خرید بلیط هواپیما اصفهان با رادار ۳۶۱

اصفهان با جاذبه‌های تاریخی بی‌همتایش مقصد مسافران زیادی است. هرساله مسافران زیادی از مشهد روانه اصفهان می‌شوند. آیا میدانید بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد چه زمانی است. در ادامه به این سؤال پاسخ خواهیم داد و با یکی از بهترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اصفهان آشنا می‌شویم.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

خرید بلیط هواپیما اصفهان

 بلیط هواپیما اصفهان مشهد

پرواز اصفهان از مشهد یکی از مسیرهای پرتردد هوایی به شمار می‌رود و هر روز معمولاً در پنج الی شش نوبت از صبح تا شب انجام می‌شود.

فرودگاه مشهد که فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز نام دارد، یکی از فرودگاه‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود که امکانات ویژه‌ای برای مسافران خود دارد. از میان این امکانات می‌توان به متصل بودن آن به خط یک مترو و برخورداری از جت‌وی اشاره کرد. جت‌وی مسیر ارتباطی متحرک است که خروجی سالن انتظار را درب به هواپیما متصل می‌کند و با وجود آن مسافران دیگر نیازی ندارند سوار اتوبوس‌های فرودگاه شوند ومی‌تواند خود را به‌راحتی از سالن انتظار به هواپیما برسانند.

فرودگاه مشهد سالانه محل ورود و خروج بیش از ۷۰ هزار پرواز داخلی و خارجی و میزبان ۱۰ میلیون مسافر است. از دیگر مقاصد پروازهای فرودگاه مشهد می‌توان به تبریز، ارومیه، بندرعباس، اهواز، بوشهر، کیش، بیرجند، یزد، زاهدان، آبادان، زنجان، کرمانشاه، رشت. شیراز و اراک اشاره کرد.

فرودگاه اصفهان که با نام فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان نیز شناخته می‌شود، امکانات ویژه‌ای را برای مسافران خود تدارک دیده است که از میان آن‌ها می‌توان به اینترنت رایگان و خدمات اجاره خودرو اشاره کرد.

فرودگاه اصفهان سالانه مبدأ و مقصد بیش از ۲۳ هزار پرواز داخلی و خارجی است و از دو میلیون و ۸۹۰ هزار مسافرمیزبانی می‌کند.

 چه شرکت‌های هواپیمایی پرواز اصفهان از مشهد دارند؟

تعداد شرکت‌های هواپیمایی فعال در این مسیر چندان زیاد نیست که شامل شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، وارش، کاسپین و سپهران می‌شود. در ضمن شرکت‌های هواپیمایی زاگرس، کارون، کیش ایر، قشم ایر، معراج، تابان، آسمان، ماهان و فلای پرشیا نیز پرواز اصفهان را دارند.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

خرید بلیط هواپیما اصفهان

 چه زمانی بلیط هواپیما ارزان اصفهان مشهد را بخریم؟

تعطیلات نوروز و ماه اردیبهشت‌ماه و فصل پاییز فصل پیک سفر به اصفهان محسوب می‌شوند و در این ماه‌ها تقاضای زیادی برای سفر به این شهر وجود دارد؛ به همین دلیل قیمت بلیط هواپیما اصفهان مشهد در این ایام افزایش می‌یابد و نباید به فکر خرید و رزرو بلیط هواپیما با قیمت ارزان باشیم؛ اما به دلیل اینکه اصفهان تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی دارد، افراد کمی متمایل به سفر به اصفهان در این دو فصل هستند و قیمت بلیط هواپیما به میزان محسوسی کاهش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید به خرید بلیط لحظه آخری هم فکر کنید. بلیط‌های لحظه آخری در برخی از مواقع نسبت به بلیط‌های معمولی در چند روز قبل از پرواز بسیار ارزان‌تر هستند؛ البته این بلیط‌ها تنها به‌صورت محدود و فوری در چند ساعت پایانی مانده به پرواز عرضه می‌شوند و تنها زمانی می‌توانید موفق به خرید آن‌ها شوید که یا ظرفیت هواپیما در آخرین ساعات مانده به پرواز پر شده باشد و یا تقاضا برای خرید بلیط اصفهان کاهش یافته باشد.

البته به دلیل اینکه بلیط‌های لحظه آخری به‌صورت کاملاً فوری و در زمان‌های نامشخص عرضه می‌شوند، اگر نمی‌توانید در هر روز و ساعتی آماده پرواز باشید، نباید به خرید بلیط لحظه آخری فکر کنید. بلیط‌های مربوط به ساعات عصر و ساعت پایانی شب نسبت به سایر بلیط‌ها ارزان‌تر هستند. همچنین بلیط‌های روزهای وسط هفته نیز در زمان‌های غیر از ایام پیک سفر نسبت به بلیط‌های آخر هفته ارزان‌تر هستد.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

خرید بلیط هواپیما اصفهان

 خرید بلیط هواپیما اصفهان مشهد و رزرو هتل اصفهان با رادار۳۶۱

رادار ۳۶۱موتور جستجوی قدرتمندی برای یافتن معتبرترین سایت‌ها و سامانه‌های ارائه‌دهنده خدمات خرید و رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل است و شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از طریق معتبرترین فروشندگان با کمترین قیمت ممکن از رادار کمک بگیرید.

برای خرید بلیط هواپیما اصفهان مشد و سایر بلیط‌های هواپیما از رادار پس از تعیین مبدأ و مقصد و تاریخ سفر فهرستی از بلیط‌های‌                                                                                                                                                                                                       مسیر موردنظر با حداقل قیمت ممکن برای هر بلیط همراه با فهرست فروشندگان معتبر بلیط را مشاهده می‌کنید و می‌توانید از طریق رادار به‌راحتی به سایت فروشنده هدایت شوید.

برای اینکه بلیط موردنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید، می‌توانید پروازها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، پیشنهاد رادار، نزدیک‌ترین زمان به زمان کنونی و سریع‌ترین پرواز مرتب و یا آن‌ها را بر اساس محدوده ساعت پرواز، شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و نوع هواپیما فیلتر کنید. شما می‌توانید با کلیک روی گزینه جزئیات پرواز در زیر هر پرواز مدت‌زمان پرواز و نوع هواپیمای آن راببینید. همچنین می‌توانید ارزان‌ترین بلیط های مسیر موردنظر در هر روز را مشاهده کنید.

خرید بلیط هواپیما اصفهان

خرید بلیط هواپیما اصفهان

برای رزرو هتل اصفهان و رزرو هتل در سایر شهرها پس از انتخاب شهر، تاریخ ورود و خروج و انتخاب ظرفیت اتاق (این گزینه اختیاری است)، فهرستی از هتل‌های قابل رزرو با ارزان‌ترین قیمت و معتبرترین فروشندگان برای هر هتل را خواهید دید. شما می‌توانید در قسمت رزرو هتل نیز هتل‌ها را بر اساس ارزان‌ترین قیمت، بیشترین نظرات، بالاترین امتیاز و پیشنهاد رادار مرتب کنید.

فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس هزینه، تعداد ستاره‌ها، امکانات و امتیاز کسب‌شده توسط هتل‌هانیز امکان‌پذیر است. در بخش هزینه نمودار دربردارنده قیمت هتل‌ها بر اساس ظرفیت اتاق‌های آن‌ها به ازای هر شب اقامت یا مدت‌زمانی که شما تعیین کرده‌اید، نمایش داده می‌شود و می‌توانید بودجه موردنظرتان را روی محور مشخص کنید. در ضمن رادار قابلیت فیلتر کردن هتل‌ها بر اساس برخورداری از ویژگی‌های خاص را نیز امکان‌پذیر کرده است؛ به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید هتل‌های اصفهان بر اساس نزدیکی به زاینده‌رود، قرار داشتن در خارج از طرح ترافیک یا قرار داشتن در محدوده بافت تاریخی، محدوده میدان نقش‌جهان، محدوده بازار، محدوده طرح ترافیک زوج و فرد، محدوده جلفا، محدوده چهارباغ و برخورداری از چشم‌انداز زاینده‌رود فیلتر کنید. در صفحه اصلی قسمت رزرو هتل رادار می‌توانید ارزان‌ترین هتل‌های بهترین شهرهای گردشگری ایران یعنی شهرهای اصفهان، تهران، یزد، شیراز کیش و قشم را بر اساس ظرفیت اتاق هتل‌ها ببینید، شما می‌توانید در رادار نظرات مسافران در مورد هتل‌ها را از منابع مختلف جمع آوری شده‌اند، ببینید. بدون تردید با خرید از رادار می‌توانید در هزینه‌های سفرتان به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *