رهایی از ماتریکس بعد سوم

ماتریکس

ماتریکس

راه خروج از ماتریکس بعد سوم
ماتریکس بعد سوم شکسته است. از آن خارج شوید
سلام بر روحهای نوری زیبا

قبل از خوندن این مقاله حتما توصیه میکنم پست ماتریکس چیست؟ را بخوانید. همونطور که در پست قبل گفتم تنها راه خروج از ماتریکس بالا رفتن ارتعاش و سطح آگاهی هست.

ماتریکس در واقع پرده ای است بر روی چشم های ما که مانع از دیدن حقیقت میشود.

اولین کاری که باید بکنید بالا بردن آگاهی خودتون است خوب در مرحله اول بیداری حتما سرگردان میشوید و با سوال های زیادی روبرو میشوید و حتما با قوانین هستی مانند قانون جذب و قانون کائنات آشنا میشوید و متوجه میشوید که قدرت نامحدودی در شما وجود دارد و به همین خاطر است که به انسان کائنات صغیر میگویند زیرا هر چیزی که در هستی وجود دارد به اندازه ی کمتری هم قطعا درون انسان وجود دارد. حتی احتمال این هم هست که از راه موفقیت و توسعه فردی به این سو کشیده شده باشید مانند خود من که در این صورت حتما مطالب های زیادی در مورد قوانین کائنات خوانده اید و آگاهی بالایی در مورد خودتان دارید.

درباره آینده مثبت نگر باشید زیرا هر آنچه که درباره آن میاندیشید , بر آینده شما تاثیر گذار است.

برای بالا رفتن آگاهی حتما باید چاکرای ششم یعنی چشم سومتون رو پاکسازی و فعال کنید چون ممکنه چیزهایی را که میخوانید یا میشنوید را نتوانید به علت بسته بودن چشم سومتون درک کنید در مورد چشم سوم در پست چشم سوم یا چشم درون چیست؟ همه چیز را بخوانید.

حالا اگر شما متوجه شوید که به هرچیزی که فکر کنید یا حس کنید آن را به خود جذب میکنید آیا باز هم اخبار تماشا میکنید؟ یا خودتان را در غم و اندوه رها میکنید؟ یا اجازه میدهید که ایلومیناتیها و فرازمینی های منفی کد هایشان را با تماشای فیلم ها و انیمیشن ها وارد نا خودآگاه شما کنند؟ اگر شما متوجه موضوع باشید و علاقه به زندگی بهتر داشته باشید قطعا جواب خیر است.

همه ما زمانی که سطح ارتعاشات انرژی مان افت می کند یا افزایش می یابد، به نوعی آنرا احساس می کنیم. در سطوح ارتعاشی پایین معمولا احساس خستگی، بی حوصلگی، بی انگیزگی، ناامیدی، تنبلی و بیماری می کنیم ولی در سطوح بالای انرژی احساس سلامتی، لذت از زندگی، میل و انگیزه به تلاش و تغییر، و عشق و شادی و امید داریم.

نکته بسیار مهم دیگر برای خروج از ماتریکس بالا بردن ارتعاش و فرکانس خودتان است زیرا در فرکانس پایین نمیتوانید فرکانس های سطح بالاتر مانند عشق را دریفات کنید. مانند یک رادیو , اگر میخواهید به کانال رادیویی عشق گوش کنید باید فرکانس رادیوی خود را با آن هماهنگ کنید.(این دقیقا یعنی قانون جذب)

رهایی از ماتریکس

حالا میخواهم چند روش برای بالا بردن ارتعاش به شما معرفی کنم.

۱- در لحظه حال زندگی کنید

هر آنچه به زبان می آورید یا به آن فکر می کنید، می تواند به واقعیت مبدل شود. همه افکار شما رویتان تاثیر گذارند، بنابراین سعی کنید افکار منفی را به افکار مثبت تبدیل کنید، با جریان زندگی همراه شوید و آغوش تان را بروی تغییرات باز نگهدارید. با منفی گرایی اولین کسی که آسیب می بیند خود شما هستید! (این به معنای افکار ساده انگارانه و دور از واقعیت نیست، احتیاط همیشه لازم است ولی منفی بافی نه!)

۲- به زیبایی های اطرافتان توجه کنید

زیبایی در همه جا اطراف ما وجود دارد، ولی معمولا براحتی از کنارش رد می شویم و آنرا نمی بینیم. علت اصلی این است که همیشه در عجله ایم یا در افکار خود غرق هستیم و از لحظه حال و محیط اطرافمان نا آگاهیم.

سرعت خود را کمتر کنید، برای دقایقی بایستید و به گل ها و درختان نگاه کنید، به آسمان، کوهها، حیوانات، به هر آنچه در طبیعت اطرافتان قرار دارد توجه کنید و خود را در درک زیبایی آنها رها کنید… حیرت کنید… خالق زیبایی ها را ستایش کنید…

زیبایی این قدرت را دارد تا روح شما را نوازش دهد، قلبتان را از لذت سرشار کند و سطح ارتعاشات شما را به طور چشمگیری بالا ببرد.

۳- از رژِیم غذایی صحیح استفاده کنید.

رخی غذاها سطح انرژی شما را بالا می برند و برخی پایین می آورند. هر چقدر مواد غذایی از انرژی حیاتی بیشتری برخوردار باشند، با انتقال پرانای موجود در خود به شما انرژی بیشتری می دهند. در اینجا منظور کالری نیست، انرژی حیاتی موجود در مواد غذایی ست که در میوه ها و سبزیجات بخصوص اگر ارگانیک (غیرهورمونی و بدون کود و سموم شیمیایی) باشند، بیشتر از هر چیزی ست. به این دلیل ساده که تازه چیده شده اند و فرآوری و پختی روی آنها صورت نگرفته تا طی آن انرژی موجود در خود را از دست بدهند. اغلب گیاهخواران ادعا می کنند پس از تغییر الگوی غذایی خود، بطور چشمگیری سطح انرژی بدنشان بالاتر رفته و احساس سبکی بیشتری می کنند.

۴- آب زیاد بنوشید.

گفته شده میزان آب مورد نیاز بدن ۸ لیوان در روز است. مطمئن شوید بدنتان آب مورد نیازش را دریافت می کند. آب، سموم و مواد زائد را از بدن دور می کند. ازدیاد سموم در بدن می تواند موجب افت انرژی حیاتی شود.

۵- مراقبه کنید.

زمانی را برای ریلکس کردن، آرامش ذهن و بدن خود اختصاص دهید. در طول روز از شتاب و فشارهای زندگی و نگرانی ها، استرس و اضطراب زیادی به ما وارد می شود که همگی بر سطح انرژی ما تاثیر منفی دارند. حداقل ۱۵ دقیقه از زمان خود را به مراقبه و رهایی از این فشارها بگذرانید.

۶- شکرگزاری و قدردانی کنید.

این کار به شکل موثری بر افزایش ارتعاشات شما تاثیرگذار است. توجه خود را به آنچه دارا هستید معطوف کنید و مواردی که از داشتن آنها احساس رضایت و شادی می کنید را بروی کاغذ نوشته و برای آنها قدردان و شکرگزار باشید.

۷- مهربان باشید و عشق بورزید.

مهربان بودن با دیگران باید منش زندگی شما باشد. کمک کردن و بخشیدن هر آنچه در توان دارید، بدون توقع و انتظار بازگشت، آینه دل شما را صیقل می دهد و شما را برای دریافت بیشتر از کائنات آماده می کند. تاثیری که کار خیر و کمک کردن بروی آدمی دارد انکار ناپذیر است. محبت و شفقت، از ارتعاشات بالایی از انرژی برخوردارند و انرژی های بالا را نیز طبق قانون یاد شده، بخود جذب می کنند. برعکس، غیبت، حسادت، خشم و نفرت آدمی را در ارتعاشات پایین نگه میدارند.

۸- حرکت و تلاش کنید.

با اینکه حرکت، خود به انرژی نیاز دارد ولی زمانی که به نیروهای بازدارنده و منفی غلبه کرده و برمی خیزیم، انرژی ای درونمان شکل می گیرد که ما را پیش می برد. رقص، ورزش و هرآنچه لذت و شادی را در شما بیدار می کند، در برنامه خود بگنجانید. کاری نو شروع کنید، به هنر و خلاقیت روی آورید و استارت اولیه را بزنید تا انرژی به جریان درآید.

امیدوارم با انجام این کارها ارتعاشتون رو بالا بیاورید و از کار های ارتعاش پایین هم مانند دروغگویی, حسادت, قضاوت, غیبت وغیره دوری کنید و با نظارت بر افکار احساساتتون و زندگی در لحظه ی حال ماتریکس ذهن خودتون رو هم بشکنید.

برای زندگی در لحظه حال هم میخوام کتاب قدرت حال نوشته اکهارت تله را بهتون معرفی کنم که واقعا کتاب فوقالعاده ای هست برای آشنایی با لحظه حال و از بین رفتن توهم درد و رنج ها و ایگو امیدوارم که بخونید و لذت ببرید.

 

ساختار ماتریکس

ماتریکس ساختار بسیار قدرتمند و برنامه ریزی شده ای است که برای نگه داشتن ما در زمین و استفاده از انرژی الهی ما از طریق نفس یا ایگو برای استفاده فرا زمینی های منفی بدون روح یا انرژی(دراکو ها و رپتایل ها) از زمانهای خیلی دور طراحی شده است. این ساختار در گذشته بسیار گسترده بود و انسان ها را کاملا تحت کنترل داشت تا جایی که آنها(فرازمینی ها) آزادانه در سطح زمین زندگی میکردند و مورد پرستش انسان ها قرار میگرفتند.تا دسامبر ۲۰۱۹ حتی مانع رسیدن آگاهی از خورشید مرکزی کیهان(منشا) به زمین میشد اما در این زمان بود که نیروهای نور توانستند با کمک لایت ورکر های روی زمین و انجام مراقبه های جهانی و قدرت گرفتن امواج آگاهی این ساختار را از بین ببرند و باعث بالا رفتن ارتعاش زمین شوند که این امر موجب بروز بیداری بزرگ آگاهی بر روی زمین شد.

ماتریکس در عین حال که ساختاری پیشرفته دارد ولی مخالف اراده ی آزاد انسانی توانایی انجام کاری را ندارد پس سعی در ناآگاه نگه داشتن توده ی مردم دارد و این به وسیله ماتریکس ذهنی و باور های تلقین شده به ما از طریق اخبار, مدرسه, مذاهب جعلی و رسانه میسر میشود. بنابراین ماتریکس یک توهم و پیش فرض است که از طریق ذهن ما و باور کردن آن توسط ما رسمیت میابد. پس ماتریکس را باور نکنید.

 

ماتریکس را بشناسید ولی جدی نگیرید.

ما باید با این زندان آشنا بشیم و از ترفند های آن آگاه شویم و دیگران را هم آگاه کنیم. این آگاهی است که میتواند تمام ساختار ماتریکس را در کوتاه ترین زمان از بین ببرد. افرادی هم هستند که این موضوع را میدانند ولی حاضر به رها کردن ماتریکس و خارج شدن از آن نیستند زیرا به لذت ها آن وابسته شده اند. تنها کاری که ما میتوانیم برای این افراد بکنیم ابتدا آگاهی دادن به آنها و آشنا کردن آنها با جهان بدون ماتریکس و نفس(بهشت روی زمین) و در مرحله بعد آزاد گذاشتن آنها در انتخاب مسیرشان است. ما بیشترین کمک را به دنیا با بیداری خودمان و انجام کار های مثبت میکنیم.

ماتریکس در ماتریکس

ماتریکس مثل یک زندان هست که وسط یک هزارتو ساخته شده و خیلی انعطاف پذیر هست. به عنوان مثال همانطور که قبلا هم گفتم ممکن است که ما بیدار شویم و از ساختار ماتریکس آگاه شویم و به مقابله و جنگ با اون بپردازیم که این کار اشتباهی هست و در این صورت ما هم جزئی از برنامه ماتریکس میشویم و در ماتریکس جنگ زندانی میشویم و از هدف اصلی خود دور میشویم.

تناسخ

ماتریکس در گذشته ساختار بسیار قدرتمندی بود که ارواح را در زمین به نوعی زندانی کرده بود و اجازه خروج آنها را نمیداد. ما آن را تناسخ مینامیم که در واقع بخشی از برنامه ماتریکس است و اجازه خروج ارواح از این برنامه یا حتی ورود کامل ارواح به زمین را نمیدهد زیرا از قدرت کامل بودن لرواح میترسد برای همین ارواح بزرگ باید خود را برای ورود به دو بخش تقسیم کنند که ما آن را با نام جفت های روحی میشناسم.در گذشته برای خروج از چرخه تناسخ و برگشتن به خانه ما می بایست ابتدا با خود حقیقی مان آشنا میشدیم و بعد ارتعاشمان را برای خروج از ماتریکس تا جای ممکن بالا میبردیم و به صورت فردی از ماتریکس خارج میشدیم.

البته در این زمان مهم که زمین در حال عروج به بعد پنجم و رها شدن از ساختار ماتریکس است دیگر نیازی به صعود فردی نیست و مسئله مهم همراه شدن با زمین در این فرایند مهم کیهانی است.(حتی خیلی از ارواحی که قبلا موفق به خروج فردی از ماتریکس شده بودند الان بار دیگر برای تجربه این رخداد مهم روی زمین تناسخ یافته اند تا در این طرح عظیم کیهانی همکاری کنند.) در حال حاضر زمین تنها وسیله صعود ما است.

کارما

کارما توسط رپتایل ها تحریف شده است و به سیستم عذاب و پاداش تبدیل شده که نفس طمع و ترس را در انسان تقویت میکند و ما باید از شر این باور غلط خلاص شده و دیگران را هم آگاه کنیم. درمورد کارما در پستی دیگر کامل توضیح خواهم داد.

با خارج شدن از ماتریکس کارما و سرنوشت که شما را منفعل نگه میدارند تا برای آزادی خود تلاش نکنید خارج شوید و به دیگران هم در خارج شدن از باور های منفعلانه مانند انتظار برای ظهور منجی خیالی کمک کنید.

از زندان ماتریکس رها شود و ذهن خودتان را آزاد بگذارید برای تجربه زندگی حقیقی

شما می توانید به شکستن ماتریکس کمک کنید. اتصال به بدن نوری، و شکستن باورها و برنامه دهی ها به شکستن ماتریکس کمک می کند. رها کردن خودتان از باورها و برنامه های هوش مصنوعی به انحلال ماتریکس کمک می کند. همه ما نقش بزرگی برای ایفا کردن داریم. به همین دلیل به زمین آمدیم.
منتظر دیگران نباشید که بیدار شوند. روی خودتان کار کنید، این تمام کاری است که باید انجام دهید. با این حال، همه ما به یکدیگر کمک می کنیم، چراکه آینه یکدیگر هستیم، زیرا شما می توانید ویژگی های هوش مصنوعی و ضعف های خودتان را در دیگران ببینید، و اگاهتر شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *