جاذبه های جدیدی که به اولین لگولند آسیا در مالزی اضافه می‌شوند

دوستداران لگو، آماده‌ی جاذبه‌های جدید در شهربازی لگولند مالزی، اولین شهربازی خانوادگی آجری در آسیا، باشند.

لگو یکی از دوست داشتنی‌ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی‌های تمام دوران است. «گروه لگو» (Lego Group)، شرکت سازنده‌ی لگو در سال ۱۹۳۲ افتتاح شد و از آن زمان به بعد، این آجرهای کوچک و سرگرم‌کننده تبدیل به یک برند شد. در سال ۱۹۶۸، اولین لگولند جهان در دانمارک و درست در کنار کارخانه‌ی اصلی آن ساخته شد. امروز، هشت پارک با موضوع لگو در نقاط مختلف دنیا وجود دارد.

تابستان امسال، «شهربازی لگولند مالزی» (Legoland Malaysia Resort)، ضمن اعلام بیشتر شدن سرگرمی‌های جدید، تخفیف‌هایی را هم برای بازدید کنندگان هنگ کنگی این شهر بازی در نظر گرفت. جاذبه‌های جدید در محوطه‌ی جدید پارک موضوعی قرار گرفته است و شامل بیش از ۷۰ سرگرمی، سرسره‌های مختلف و نمایش است. شهر بازی لگولند مالزی، اولین پارک موضوعی بین‌المللی این کشور است.

کورت استاکس، مدیر کل شهربازی لگولند مالزی، گفت:

ماموریت ما، به عنوان اولین پارک با موضوع لگو در سطح آسیا، ایجاد تجربه‌های مفرح برای خانواده‌ها است. ما به وعده‌ی خود برای نوآوری مستمر پایبندیم، ما سرگرمی‌ها و جاذبه‌های جدیدی را طراحی و معرفی کرده‌ایم که لگولند مالزی را به بهشتی فوق‌العاده برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

لگولند هم مانند هر پارک موضوعی دیگری، یک هتل مخصوص به خود دارد. اما اتاق‌های هتل لگولند برخلاف هتل‌های دیگری که در مالزی هستند، با استفاده از مضامین لگویی طراحی شده‌اند. این هتل دارای اتاق‌هایی با موضوع دزدان دریایی، ماجراجویی و نینجاگو است که رضایت علاقه‌مندان مختلف به لگو را با هر سلیقه‌ای برآورده می‌کند.

لگولند مالزی

نینجاگوی لگویی

لگو نینجاگو در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد: این سرسره، یک تجربه‌ی ۴ بعدی است که با الهام از اسباب بازی‌های نینجاگو و سریال‌های تلویزیونی آن طراحی شده است. مهمانان با انتخاب شخصیت موردعلاقه‌ی خودش، باید در برابر دشمنان مختلف، مانند قبیله‌ی مارها و اسکلت‌ها، از خود دفاع کنند. جلوه‌های تصویری ۴ بعدی که در آن استفاده شده است باعث می‌شود که مهمانان در حین جنگیدن، گرما، دود و باد را حس کنند.

کوستر مجازی لگو – مسابقه‌ی بزرگ لگو

آماده، همه به جای خود، لگو! شهربازی لگولند مالزی اولین پارک جهان است که رولر کوستر مجازی لگویی را در نوامبر ۲۰۱۷ افتتاح می‌کند. در این میدان، مینی کاراکترهای لگویی زنده می‌شوند و در هر کدام از مسیرها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. مهمانان، با استفاده از هدست‌های مجازی، می‌توانند در همه‌ی جهت‌ها – بالا، پایین، جلو و عقب – حرکت کنند و به هر نقطه‌ای که خواستند بروند.

لگولند مالزی

مینی شهربازی جنگ ستارگان لگویی

بیش از ۲۰۰۰ مدل در مقیاس ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر در این سرگرمی جدید که مخصوص طرفداران فرانشیزهای کهکشانی طراحی شده، وجود دارد که با استفاده از ۱٬۵۰۰٬۰۰۰ لگو ساخته شده است. افرادی که از آن بازدید می‌کنند می توانند با استفاده از لگو به جنگ‌های حماسی ستارگان جان ببخشند. نمایشگاه داخلی این شهربازی از هفت اتاق ساخته شده است که هر کدام از آن‌ها، صحنه‌هایی از این فرانشیز را نمایش می‌دهند.

حیات دریایی مالزی

خانواده‌هایی که اواخر امسال به این شهر بازی می‌روند این امکان را خواهند داشت که از جاذبه‌ی گردشگری جدید آن به اسم «سی لایف مالزی» (Sea Life Malaysia) بازدید کنند. «سی لایف مالزی»، با بیش از ۵۰ جاذبه در سرتاسر جهان، بزرگ‌ترین برند آکواریوم جهان است و حداقل ۲۵ مخزن نمایش در ۱۱ منطقه‌ی زیستگاهی دارد که هزاران گونه از موجودات دریایی را نمایش می‌دهد. مهمانان می‌توانند طی یک سفر ماجراجویانه زیر آبی و آموزشی در این آکواریوم، اطلاعات زیادی در مورد طیف وسیعی از اسب‌های دریایی، پرتوماهی‌ها، کوسه‌ها و ژله ماهی‌ها یاد بگیرند.

</divzzz

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *