جن عاشق و علائم آن

شیطان

اجنه

‍ ‍ ♻️جن عاشق و علائم آن

?جن عاشق به جنی گفته می شود که بعد از همنشینی با انسان به او علاقه مند شده و حس تملک به او پیدا می کند. فرقی نمی کند این جن توسط یک جادو وارد بدن انسان شده باشد یا از راههای دیگر.

البته مقصود از عشق در اینجا الزاما عشق شناخته شده ای که انسانها به همدیگر یا به سایر موجودات دارند نیست. عشق در بین اجنه کاملا متفاوت است . [بیشتر این عشق ها بین اجنه های مذکر و انسان مونث رخ می دهد و امروزه شاهد هستیم که زنها بیشتر از مردها دچار این مشکلات می شوند.] جن ها هم عاشق روح انسان می شوند و هم عاشق جسم او. اگر جن، عاشق روح آدمی بشود میتوان گفت دنبال لذت جویی جسمی و جنسی از فرد نیست و بیشتر عاشق احساس و فعل و انفعالات روحی او می شود (جایگاه این نوع از جن در سر و ناحیه قفسه ی سینه ست) و بیشتر دوست دارد بر احساسات و افکار او تسلط پیدا کند تا جسم او.
? اما جنی که عاشق جسم فرد بشود تنها هدف او لذت جویی جنسی و جسمی ست. (جایگاه او از زیر قفسه ی سینه تا پایین دستگاه تناسلی بدن است) و تمایلی به تسلط بر احساسات و روحیات او ندارد.


♻️آیا می توان جن زدگی را درمان کرد⁉️

?وقتی فرد دچار علائم جن زدگی می شود، در ابتدا او را نزد پزشک ،روان شناس می برند و در برخی موارد با انجام اسکن های مغزی و آزمایش های متعدد ریشه چنین رفتاری با مشکلات روحی و روانی همچون بیماری شیزوفرنی مرتبط می شود و می توان با جلسات مشاوره و مصرف دارو این بیماری را فقط مهارکرد.

?به عنوان مثال، گاهی برخی افراد به علت شکست های شغلی، عاطفی، احساسی، اجتماعی، خانوداگی و فردی از زندگی ناامید شده و طی روندی کوتاه مدت به جن و نیروهای اهریمنی روی می آورند و در این حالت آنها دچار مشکلات روانی شده اند که باید هرچه سریع تر درمان شوند، چه مستقیم سراغ جن میروند چه غیرمستقیم با مراجعه به دعانویس و فالگیر?

?اما گاهی اوقات علم پزشکی برای درمان برخی افراد جن زده نمی تواند راهی از پیش ببرد و معمولا در این موارد خود فرد نیز همکاری نمی کند. در این صورت می گویند جن یا نیروهای اهریمنی وارد بدن او شده و بر عقل و رفتار فرد جن زده مسلط شده است. در این صورت بسیاری افراد بر این باورند که باید با احضار روح و کمک جن گیر فرد بیمار را درمان کرد ، در این مورد هم کاملا درست هست ،اما باید به این نکته توجه کرد ایا فرد جن گیر غیر از اینکه آن جن رو از فرد مجنون دور میکند ،میتواند زخمها و آسیب هایی که جن به فرد زده درمان کند ⁉️

قطعا پاسخ خیر میباشد ،چون جن علاوه بر جسم ،بر روح وروان فرد هم خساراتی زده که فقط با انرژیها و درمان معنوی التیام می یابد?

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *