سفر واقعی آمریکایی ها در زمان – پروژه فیلادلفیا – بخش دوم

 

به تازگی موجودی شبیه به  سرستون های کنده کاری شده ی تخت جمشید در سواحل آمریکا پیدا کردند که دانشمند ها را بسیار متعجب کرده.و آن ها هنوز پی تحقیقاتی در روی این جانور عجیب و قریب اند.اگر کمی به این جانور دقت کنید میبینید که این جانور شباهت زیادی به سر ستون تخت جمشید دارد.پس میفهمیم در آن زمان در خلیج همیشه فارس این موجود زندگی میکرده که پس از مرور زمان نسل وی منقرض شده.از دندان های این موجود عجیب و قریب معلوم است که او هم میتواند یکی از سلطان های بزرگ دریا باشد ولی اندازه ی او بسیار کوچک تر از نهنگ و یا کوسه است.
این موجود به احتمال ۹۹% در آب های خلیج فارس هم زندگی میکرده و حتما هم حیوانی درنده و قوی بوده.زیرا هخامنشیان در سنگ تراشی های خود همیشه نماد قدرت را کشیده اند مثل:شیر،حیوان خیالی ای که از هر موجود قوی ای برداشت کرده اند ،حال هم این موجود…..

موضوع مربوط به انتقال یک ناو جنگی آمریکا به نام ( U.S.S.Eldridge ( DE 173   می باشد که بوسیله ایجاد میدان های عظیم مغناطیسی ( توسط ژنراتوری بسیار بزرگ نصب شده بر روی عرشه آن ) بوقوع پیوسته  ،  شواهد و مدارکی چند سال بعد از این واقعه توسط برلیتز و جمعی از محققان بدست آمد که صحت این ماجرا را تایید می نماید

.

aV1na9ai

ناو جنگی   DE 173  U.S.S.Eldridge
Pq1nIr3r

اسکله دریایی فیلادلفیا در طی جنگ جهانی دوم ( این عکس تا ۱۲ ژولای ۱۹۷۷ جزو اسناد محرمانه بایگانی شده بود )

Pq1nIyxS
آلبرت انیشتین در حال گفتگو با افسران نیروی دریایی در اتاق مطالعه اش در در پرینستون ، نیوجرسی ، ۲۴ ژولای ۱۹۴۳

برای دیدن کل ماجرا و عکسهای ناپدید شدن به لینک زیر بروید:

www.softwareartist.com

موضوع از آنجا شروع می شود که یک افسر نیروی دریایی در ایالات متحده در سال ۱۹۷۰( یعنی حدود ۳۰ سال بعد از آن آزمایش ) با دو نفر خلبان نیروی هوایی همان کشور به نامهای » جیمز دیویس » و » آلن هوس » برخوردی داشته و صحبتهایی را که در ادامه می خوانید با آن دونفر در میان گذاشته است . بدلیل اینکه گفته بودند او دیوانه شده از نیروی دریایی اخراج شده بود و دلیل آنرا آزمایشی ذکر نمود که روی او انجام داده بودند خودش چنین می گوید : »

اونا سعی داشتند یه کشتی رو نامرئی کنند . اگر این کار عملی می شد  ، می تونست پوشش و استتار خوبی برای کشتی باشد . البته این کار عملی شد اما در مورد کشتی . ولی در مورد افراد روی عرشه منجمله من …خوب اون طوری که باید عمل نکرد . ما قدرت تحمل اثرات میدان انرژی ای را که روی ما اعمال کرده بودند نداشتیم . میدان انرژی تاثیرات بدی روی ما گذاشت . این مساله کاملا» سری بود و من نباید تا فیلادلفیا چیزی به کسی می گفتم . من میتونستم موضوع رو فاش کنم اما این کار رو نکردم . اگه من یک کلمه از آن چه بر سرم آمده بود به کسی می گفتم ، مطمئنا» مورد توبیخ و تنبیه قرار می گرفتم و شاید حتی کشته می شدم .» او ادامه داد و به آن دوخلبان گفت : » استتار الکترونیک یه نوع استتار الکتریکی است که بواسطه پالس میدان انرژی بوجود میاد . من دقیقا» نمی دونم اونا از چه نوع انرژی استفاده می کردند اما هر چی بود خیلی زیاد بود . هیچکدوم از ما تحمل اینهمه انرژی رو نداشتیم . این انرژی روی هر کدوم از ما یه جور تاثیر گذاشته بود . تعدادی اجسامو دو تایی می دیدند ، یه عده می خندیدند و بعضی ها هم بیهوش شده بودند . حتی عده ای ادعا می کردند که وارد دنیای دیگری شده بودند و با موجودات عجیب و بیگانه ای صحبت کرده بودند . اما در بعضی از موارد تاثیرات میدان انرژی موقتی نبودند و بعدها شنیدم که عده ای به خاطر همین اثرات جون خودشونو از دست داده بودند . در هر حال من هرگز موفق به دیدار مجدد اونا نشدم . اما در مورد بقیه ما که زنده مونده بودیم ، نیروی دریایی اجازه داد که بریم . اونا اسم این وضعیت رو » ناتوانی و از کارافتادگی » گذاشتند و ما رو به اسم عدم تعادل روحی و عدم شایستگی جهت ادامه خدمت با دریافت حقوق بازنشستگی از خدمت معاف کردند !! »

چارلز برلیتز ( نویسنده و محقق )  :

طبیعتا» هر کسی ممکن است در صحت این نوع گزارشات و موثق بودن منبع آن دچار شک و تردید شود . با این حال بعد از گذشت بیش از بیست سال( خودم : این درزمانی است که نویسنده این متن را نوشته) این شایعه وجود دارد که نیروی دریایی ایالات متحده در یک شرایط کاملا» محرمانه در منطقه فیلادلفیا و در زمان جنگ جهانی دوم ، موفق به تولید میدان انرژی مغناطیسی قوی ای گردیده است که به نحوی از کنترل آنان خارج گشته و منجر به ناپدید شدن یک کشتی شده است . در بین عده ای نیز این شایعه وجود دارد که کشتی مزبور به صورت » تله پورتیشن »

( جابجایی و حرکت از مسافت دور ) از فیلادلفیا به بندر NorFolk رفته و پس از چند ثانیه مجددا» به فیلادلفیا بازگشته است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *