جبهه مقاومت آگارتا یا شامبالا

آگارتا، تمدن درون زمین

 آگارتا

پادشاهی درزیر سایه نور | کبرا

حدود ۲۵۰۰۰ سال پیش ، در عصر آتلانتیس ، کره زمین تبدیل به سیاره ایزوله شد ، تحت اشغال نیروهای تاریکی ،ودر نتیجه بخشی از نیروهای نور مجبور به عقب نشینی به زیر سطح شدند و یک تمدن را تشکیل دادند ، جایی که بسیاری از شهرهای نور را ساختند. از طریق یک سیستم تونل کشی شده بسیار بزرگ به یکدیگر متصل می شوند. در شهرهای دوره آتلانتیس ، همه موجودات از مسیر معنوی پیروی می کنند ، همه در پادشاهی سانتاکومارا Sanat Kumara

این پادشاهی از نور Agartha یا Shamballa نامیده می شود ، اما هرگز این Shambhalla را با Shambhalla که در دوره لموریان سرچشمه گرفته و در لایه اتیک وجود داشته ، اشتباه نکنید. Shambhalla اثیری به عنوان یک چراغ معنوی برای هدایت جهت تمدن عمل می کند. این تقویت کننده های دریافت شده باعث پیشرفت و توسعه علم و فناوری در دنیای آگارتا شده و از طریق ترکیبی از نیروها , کانال قدیمی آتلانتیس را باز کردند ، دستگاه قدیمی آتلانتیس را تعمیر کردند و فضای زیرزمینی را که در ابتدا هم درآنجا زندگی می کردند, گسترش دادند.

با استفاده از این گسترش که در زیرسطح بود ، آنها اغلب رودخانه های زیرزمینی و جریان انرژی زیرزمینی را ردیابی می کنند. توسعه فناوری آنهابه مرحله خارق العاده ای رسید: علاوه بر فناوری کریستالی از دوران باستانی آتلانتیس ، آنها همچنین اتاق های تله پورت و فناوری انرژی آزاد را توسعه دادند. وقطارها شهرهای زیرزمینی را به یکدیگر متصل می کنند ، این قطارها از سوخت یامایع مغناطیسی (MHD) تغذیه می شوند و سرعت آنها می تواند به ۳۰۰۰ مایل در ساعت برسد . آنها همچنین با ناوگان فدراسیون کهکشانی ارتباط برقرار کردند (و برخی از آنها راازفدراسیون دریافت کردند). همچنین جنبش مقاومت ، پایگاه های بین ستاره ای را روی ماه ، مریخ ، کمربندهای سیارکی(استروییدی ) ونیز ماهواره هایی در سیارات فضایی بیرونی ودر سیاره X ایجاد کرد و همواره نیروهای پشتیبانی (از سیاره ایکس )را برای کمک به زمین فرستاده میشوند.

در دوره یونان باستان ، برخی از مهاجران از اقیانوس اطلس عبور کردند و به سواحل شرقی برزیل و ایالات متحده رسیده بودند و با تمدن آگارتایی در آنجا ارتباط برقرارکردند. بسیاری از تمدنهای باستانی (مانند تمدن مایاها) بدون هیچ اثری ناپدید شدند. در واقع ، آنها به پادشاهی آگارتا منتقل شدند. همین چند دهه پیش نیز برخی از سرخپوستان هوپی نیز با دنیای آگارتا در تعامل و ارتباط بودند.

در دنیای آگارتا ، سازمان نظم ستارگان بسیار فعال است ، که هدف آنها شفا و بهبودی جدایی سیاره زمین و تکمیل موفقیت آمیز تجربه دوگانگی است. پادشاه آگارتا رهبر ” شورای دوازده” بود ، و یک مهار فیزیکی انرژی پادشاه سانتاکومارا است. برخی روسای جمهور آمریکا و برخی رهبران کشورهای دیگر در دوره وی با لرد آگارتا تماس فیزیکی داشتند. دنیای آگارتا غالباً تأثیر معنوی خود را بر روی سطح ، به ویژه شبکه هیمالیا در هند و تبت منتشر می کند.

حدود یک سال پیش ، در نزدیکی گیلگیت Gilgit، که اکنون در پاکستان میباشد ، نمایندگان جهان آگارتا ,مکتب و آموزه های” تانترا” را در سراسر زمین پخش کردند. در قرن نوزدهم ، آنها به شدت تحت تأثیر آموزه های “هلنا پترونا بلاواتسکی” قرار گرفتند و با هلنا تماس فیزیکی داشتند. در آغاز قرن بیستم ، بیش از ۲۰ میلیون عضو در جهان آگارتا وجود داشتند. در طول جنگ جهانی اول ، نیروهای تاریک شروع به حمله کردند و آنهادرواقع می خواستند قدرت جهان آگارتا را از بین ببرند. در چین ، اندونزی ، خاور نزدیک و آفریقا ، نیروهای بیشمار تاریکی, تعداد بسیار زیادی از پایگاههای زیرزمینی را در اختیار داشتند که از طریق گذرگاه زیرزمینی اقیانوس اطلس را عبور کردند ، به بخش غربی و سپس به جنوب غربی ایالات متحده رسیدند. تا بتوانند تأثیر معنوی تمدن آگارتا بر تمدن رو به رشد غرب را محدود کنند. نبردهای شدید در زیر سطح رخ داده ، وجرقه های عکس العمل این جنگ زیر سطحی , جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم را برانگیخت.

در پایان جنگ جهانی دوم ، پس از پیروزی نیروهای نور ، جهان آگارتا توجه خود را به بیداری معنوی غرب جلب کرد ، در حالی که نیروهای تاریک توجه خود را به حذف شبکه هیمالیا معطوف کردند و واکنش روی سطح چنین شد که دولت چین بلافاصله کشور تبت را اشغال کرد (تبت قبل از جنگ دوم جهانی یک کشور مستقل در شمال چین بود که به رهبری مائو جز خاک چین شد -ا ). امادر سال ۱۹۹۶ ، نیروهای تاریک حمله گسترده ای را آغاز کردند که قدرت جهان آگارتا را بسیار تضعیف کرد(این حمله از طریق پورتال کشور کنگو در آفریقا صورت گرفت -ا). در سال ۱۹۹۹ ، ودر نتیجه منطقه مسکونی جهان آگارتا تقریباً عاری از سکنه شد.نیروهای کمکی بسیار قوی متشکل از نیروهای نور به شکل نیروهای حرکت مقاومت (RM ) به آنجا آمدند. این جنگجویان از کمربند سیارکی و از سیاره ایکس آمده اند. سیاره ایکس, سیاره ای با شعاع ۹۰۰۰ مایل است و سطح آن با یخ متان پوشیده شده است ، و آن را به رنگ آبی روشن نشان می دهد. سیاره X خورشید را در مدار بیضوی بسیار مورب گردش می کند .

بین سالهای ۱۹۹۶ و ۲۰۰۳ ، قدرت نیروهای تاریک به اوج خود رسید. قسمت بیرونی نیروهای تاریک موجودات اژدها هستند ، موجودات انسان نما که از آلفا دراکونی از زمان آتلانتیس بوده اند، آنها قصد داشتند کل جمعیت کره زمین را در مقیاس وسیع تحت عنوان “نظم نوین جدید” کنترل کنند و از سیاست جهانی برای ایجاد اختلافات مصنوعی بین کشورها استفاده کنند و بدین ترتیب جنگ را آغاز کنند. و برای دستیابی به سودهای کلان ، اصلی ترین مرکز فعالیت های آن در واشنگتن ، بروکسل و رم بود.

آنها تراشه های قابل برنامه ریزی را از طریق واکسیناسیون در انسان کاشته و درواقع انسان را برده فرمانهای خود میکنند. آنها همچنین با استفاده از ابزارهای “نانوالکترونیکی” افکار انسانی را کنترل و دستکاری می کنند و از طریق نمایندگانی در کلیساها ، فراماسونری و جوامع مخفی ، معنویت انسان را کنترل می کنند و به طور عمد درگیری های جنجالی ایجاد می کنند. هسته آن Illuminati نام دارد که یک گروه ردیابی شده است و کل سیستم زمینی را کنترل می کند. فقط ایلومیناتی ها می تواند به طور مستقیم با “رهبر واقعی” منطقه ایزوله شده زمین ارتباط برقرار کند ، و آن رهبر از یک نژاد بیولوژیکی است که توسط مهندسی ژنتیک تحت فرمان “پادشاهی سیاره اوریون” ، میلیون ها سال پیش ایجاد شده است.

این موجودات مانع از ورود تمدنهای فرازمینی شدند و انسان را به عنوان گروگان ربوده و آدم ربایی کردند و تهدید کردند که از جنگ افزارهای هسته ای برای شروع جنگ استفاده می کنند. درواقع از زمان آتلانتیس ، آنها انسانها را به بردگی کشیده و آنها را منزوی کرده اند. بیشتر این نژادهای بیولوژیکی به “کلون های انسان نما” تبدیل شده اند ، اما در واقعیت ، اشکال واقعی آنها متنوع است. چنین موجودات جهش یافته ، از جمله انواع بیولوژیکی ، مانند عنکبوت ها ، سوسک ها ، حشرات ، کرم ها و مارهای غول پیکر.. ، و تنها انگیزه آنها کنترل کامل همه چیز در جهان و گسترش نارضایتی ، ترس و وحشت و ترور است.

آنها عمدتا انسان را از طریق کاشت ایمپلنت کنترل می کنند. چنین کاشتهایی باعث ایجاد ناهنجاری در سیاه چاله ها در فضا – زمان می شوند ، هوشیاری انسان را تضعیف می کنند و وارد یک درجه غیرقابل تشخیص می شوند و ذهن و احساسات انسان را قطع می کنند. ایمپلنت ها میتوانند یک کریستال قابل برنامه ریزی باشند و از طریق دستگاه های الکترونیکی قدرتمند در بدن و جسمی هر کس روی زمین کاشته می شود. این نژادهای بیولوژیکی از اتاقهای الکترومغناطیسی فضا-زمان برای حفظ ساختار تحریف شده فضا-زمان استفاده می کنند. این اتاقک فضا-زمان شبیه به مورد آزمایش شده در “آزمایش فیلادلفیا” هستند. آنها از عوامل خود برای تحمیل تهدید و خشونت استفاده می کنند ، و به طور موثر سیر تکامل زمین را مسدود می کنند.

آنها در هر گوشه ای از جامعه بشریت نفوذ کرده اند و وانمود می کنند که مردم عادی هستند و از وسایل غیرقانونی مانند تهدید و خشونت استفاده می کنند تا جلوی ملاقات روحها و دوقلوها را بگیرند.آنها در پایگاه های مخفی زیرزمینی خود ، راه های بسیار وحشتناکی را برای تجاوز و آزادی استفاده میکنند. آنها آسیب های بسیاری برای روانشناسی زنان ایجاد کردند و بدین ترتیب جریان انرژی در سیاره زمین را مسدود کردند. آنها همچنین با ایجاد آسیب روانی چندین کج اندیشی و تحریف انسانی ایجاد کردند و از قربانیان در این فرایند به عنوان برده استفاده کردند. خوشبختانه زمانی که آنها قله قدرت خود را پشت سر گذاشتند و نیروهای نور در حال پیروزی هستند.

نیروها کمکی از نیروهای ویژه ، از سیاره X ، در قالب ۷۰ میلیون عضو جنبش مقاومت هستند. به زودی ، آنها معماری کل کره زمین را تغییر می دادند. همانطور که در افسانه کهن , از آمدن به آسیا ذکر شده است: “رزمندگان شامبالا به زمین خواهند آمد و نیروهای تاریکی را نابود خواهند کرد” ، به طور کلی ، نهضت مقاومت فناوری های بسیار پیشرفته ای مانند اتاق انتقال ، انرژی رایگان و غیره را توسعه داده است. فناوری کلونینگ (بدل سازی )و بیوتکنولوژی. آنها شهرهای زیرزمینی خود را دارند که بیشتر آنها در(زیر سطح ) بزرگترین شهرهای اروپا و ایالات متحده قرار دارند و شهرهای آنها توسط قطارهای لوله خلاء MHD به یکدیگر متصل شده اند.

سرعت این قطارها تا ۱۵۰۰۰ مایل در ساعت می رسد. تمدن زیرزمینی آن جانشین پادشاهی آگارتا است. نهضت مقاومت از سه سطح دایره متحدالمرکز تشکیل شده است. “حلقه درونی “از ده ها عضو تشکیل شده است. این رهبری جنبش مقاومت است. در این موقعیت ، “حلقه میانی” از صدها هزار عضو با استعدادهای ویژه تشکیل شده است ، که شامل سازماندهی ، برنامه ریزی ، تحقیق و توسعه فنی ، روانشناسی ، پزشکی ، شفابخشی ، معنویت ، خلاقیت ، هنر و موسیقی. “حلقه بیرونی ” یک نیروی نظامی است. آنها همانطور که ما روی سطح آنها می شناسیم ، سرباز نیستند بلکه رزمندگان باتجربه ستارگان هستند. آنها نه تنها با نیروهای نامرئی تاریکی می جنگند ، بلکه به سطح بالایی از تحولات روانی نیز می رسند. هدف آنها آزاد کردن سطح زمین از دست تاریکی و کمک به انسانها برای ایجاد تمدن جدید است.

نیروهای تاریکی هنوز از برتری نظامی خود برای جلوگیری از تقریباً همه فعالیتهای جنبش مقاومت در سطح استفاده می کنند. نهضت مقاومت راهی برای از بین بردن همه بیماری ها و فقر برای انسان دارد. هنگامی که اقدام نظامی علیه نیروهای تاریک به نتیجه پیروزی برسد ، برنامه آنها هم به نتیجه می رسند. نهضت مقاومت نیز مبلغ عظیمی بیش از” ۱۰۰ هزار میلیارد دلار” در اختیار دارد. این مقدار هنگفت پول اکنون بلوکه شده است ، اما با پیروزی نهضت مقاومت ، آنها به بشریت بازگردانده می شوند و به نفع بشریت مورد استفاده قرار خواهد گرفت .(این مبالغ به صورت شمش های طلا میباشد که طی عملیاتی از ایلومیناتی ها گرفته شده و بلوکه شد-ا )

پول در جنبش مقاومت کم به کار میاید ، زیرا جنبش مقاومت این فناوری را دارد که همه چیزهایی را که در زندگی لازم دارند ، برای آنها به ارمغان بیاورد. آنها کمتراز پول برای شرکت در فعالیت های سطح استفاده می کنند.در نهضت مقاومت ، همه اعضا متعهد به استفاده از استعدادشان در کارها هستند و هیچ کس با اجبار کاری انجام نمیدهد. تمام کارها با نیازهای خلاقانه داخلی انجام می شود. نبوغ تشویق می شود ، نه سرکوب. هنرمندان می توانند موسیقی جدیدی بسازند یا درگیر نقاشی و مجسمه سازی شوند. در دایره میانه نهضت مقاومت ، موزه های ویژه ای با آثار هنری از زمان آتلانتیس وجود دارد ،علاوه بر سایر آثار فرهنگی برجسته ، به ویژه آثار مربوط به فرهنگ یونان و روم ، که به عنوان منبع الهام بخش میباشد. هر عضو جنبش مقاومت می تواند برخی از اطلاعات مهم منتقل شده از شبکه اطلاعات Yisuxing را دریافت کند.

در هیمالیا ، در جنوب کالیفرنیا ، در جزیره شانهو ، در نزدیکی تاهیتی و در دریاچه تی تی کاکا ، مردمی از دوره آتلانتیس در زیر آن مکانها قرار دارند ، آنها بعضی جاها را انتخاب کردند و خانه های زیرزمینی خود را ساختند و همه افراد را تشویق به ایجاد یک جامعه هماهنگ و متوازن، و معروف در سراسر جهان با نام “Nova Atlântida” میکنند.
در دسامبر سال ۱۹۹۹ ، با کمک اتاق تله پورت و انتقال، نیروی اصلی حرکت مقاومت از سیاره X به زمین وارد شدند. آنها در پایگاه هایی که زیر زمین تمیز شده بودند ، و به عبارتی توسط نبردهای شدید بین نیروهای تاریکی و نور خالی شده بودند,مستقر شدند . در طول تاریخ بشر این یک نیرویی مهم در برابر نیروهای تاریکی بوده است. در بین سالهای ۱۹۷۵ و ۱۹۹۹ ، آنها مرکز فرماندهی اصلی خود را ۳۰۰ متر زیر سیستم مترو نیویورک ساخته اند. پس از نیروهای “سازمان یافته” که تضعیف شده بودند , این نیرو باز به شدت قوی شده و دوباره سازماندهی شد، بسیاری از خانه های زیرزمینی را با هم بازسازی کرده و مرکز فرماندهی اصلی را به مکانی جدید منتقل کردند.

جنبش مقاومت اکنون بیشتر استحکامات خود را در زیر شهرهای سطح بزرگ ، بین ۱۰۰ پا تا ۸٫۶ مایل زیر شهرها ساخته اند ، اما بیشتر نقاط داده بین ۱۵۰ تا ۱۵۰۰ پا در زیر زمین است و تمام استحکامات آن کاملاً پلمپ شده اند. و برای جلوگیری از تحت تأثیر عواملی مانند ویروس ، گرد و غبار ، آلودگی هوا ، ریزگردها یا نانوذرات حتی عایق بندی شده اند. خانه ها به صورت منحصر به فرد ساخته شده است تا از تأثیرگذاری بر سایر سازه های زیرزمینی که به دلیل برخی نیازهای تمدن سطحی ساخته شده اند ، مانند وسایل الکترونیکی ، سیستم های آبرسانی ، مترو ، تونل های معدن ، تاسیسات نظامی ، آب آشامیدنی از مخازن ، خطوط لوله ، حفاری ، آزمایشگاه های علمی ساخته شده است و نصب و حفاری تجهیزات و غیره پرهیز شود.

برخی از مهمترین مراکز جریان مقاومت در زیر شهرهای زیر قرار دارند: نیویورک ، لس آنجلس ، سالت لیک سیتی ، مونیخ و لیوبلیانا (در جمهوری اسلوونی). مکان ها و استحکاماتی که بسیار نزدیک به سطح هستند ، و گاه توسط نور طبیعی روشن می شوند. این چراغ های طبیعی از طریق سیستم آینه های مخصوص نور طبیعی را میتابانند . اما در عمیق ترین پایگاه ها ، نور هایی که انرژی آزاد انرژی استفاده می شود , برای روشنایی استفاده می شوند. هنگامی که این سکونتگاه ها در عمق چند کیلومتری واقع شده اند ، صخره های اطراف دارای دمای نسبتاً بالایی هستند به طوری که این خانه ها کاملا ایزوله شده اند.

منبع از کتاب Aurora نوشته شده توسط کبرا در سال ۲۰۱۲

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. Valeriu گفت:

    مناطق اسرارآمیز دیگر، مراکز پر انرژی، معنوی، راه های مختلف دسترسی به دنیاهای دیگر / به زیرزمین در کوه های بوچگی قرار دارند، هنوز در مقالات مختلف، ویدئوهایی در مورد اسرار بوچگی، تالار پیش بینی ها، تونل هایی که به هم متصل می شوند، صحبت می شود. کوه‌های بوچگی با چندین ناحیه روی کره زمین به نام‌های: مصر (اتاق مخفی در ناحیه اهرام)، تونل دیگری با شاخه‌هایی در مسیر به تبت می‌رود و به مغولستان و عراق نیز می‌رود.
    یک نویسنده رومانیایی کتابی با این موضوع نوشت: Radu Cinamar.

  2. حامدولی زاده گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *