سامسونگ در حال ساخت لباس برای شارژ کردن تلفن همراه است

 

SamsungSmartpary

سامسونگ درحال ثبت یک اختراع جدید است که از لباس های شما برق تولید کند و به صورت بیسیم تلفن همراه شما را شارژ کند این اختراع جدید سامسونگ بسیار سرو صدا کرده است .

سایت LetsGoDigital  نخستین بار متوجه این اختراع شده است به گفته این سایت این اختراع در تاریخ  ۲ ژوئن ثبت شده است .

Samsung-Smart-Clothes-1

لباس هوشمند سامسونگیکپارچه ساز انرژی” را در بر میگیرد ، حسگرهای موجود در لباس انرژی تولید شده از حرکت فرد را به برق تبدیل می کند.

پردازنده و سنسورهای چندگانه انرژی را تولید می کنند و آن را به توابع و درگاه های انتقال بیسیم برق یعنی شارژرهای بیسیم منتقل می کنند، بعنوان مثال  یک ژاکت را با یک جیب در نظر بگیرید زمانی که گوشی خود را داخل جیب قرار می دهید  می تواند به صورت بی سیم تلفن را شارژ کنید.

سامسونگ تأیید می کند که تکنیک آنها برای ایجاد انرژی از لباس کارآیی بیشتری داردکه می تواند برق را در باطری های کوچکی ذخیره کتد .

در این ژاکت از دوربین کوچکی نیز استفاده شده است !

فن آوری لباس هوشمند اختراع شده در طیف وسیعی از اقلام لباس ها می تواند اجرا شود مانند: کت، شلوار، کلاه، دستکش و …..

سامسونگ ابتدا برند Smart Clothing و The HumanFit خود،را درنمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد ما حدس و گمان های بسیاری پیرامون این اختراع وجود داردشایع شده است که سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 این لباس را معرفی کند .

ادغام تکنولوژی و پوشاک به وضوح یک روند رو به رشد است ،مثلا امسال ژاکت جین هوشمند گوگل، که با  همکاری شرکت Levi شده است .

شرکت اپل اخیرا گزارش داده است در حال کار بر روی یک لباس هوشمند است .

Samsung-Smart-Clothes-2

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *