دانلود و معرفی بازی موبایل Psebay

بازی موبایل Psebay

عناوین بسیاری در حوزه ویدیو گیم وجود دارند که تنها توسط یک نفر ساخته و منتشر شده‌اند. جدا از بحث موفقیت یا عدم آن‌ها، به دست گرفتن پروژه‌ای مستقل و تک‌نفره کار بسیار دشواری است زیرا در این مورد خاص، تمامی وظایف و فعالیت‌ها بر عهده شخصی واحد خواهد بود. «یوجنی بوتاکوو» (Eugeny Butakov) جوانی روسی است که از دوران نوجوانی به ساخت بازی‌ علاقه‌مند بوده و نخستین اثر جدی و تحسین‌ شده وی یعنی بازی موبایل Psebay، می‌تواند مسیر پیشرفت او را فراهم سازد.

بازی موبایل Psebay یک عنوان آرکید و مرحله‌ای با محوریت موتورهای Trail است که در دنیایی عجیب و مرموز اتفاق می‌افتد. کلیت لوکیشن بازی شامل پس‌زمینه‌هایی غریب و تصاویر متحرک هنرمندانه‌ای می‌شود که نمایانگر محیط‌هایی مختلف اعم از جنگل‌ها، رودها، دره‌ها و… در عالمی متزلزل و خطیر هستند. سازنده بازی به اندازه‌ای در طراحی نماهای مذکور با همراهی زاویه دیدی دوبعدی خلاق ظاهر شده است که سخت می‌توان مبهوت‌شان نشد! بازی موبایل Psebay مجموعا از ۶۷ مرحله برخوردار است که هدف از ورود به هر کدام، در عبور از موانع محیطی و رسیدن به نقاط مشخص‌شده خطوط پایانی خلاصه می‌شود.

بازی موبایل Psebay

یوجنی بوتاکوو در هر قسمت، برای مخاطبین خود چالش‌هایی گوناگون را تدارک دیده است تا افرادی‌که در عناوین مرحله‌ای حرفه‌ای هستند نیز، کمی دیرتر به پایان ماجرا برسند. یکی از این چالش‌ها، کمبود زمان (به منظور ثبت رکورد و کسب تمام ستاره‌ها) و تخریب‌پذیری محیط به همراه موتور شخصیت اصلی است که گاها در مواقع اضطراری، معادلات بازیکن را از بین می‌برند. به عنوان مثال ممکن است هنگام پرش از مانعی مرتفع، موتور را درست هدایت کنید اما با ریزش تعدادی از سنگ‌های صخره‌ها جان خود را از دست بدهید. این اتفاق برای موتور نیز صدق می‌کند و ترمز یا سرعت‌گرفتن‌های اشتباه، می‌توانند موجب تخریب بخشی از موتور شوند.

بازی موبایل Psebay

یکی دیگر از این چالش‌ها که بر بار جذابیت بازی نیز افزوده است، گرانش و جاذبه بوده که بازی موبایل Psebay را متمایز از دیگر عناوین مشابه می‌کند. این قابلیت کلیدی با پیشروی در مراحل، نقش پررنگ‌تری به خود می‌گیرد و مدام بازیکن را در دام چالش گرفتار می‌سازد. مثلا زمانی‌ که مسیری نسبتا هموار را در پیش دارید، با دریافت آیتم جاذبه که به شکل ذرات معلق در محیط وجود دارد می‌بایست سریعا موتور را به سمتی درست هدایت کنید زیرا ممکن است تپه‌های زیر پای‌تان، به صخره‌های بالایی تغییر هویت دهند و نوعی جابه‌جایی صورت گیرد!

بازی موبایل Psebay در زمینه گیم‌پلی بسیار خوب عمل کرده و با مدت زمانی معقول برای به پایان رساندن مراحل، به هیچ‌وجه کوتاه و کسل‌کننده جلوه نمی‌کند. همچنین بخش‌هایی تحت عنوان طراحی مرحله و بی‌پایان توسط سازنده بازی تدارک دیده شده‌ است تا علاوه‌بر کسب درآمدی نسبی برای وی، فرصتی برای مخاطبین خلاق به منظور ساخت مرحله دلخواه‌شان باشد. اگر از تمام موارد فوق بگذریم، صداگذاری بسیار قوی در کنار اتمسفری گیرا و نهایتا گرافیک هنری فوق‌العاده، در زمره موارد مهمی جای خواهند گرفت که مخاطب توسط آن‌ها ترغیب به تجربه این اثر می‌شود. قطعا پرش با موتور تریل بر روی باند‌های رهاشده در برکه و شنیدن درام‌هایی آهسته همراه با اصوات دلنشین گیتار الکتریک، حس دلنشین و عجیب یا شاید غیرقابل توصیفی دارد که تا مدت‌های زیادی مخاطب را درگیر خواهد کرد.

بازی موبایل Psebay
بازی موبایل Psebay یکی از بهترین تجربه‌ها برای افرادی محسوب می‌شود که از پیست‌های یکنواخت و جنگل‌های همیشه به گل‌نشسته خسته شده‌ و به دنبال غرق شدن در عالمی فانتزی، رویایی اما کاملا جدی می‌گردند. البته کماکان با موتور! اگر شامل این دسته از مخاطبین هستید، لحظه‌ای در تجربه این عنوان ساده و خوش‌ساخت شک نکنید.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *