این اتفاق می تواند بسیار دور بوده و درک چنین مفاهیمی نیازمند علم و تجربه ی بسیار می باشد.

_درباره ی هاله ها چطور؟ به واقع هاله نوعی انرژی می باشد؟

جواب: در مورد هاله ی بدن انسان ها، این هاله جلوه ای از بدن روح ماست. همان طور که بدن فیزیکی ما سیستم ها و بافت های مختلفی دارد، بدن انرژیکی هم بافت و لایه های مختلفی دارد. همه چیز انرژی می باشد، اما هاله یک سیستم بسیار لطیف و دقیق تر می باشد.

_رنگ اصلی هاله سفید می باشد و وضعیت ها باعث تغییر آن می شوند؟

جواب: خیر، هاله ها بیشتر شبیه تابلوی نقاشی می باشند، حتی موجودات بسیار تکامل یافته هم هاله هایی با رنگ های مختلف دارند. رنگ و بافت هاله ها نشان دهنده ی آن است که یک موجود چه اندازه صاحب تجربه می باشد و مهارت های او مربوط به چه زمینه هایی است. هاله همچنین می تواند ضعف ها و ناراحتی های فرد را آشکار کند.

-در زمینه ی هاله ها چگونه می توان اطلاعات بیشتری را کسب کرد؟

جواب: رنگی که معمولا مدیوم ها از طریق هاله دریافت می کنند همان رنگ غالب هاله می باشد که طی تناسخات متمادی ثابت است اما با دقت بیشتر درون هاله و اسکن دقیق تر آن به کمک چشم سوم، می توان به اطلاعات بیشتری دست پیدا کرد. این مهارت از طریق تمرین و مراقبه های بیشتر به دست خواهد آمد. در واقع لازم است تا فرد بیننده، حساسیت خود نسبت به رنگ ها و انرژی ها را بالا ببرد. از طرفی، تفسیر آن دسته از اطلاعاتی که از طریق مشاهده ی هاله دریافت می شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی افراد قادر هستند تا با وضوح بالایی هاله ی دیگران را مشاهده کنند اما در نهایت قضاوت بسیار مخربی انجام می دهند. ما در قبال قضاوت هایی که انجام می دهیم مسئول می باشیم.

از بهترین کتاب ها در این زمینه :

طب انرژی

علائم ستاره ای

اطلس چاکرا ها

_از چه طریق متوجه شویم که قضاوت ها مخرب هستند یا صحیح؟

جواب: ما همیشه در معرض قضاوت کردن هستیم چرا که ناگزیر به گرفتن تصمیمات جدید می باشیم. مهارت های مربوط به تصمیم گیری زیاد و متنوع می باشند. این مهارت ها لزوما متافیزیکی نیستند و درون کتاب های رشد شخصی و فرهنگ عمومی نیز به کرار در مورد آن ها صحبت شده است. اما متاسفانه برخی افراد تنها علاقه دارند که قدرت های خود را افزایش دهند و برای آن ها مهم نیست که ممکن است با این قدرت های متافیزیکی، چه آسیب هایی را متوجه دیگران کنند. لمورین ها از قدیمی ترین نژاد های ساکن زمین، سرگذشت بسیار عجیبی داشته اند که با وجود تمام سختی ها، درس های زیادی را برای ما به همراه داشته است. مهم ترین مساله ای که می توان از قوم لمور آموخت این است که: همواره اخلاقیات را یک قدم جلوتر از قدرت های دیگر به پیش ببرید.

همین معرفت و اخلاق است که می تواند از ما محافظت کند.

_پس شناخت و اطلاع نسبت به درون باعث محافظت می شود؟

جواب: قطعا، اگر به اصل داستام لموریا و آتلانتیس نگاه کنیم، بحث حول محور اخلاقیات بوده است. یک طرف ماجرا خودخواه بوده و یک طرف انسان دوست.

_به واقع با شناخت بیشتر نسبت به خود، جبهه ی مقابل نیز می توانسته است انسان دوست باشد اما چنین کاری را انجام نداده است؟

جواب: پادشاهان آتلانتیس افرادی بوده اند که با علم خدایان همراه بوده اند. اما در نهایت دچار حسادت شدند. چون نمی توانستند بپذیرند که نژاد هایی مثل لمورین ها توانسته اند به سرعت پیشرفت کرده و حتی از پدران خود در زمینه ی تکامل پیشی بگیرند.

-اگر می توانستند جلوی جنگ بزرگ را بگیرند، وضعیت زمین بهتر بود؟

جواب: کاملا درست است، اگر این جنگ بزرگ اتفاق نمی افتاد، بسیاری از تراژدی ها نیز رخ نمی داد.

_برای انجام مراقبه چه شیوه ای مناسب تر است؟ همچنین برای به دست آوردن توانایی هاله بینی.

جواب: فایل های فرکانس بسیار مناسب هستند، ما همیشه به طور روزانه نیاز داریم تا سیستم انرژیکی خود را پاکسازی کنیم، این کار کمک می کند تا حمله های روانی و روحی به حداقل برسد. فرکانس ها و روش های مراقبه می توانند کمک کنند تا ذهن تربیت شود اما حقیقتا به این فایل ها وابسته نیستیم، برخی افراد پس از مدتی قادر هستند تا بدون فایل های صوتی، مراقبه و پاکسازی انجام دهند و با انرژی خود کار کنند. اما در مجموع قابل های صوتی مراقبه بسیار کاربردی می باشند. درون شبکه ی آگارتا نیز می تواند استفاده از فایل های صوتی مخصوص مراقبه را شاهد بود. در رابطه با صحت سنجی قابل ها هم بهتر است بدانید که پس از مدتی، حساسیت فرد نسبت به انرژی بالا خواهد رفت. پس در نتیجه اگر در حین شنیدن یک فایل احساس کند که دارای محتوای مخرب می باشد، بدن انرژیکی به سرعت واکنش نشان داده و متوجه مضر بودن یک فایل خواهد شد.

_چطور می توان با اساتید معنوی ارتباط گرفت؟

بهترین و راحت ترین کار پیگیری خواب ها و مطالعه درباره ی نشانه هاست.

-در رابطه با شهود و الهامات ناگهانی؛ گاهی ناگهان احساس می کنم که کاری را باید انجام بدهم، آیا می توان به چنین احساساتی اعتماد کرد؟

جواب: روح یا شهود همیشه خواسته ی خود را به طریقی بیان می کند. اما این که فرد در مورد انجام دادن آن اقدام کند یا خیر، تصمیم گیری دشواری می باشد. چون انجام بعضی از کار ها شجاعت زیادی می طلبد و به هیچ عنوان تصمیم ساده ای نیست. برخی افراد به همین دلیل احساس پشیمانی را تجربه کرده و کم کم روح خود را نادیده می گیرند. این موضوع بستگی به تصمیم شخصی هر فرد دارد.

_خود برتر دقیقا چه موجودی می باشد؟

جواب: او در واقع بخشی از روح ماست که درون کالبد فعلی ما جا نگرفته است. به همین دلیل همه ی ما به این بخش از وجود خود نیازمند می باشیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *