سریال تلویزیونی witcher 3 در حال ساخت است!

وبسایت Netflix از برنامه خود مبنی بر ساخت سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه رمان های  کوتاه The Witcher که بسیاری از بازی دوستان هم بوسیله سری بازی هایی با همین نام با آن ها آشنا شده اند خبر داد. درادامه همراه با ایتی زیرون باشید .امروز نویسنده لهستانی سری فانتزی The Witcher آقای Andrzej Sapkowski تائید کردند که قرار است این عنوان به تلویزیون آورده شود.

ساپکوفسکی که پیش از این گفته بود پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند، به عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید این سریال حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد. او در بیانیه منتشر شده توضیح داد:

من بسیار هیجان‌زده هستم که شبکه نت‌فلیکس تصمیم گرفته است اقتباسی تلویزیونی براساس داستان‌های من بسازد. این سریال به منابع و تم‌های رمان اصلی که سی سال صرف نوشتن آن کرده‌ام، وفادار خواهد بود.

همچنین گفته شده که توماس باگینسکی که پیش از این، کارگردانی ویدیوهای آغازین هر سه بازی The Witcher را به عهده داشته است حداقل کارگردانی  یک قسمت از هر فصل این مجموعه را برعهده خواهد

شان دانیل و جیسون براون، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Witcher، در بیانیه منتشر شده گفتند:

داستان‌های سری The Witcher در مورد خانواده‌ای غیر متعارف روایت می‌شود که در کنار هم برای زنده نگه داشتن حقیقت در دنیایی خطرناک مبارزه می‌کنند. تمامی شخصیت‌ها اصیل، شوخ طبع و دائما غافلگیر کننده هستند. بیش از این برای جان بخشیدن به این شخصیت‌ها در شبکه نت‌فلیکس – مکانی فوق العاده برای داستان سرایی‌های خلاقانه – نمی‌توانیم صبر کنیم.نکات فکری و اخلاقی عمیقی در این کتاب‌ها وجود دارند که پا را فراتر از ژانرهای مختلف می‌گذارند. این داستانی در مورد امروز و چالش‌های امروز دنیای ما است که زیر پوششی فانتزی پنهان شده. این داستانی در مورد ما، هیولاها و قهرمان‌هایی است که درون قلب هریک از ما وجود دارند.

اطلاعات دیگری نظیر زمان پخش سریال، اسامی بازیگران و … هنوز منتشر نشده‌اند، در حال حاضر فیلمنامه این سریال در دست نوشتن است.

نظر شما درمود این فیلم چیست ؟ نظرات خود را از طریق بخش نظر با ایتی زیرون وکاربران درمیان بگذارید .

منبع : netfelix

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *