دوازده فرشته مقرب و ارتباط آنها با نشان زودیاک

فرشته

فرشته

? ۱-  متولدین ۲۱مارس تا ۲۰ آوریل  نشان برج حمل فرشته مقرب  آریل 

۲-متولدین ۲۱ آوریل تا ۲۱ می  نشان برج ثور فرشته مقرب  شاموئل 

۳-متولدین ۲۲می تا ۲۱ ژوئن نشان جوزا فرشته  مقرب  زادکیل 

۴-متولدین ۲۲ژوئن تا ۲۳ جولای  نشان سرطان فرشته مقرب جبرئیل 

? ۵- متولدین ۲۴جولای تا ۲۳ آگوست نشان لئو (شیر) فرشته مقرب رازیل 

۶-متولدین ۲۴،آگوست تا ۲۳سپتامبر نشان باکره فرشته مقرب  متاترون 

۷- متولدین ۲۴سپتامبر تا ۲۳ اکتبر نشان  ترازو فرشته مقرب جوفیل 

۸- متولدین  ۲۴ اکتبر تا ۲۲نوامبر نشان عقرب  فرشته مقرب  جرمئیل

۹- متولدین ۲۳نوامبر ۲۲دسامبر  نشان قوس فرشته مقرب  راگوئل 

? ۱۰ – متولدین ۲۳دسامبر تا ۲۰ژانویه  نشان برج جدی فرشته مقرب عزرائیل 

۱۱- متولدین  ۲۱ ژانویه  تا ۱۹ فوریه نشان آکواریوس دلو  فرشته مقرب  اورییل 

۱۲ -متولدین ۲۰ فوریه تا ۲۰ مارس نشان ماهی  فرشته مقرب  سندلفون

? شما برای ارتباط با فرشتگان نیازمند فراگیری آموزش های خاص نیستید و لازم نیست که قدیس باشید یا در برنامه ها مذهبی شرکت کنید.

? فرشتگان به هر شخص و در هر چه از آن ها بخواهد، یاری می رسانند. کمک آنها همیشه در دسترس و به صورت رایگان است و این شعار نیست.

? فرشتگان الگوهایی کلی با گستره ای کهن از پشینیان تا باورهای نوین هستند و صرف نظر از واژه هایی که مذاهب مختلف ممکن است به فرشته ها اطلاق کنند، همه در مورد وجود این موجودات روحانی مشابه که یاری رسان ، خیرخواه و قابل اعتماد هستند سخن می گویند.

? به هر حال آن ها برای تأمین و افزایش آرامش در اینجا هستند.

 

? یک روش ساده و در عین حال موثر فراخوانی فرشتگان اعظم بدین صورت است:

? فرشته اعظم میکائیل روبرویم ایستاده است.

فرشته اعظم رافائل سمت چپم ایستاده است.

فرشته اعظم یوریل پشت سرم ایستاده است.

فرشته اعظم جبرئیل سمت راستم ایستاده است.

سپاس از شمابه خاطر محافظت ، نور التیام بخش ، راهنمایی ها و ارتباط الهی که به ما ارزانی میدارید.سپاس از شما به خاطر برقراری اتصال با من در این لحظه شما می توانید هر فرشته ای را که با او ارتباط دارید  یااحساس می کنید که به سوی شان جذب می شوید را اضافه کنید.

? زمانی که این جملات را با ذهن یا با زبانتان جاری میکنید وسپس ذهنتان را آرام می کنید ، هشیاری تان را در ناحیه ی قلبتان متمرکز کنید با قصد و نیت صادقانه وتمرین مستمر خواهید توانست ازنعمت های زیاد ارتباط بافرشتگان اعظم در زندگیتان برخوردار شوید.

 

 

فرشته مقرب  رافائل، داروی خدا، مراقب شماست و شما را با هدایت و شفای خود برکت می دهد. در نور او آرامش و در عشق او شفا پیدا کنید. در ارتباط با فرشته رافائل تردید نکنید. از تماس با فرشتگان خود دریغ نکنید! آنها همیشه با شما هستند و همیشه آماده کمک هستند. ارتباط با آنها آسان است.

? دعا به فرشته مقرب  رافائل

 

? آه، ای فرشته مقرب  رافائل، تو سرشار از آرامش و شفا هستی. من متواضعانه شما را صدا می کنم. نزد من بیا و بگذار در نور و عشق تو زندگی کنم. ? کمکم کن تمام دردهایم را رها کنم. به من کمک کن تا تمام انرژی های منفی زندگی ام را تسلیم کنم. دعا می کنم زندگی من را پر از شفا و آرامش کنید. 

آمین اینچنین است 

??????????

الهام آسمانی ?

 

? فرشتگان شما در حال نیت ، فکر ، عمل ، کلمه و احساسات با انرژی های مثبت ، شفابخش ، عشق و نور هستند. ایمان داشته باشید که اهداف و رویاهای شما در شرف آشکار شدن است. همیشه همه چیز برای شما کار می کند.

? آماده شوید زیرا میلیون ها نعمت در حال هماهنگ شدن هستند تا به زودی به شما تحویل دهند. آیا آماده دریافت هستید؟

 

? «راگول مقرب» لیدر فرشتگان روابط.

اومی تواند به شما کمک کند روابط شگفت انگیز ، معنوی تر و مبتنی بر حمایت متقابل ، اعتماد ، احترام ، صداقت و درک متقابل جذب کنید. 

او همچنین می تواند روابط موجود شما را به سطح جدیدی برساند و شکوفا کند.

? هنگامی که در روابط دوستی خود دچار آشفتگی و سو تفاهم هستید ، Archangel Raguel(راگول مقرب) با ایجاد هماهنگی ، همکاری و بهبود وضعیت با انرژی صلح ، آرامش و گذشت خود ، به عنوان واسطه کامل عمل می کند.وی همچنین روابط بین فرشتگان و انسان ها را مدیریت می کند.

✨نمونه ای از نحوه درخواست از راگول مقرب✨

? #من خدا را شکر می کنم که شما را به عنوان یک مدافع فداکار برای اراده خدا در سراسر جهان قرارداده. لطفاً مرا توانمند سازید تا از راههایی که منجر به انصاف و صلح می شود با خدا و افراد دیگر ارتباط برقرار کنم. من می خواهم آنچه را که درست است انجام دهم و نیرویی برای خیر در جهان باشم?

سپاسگزارم و‌دوستدار شما هستم?

 

? فرشته آریل  با مادر زمین و طبیعت مرتبط است. او همچنین فرشته طبیعت نامیده می شود.

 رنگ و حضور Archangel Ariel بسیار شبیه طبیعت است: نرم ، سبز ، ساده و تازه.

? فرشته آریل همچنین “شیر خدا” نامیده می شود. عالی ترین مسئولیت مراقبت و نظارت بر جهان طبیعی به او محول شده است. او از نزدیک با همه چیزهایی که در جهان طبیعی وجود دارد ارتباط دارد. اینها شامل مواد معدنی ، حیوانات ، پرندگان ، نیروهای اولیه و غیره است.

به ما کمک می کند ارتباط خود را با طبیعت تعمیق بخشیم. ما بیشتر وقت خود را در محیط های غیر طبیعی مانند دفاتر ، منازل ، مغازه ها و … می گذرانیم. می توانیم با کمک Archangel Ariel ارتباطات عمیق تر و رضایت بخشی با دنیای طبیعی اطراف خود برقرار کنیم.

? او به ما کمک می کند تا تمام نیازهای مادی خود را برآورده کنیم ، فراوانی ، ثروت را جذب کنیم.  این از طریق برخی از تجربیات جادویی یا معجزه آسا انجام نمی شود بلکه او شما را به سمت فرصت ها و تجربیاتی سوق می دهد که در واقع شما را به هدف نزدیکتر می کند. این بدان معنی است که ما باید بسیار پذیرای  فرصت هایی باشیم که به ما نشان داده می‌شود.

 

? باشد که فرشته مقرب  فراوانی اورییل  به وفور همه راه های ثروت نامحدود را به روی شما بگشاید 

? باشد که فرشته مقرب اورییل نور  یاقوتی طلایی خود را بر روی شما و خانه شما بگستراند  تا از  هر سو  فراوانی از راه برسد و در زندگی شما باقی بماند ، فراوانی کامل و مطلق باشد ممکن است ثروت در همه اشکال خود ظاهر شود ممکن است رونق به طور نامحدودی به دستان شما ، خانه شما ، امور و مشاغل شما برسد 

? باشد که  فرشته  مقرب اورییل و فرشتگان شعله های طلایی و یاقوتی تمام مسیرهای  فراوانی، ثروت  را برای شما باز نگه دارند، ثروت ، رفاه و تأمین نامحدود ، خوشبختی  می تواند دوست جدایی ناپذیر شما باشد. 

پس باشد! 

آنا_آیریس_بیانکو

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *