عیسی مسیح از لایت ورکرها می گوید!

عیسی مسیح و دوازده حواری

من یک “لایت ورکر” هستم؟

عیسی : “لایت وُرکرها” ( کارگران روشنایی) ، روح هایی اند که اشتیاق درونی قدرتمندی به پراکندن نور، دانش ، آزادی و عشق به خویشتن، بر روی زمین دارند و احساس می کند این ماموریت آنهاست.

اغلب به امور معنوی و انواع درمانگری جذب می شوند. به خاطر حس عمیق داشتنِ یک ماموریت ، بیشتر وقتها احساس می کنند با دیگران فرق دارند.

با تجربه موانع گوناگون در مسیرشان، زندگی آنها را وا می دارد تا راه منحصر بفرد خودشان را پیدا کنند. لایت ورکرها تقریبا همیشه افراد انزوا طلبی اند و با ساختارهای پذیرفته شدۀ اجتماعی همرنگ نمی شوند.

واژۀ “لایت ورکر” می تواند موجب سوء تفاهم شود زیرا عده ای خاص را از بقیه جدا می کند . شاید اینگونه برداشت شود که این گروه خاص، نسبت به دیگران و آنهایی که ” برای نور کار نمی کنند” برتری دارند.

این تفکر کاملا با طبیعت و هدفِ کار برای نور، منافات دارد. بگذارید به طور خلاصه بگویم که چرا این برداشت، اشتباه است :

یک: مدعیان برتری، عموما آنهایی اند که به روشنایی نرسیده اند. آنها مسیرخود را به سوی آگاهیِ آزاد و توام با عشق مسدود می کنند.

دو: لایت ورکرها ” “بهتر” یا “بالاتر” از هیچکس دیگری نیستند. فقط تاریخچۀ آنها با کسانی که به این گروه تعلق ندارند، فرق می کند. به خاطر این تاریخچۀ متفاوت که در ادامه به آن می پردازیم، ویژگی های روحی خاصی دارند که آنها را به عنوان یک گروه، مشخص می کند.

سه: هر روح در مرحله ای لایت ورکر می شود. پس عنوان “لایت ورکر” به عده محدودی از روح ها منحصر نمی شود.

علت اینکه ما واژه “لایت ورکر” را با وجود سوء تفاهماتی که احتمالا می تواند در پی داشته باشد به کار می بریم ، آن است که خاطراتی را در شما بر می انگیزد و کمک می کند بیاد بیاورید. کاربرد این واژه راحت است و مرتبا در ادبیات معنوی شما به کاررفته است .

« ویژگیهای روحی لایت ورکرها »

آنها از همان ابتدای زندگی احساس می کنند متفاوت اند. بیشتر وقتها احساس می کنند تنها و از دیگران جدا هستند و درک نمی شوند. اغلب تکرو هستند و در زندگی مسیر خودشان را طی می کنند.

آنها با مشاغل سنتی و یا ساختارهای سازمانی، راحت نیستند. لایت ورکرها، ذاتاً مخالف اقتدارگرایی اند، به این معنا که به طورطبیعی در برابر تصمیم ها و ارزش هایی که صرفاً بر مبنای قدرت و سلسله مراتب اند، مقاومت می ورزند. حتی اگر کمرو و خجالتی به نظر برسند، این ویژگی در آنها وجود دارد. این امر به ذات ماموریت آنها بر روی زمین بر می گردد.

لایت ورکرها تمایل دارند به عنوان درمانگر یا آموزگار به مردم کمک کنند. ممکن است روان شناس، درمانگر، آموزگار یا پرستار باشند اما حتی اگر تخصص آنها ارتباط مستقیمی با کمک به مردم نداشته باشد، هدف و نیت آنها برای مشارکت در جهت خیر و خوبی انسانها بوضوح دیده می شود.

دیگاه آنها نسبت به زندگی، رنگی از معنویت دارد و اینکه همه چیز با هم در ارتباط اند. آنها به طور خودآگاه و ناخوداگاه حافظه هایی از قلمروهای نورانیِ غیر زمینی را در خود حمل می کنند. گاهی برای این قلمروها دلتنگ می شوند و حس می کنند در زمین بیگانه اند.

آنها احترام عمیقی برای زندگی قائل اند که اغلب در علاقه به حیوانات و توجه شان به محیط زیست ، نمود پیدا می کند. نابودی بخش هایی از قلمروهای گیاهی و جانوری توسط انسانها ، حس عمیق فقدان و اندوه را در آنها بر می انگیزد.

آنها قلب مهربانی دارند ، حساس و دلسوز اند. ممکن است نتوانند با رفتارهای خشونت آمیز کنار بیایند و معمولا نمی توانند از خودشان دفاع کنند. آنها می توانند رویاپرداز، ساده دل، و یا به شدت ایده آلیست باشند و به اندازه کافی در زندگی واقعی حضور نداشته باشند. از آنجایی که براحتی انرژی های منفی و حالِ اطرافیان را جذب می کنند، بسیار مهم است که به طور منظم اوقاتی را در تنهایی بگذرانند.
با این کار می توانند میان احساس های خود و احساس های دیگران تمایز قائل شوند. آنها به زمانی برای تنهایی نیاز دارند تا با خودشان و با مادر-زمین ارتباط برقرار کنند.

آنها زندگی های بسیاری بر روی زمین داشته اند که در آن زندگی ها عمیقا با معنویات و یا مذهب در ارتباط بوده اند. به دفعات ، در مذاهب قدیمی به عنوان راهب، راهبه، زاهد، جادوگر، شَمَن، کاهن و کاهنه حضور داشته اند.

آنها کسانی بوده اند که میان دیدنی و نادیدنی، میان مفهوم روزمرۀ زندگی و قلمروهای اسرارآمیزِ جهان پس از مرگ و قلمروهای خدایان و ارواحِ خیرو شر، پل زده اند. اغلب با ایفای این نقش ها، رانده و مجازات شده اند.

بسیاری از شما به خاطر استعدادهایی که داشتید، محکوم و به میخ کشیده شده اید. این شکنجه ها در حافظه روحی شما ردپای عمیقی برجای گذاشت.
این امر احتمالا به صورت ترس از کاملا زمینی بودن ، ترس از حضور واقعی داشتن، ظاهر می شود، زیرا بیاد می آورید به خاطر آنچه که بودید به طرز وحشیانه ای مورد حمله قرار گرفتید.

 

از کتاب چنلینگ های “یِشوآ” ( عیسی) نوشته Pamela Kribbe

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *