در برخی از گوشی‌های امسال سونی از صفحه نمایش اولد استفاده خواهد شد

در گذشته شایعاتی در خصوص تجهیز مدل‌های ۲۰۱۸ گوشی‌های سونی به پنل‌های اولد شنیده بودیم. با این که پس از معرفی گوشی‌های اکسپریا XA2 دیدیم که چنین چیزی محقق نشد اما این احتمال وجود دارد که این کمپانی خوش‌نام ژاپنی این تکنولوژی را برای استفاده در پرچمداران خود در نظر گرفته باشد که احتمالا در کنگره جهانی موبایل در ماه آتی رونمایی می‌شوند.

به لطف فهرست مشاغلی که پیش از این از سوی سونی منتشر شده و اکنون جزئیات آن فاش شده، به نظر می‌رسد شواهدی وجود دارد که ژاپنی‌ها بخواهند از پنل‌های اولد استفاده کنند. در این لیست نیازمندی مشاغل به یک نیروی مهندس صفحه نمایش اشاره شده که باید تجربه کار با پنل‌های اولد را داشته باشد. این پست در ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ به نمایش گذاشته شده و اعتبار آن تا ماه فوریه یعنی ماه آینده است که مصادف با برگزاری نمایشگاه MWC خواهد بود.

باید صبر کنیم و ببینیم که آیا سونی گوشی مجهز به پنل اولد خود را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد یا خیر. البته هنوز هم مشخص نیست که سونی تا چه اندازه وقت داشته تا با توسعه دهندگان پنل اولد همکاری کند و آیا زمان کافی داشته تا این پنل‌ها را تا زمان برگزاری نمایشگاه MWC آماده کند یا نه. البته سونی فرصت دیگری نیز می‌تواند داشته باشد که آن هم نمایشگاه IFA 2018 است. این نمایشگاه معمولا اوایل شهریور ماه آغاز به کار می‌کند. ما امیدواریم که این انتظار بیش از این طول نکشد و به زودی شاهد معرفی اسمارت‌فونی از سونی با صفحه نمایش اولد باشیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *