صاحب این نامه عاشقانه کیست؟

یک روزنامه سوئدی اعلام کرده که دنبال نویسنده یک نامه عاشقانه می‌گردد که در ساحلی در یونان پیدا شده است. به نظر می‌رسد این نامه را یک پناهجوی عاشق نوشته باشد.

روزنامه‌نگاری که به جزیره ساموس فرستاده شده بود تا اخبار مربوط به پناهچویان را برای روزنامه آفتون بلادت پوشش دهد، این نامه را در یک کیف ضدآب پیدا کرده؛ همان جایی که بسیاری از قایق‌های حامل پناهجویان از ترکیه به آن می‌رسند. حالا روزنامه آفتون بلادت از همگان خواسته تا این نامه عاشقانه را به صاحب اصلی‌اش برگردانند.

 نامه عاشقانه

نامه عاشقانه

این روزنامه در آگهی خود نوشته: «ممکن است آنها الان با هم باشند. ممکن است که زندگی آنها را از هم جدا کرده باشد. ما از هرکسی که این نوشته را می‌خواند می‌خواهیم که آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. اگر شما آن را نوشته‌اید، امیدواریم ما را به خاطر اینکه بخش‌هایی از این نامه را فاش کرده‌ایم ببخشید.»

در این نامه نوشته شده است: «رز عزیزم، به تو قول می‌دهم که تا آخرین دقیقه عمرم عاشقت باشم. قول می‌دهم که نگذارم هیچ‌کس ما را از هم جدا کند. هر چه هم که اتفاق بیفتد.»

این نامه روز ۲۹ اکتبر یافته شده و اکنون در دفتر روزنامه آفتون بلادت در استکهلم نگهداری می‌شود. متن نامه به عربی نوشته شده و شخصی به نام حمودی آن را امضا کرده است. حمودی نامی است که بر محمد یا احمد اطلاق می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *