جان تایتز مسافر زمان

ساعت سه گانه

جان تایتر کسی است که در دوم نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی شروع به معرفی خود در اینترنتکرد و مدعی شد که مسافر زمان است و از سال ۲۰۳۶ می آید.

او بعد از چهار و نیم ماه در ۲۱ مارس ۲۰۰۱اعلام کرد که هنگام ترک سال ۲۰۰۱ و برگشت به ۲۰۳۶ است. پس از آن دیگر اثری از او یافت نشد. او در مدت حضورش در وب پیشگویی هایی کرده بود که بدین شرح است:

شروع نارضایتی‌های داخلی وبحران اقتصادی درامریکا بصورت درگیریها و برخوردهای پراکنده از سال ۲۰۰۵ بمدت ده سال بصورت گسسته که تا زمان حمله اتمی روسیه به شهرهای مهم امریکا، چین و اروپا در سال ۲۰۱۵ ادامه داشته و خواهد داشت.

شهرهای امریکا تغییرچشمگیری میکند. حکومت امپراطوری فدرال امریکا بوجود خواهد آمد(چیزی مثل پادشاهی – پارلمانی دانمارک ) حکومت وقت امریکا نابود شده و مردم امریکا پیروز نبرد خواهند بود (مردم امریکا علیه حکومت بپا خواهند خاست). اتحادیه اروپا و چین نابود خواهند شد.

روسیه بزرگترین شریک تجاری امریکا در سال ۲۰۳۶ خواهد بود.

پایتخت امریکا به شهر “اوماها” درایالت “نبراسکا” انتقال خواهد یافت.

خدمت نظام بخش عمده ای از زندگانی افراد راشامل خواهدشد.

در سال ۲۰۳۶ هنوز دارویی برای درمان ایدز کشف نگردبده ولی در درمان سرطان موفقیت هایی حاصل خواهد شد.

براساس گفته هایش وی در سال ۱۹۹۸ در فلوریدا به دنیا آمده و در سال ۲۰۱۱ در ۱۳ سالگی به شورشیان به عنوان پیاده نظام پیوسته و تا پایان جنگ سوم جهانی در سال ۲۰۱۵ و حمله اتمی روسیه به امریکا، چین و اروپا مشغول بوده است .

در سال ۲۰۳۲ دانشگاه را به پایان رسانده و با توجه به تحصیلات و سوابق نظامی جذب پروژه سفر زمان میشود.او دوبار با گذشته خود برخورد کرده است .

او اعلام کرد که برای برگشت به سال ۲۰۳۶ اول باید یه سال ۱۹۷۵برود و از آنجا به سال ۲۰۳۶ بازگردد .

بگفته وی ماشین زمان در دو نوع ۲۰۴ با چهار باتری سزیم برای سفرهای تا ۶۰ سال و ۲۰۶ با شش باتری برای سفرهای بلند مدت تر هر دو ساخت کارخانهجنرال الکتریک میباشند. اساس کار دستگاهها براساس استفاده از جاذبه اطراف یک حفره سیاهطبق نظریات و فرضیه KERR میباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *