رنگ موی پری دریایی/ چگونه ظاهر الهه دریا را بدست آوریم؟

رنگ مو

رنگ مو

رنگ مو پری دریایی؛ ایده های جذاب و متفاوت از رنگهای فانتزی

رنگ موی پری دریایی یکی از جذاب ترین رنگ موهای فانتزی است و از آنجا که از ترکیب رنگ های رنگین کمان و در تناژهای مختلف به صورت دلخواه در آن استفاده می شود ، تنوع بسیار بالایی دارد.

از سال ۲۰۱۵ رنگ موی فانتزی پری دریایی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تولید کارتن پری دریایی کوچک به صنعت مد معرفی شد و به دلیل ظاهر خاصی که دارد تبدیل به یکی از پرطرفدارترین رنگ موهای فانتزی شده است. این رنگ مو که شباهت زیادی به رنگ مو پری دریایی کارتنی دارد جلوه و درخشش خاص و متفاوتی برای موها ایجاد میکند و باعث می شود استایلی خاص داشته باشید.

 

رنگ مو پری دریایی یک رنگ موی فانتزی نیمه دائم است که از طیف رنگ های متنوع فانتزی به حالت مش و هایلایت روی موهایی که با دکلره به پایه روشن رسیده اند اجرا می شود.

اگر علاقمند به رنگ های فانتزی هستید میتونید با رنگ مو پری دریایی جلوه ای خاص و متفاوت به استایلتان بدهید.

 

اگر انیمیشن پری دریایی را به یاد داشته باشید ترکیبی از رنگ های سبز ، آبی و بنفش در لباس شخصیت اصلی به چشم می خورد به همین دلیل ترکیب این رنگ های فانتزی روی موها را به نام رنگ مو پری دریایی می شناسند. البته قرار گرفتن طیف رنگهای رنگین کمان هم در کنار هم به عنوان رنگ مو پری دریایی شناخته می شود.

 

انتخاب رنگ هایی که میخواهید روی موهایتان ببیند و محل قرار گرفتن رنگ های مختلف کاملا سلیقه ای است که در ادامه مقاله ترکیب های متنوعی را برای ایده گرفتن شما گردآوری کرده ایم. برای بدست آوردن رنگ موی پری دریایی در ابتدا باید موها را به پایه ۱۰ – ۱۱ رساند و سپس از تکنیک رنگ و مش استفاده کنید.

 

متاسفانه رنگ مو پری دریایی جزو رنگهایی است حتما باید توسط یک آرایشگر حرفه ای روی موهایتان پیاده شود و امکان این که به تنهایی بتوانید همان جذابیت آرایشگاه را بدست آورید ، بعید است مگر این که خودتان هم یک حرفه ای باشید.

 

رنگ مو پری دریایی بنفش و سبز

میتوانید از دو تناز محبوب رنگ موی فانتزی یعنی بنفش و سبز برای ایجاد رنگ مو پری دریایی استفاده کنید. ترکیب این دو جلوه بسیار خاص و جذابی ایجاد میکند.

 

رنگ مو پری دریایی رنگین کمانی

اگر میخواهید رنگ موی پری دریایی جذابیت بیشتری داشته باشد میتوانید از ترکیب رنگ های مختلف به صورت هایلایت روی موهای روشن استفاده کنید و جلوه رنگین کمانی خیره کننده ای به موهایتان بدهید.

 

رنگ مو پری دریایی آبی و بنفش

میتوانید رنگ مو پری دریایی را به شکل آمبره ای جسورانه و فانتزی روی موهایتان ایجاد کنید. استفاده از رنگ موی بنفش در انتهای رنگ مو آبی براق آمبره فانتزی بسیار جذابی خواهد شد.

 

رنگ مو پری دریایی پاستیلی

همان رنگ هایی که برای رنگ مو رنگین کمانی به کار بردید زمانی ک کمرنگ تر شده و روی زمینه نقره ای کار شود میتوانید حالت پاستیلی رنگارنگی ایجاد کند که بسیار شیک و جذاب خواهد شد.

 

رنگ موی پری دریایی آبی فانتزی

برای رنگ موی پری دریایی آبی فانتزی میتوانید رنگ آبی روشن ، رنگ نقره ای و اکسیدان ۹ درصد را ترکیب کنید.

رنگ مو آبی پری دریایی نوعس لایت است که تناژهای آبی و سبز دارد .

با ترکیب رنگ های آبی پررنگ ، رگه های سبز و بفنش میتوانید ترکیب هیجان انگیز پری دریایی داشته باشد.

برای ایجاد این ترکیب زیبا از تکنیک های رنگ و مش استفاده می شود. قسمتهای مختلف مو را به رنگ آبی ، سبز و بنفش رنگ میکنند.

پایه مو باید به ۱۰ – ۱۱ برسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *