فرازمینی ها و دایناسورها – حقیقت تکان دهنده تاریخی


برسی حقیقت تاریخی دایناسورها و انچه نقش مربوط به فرازمینی هاست .

ایا ماجرایی بین این دو در دل تاریخ رخ داده است؟

ایا حقیقتا حیات فرازمینی باعث نابودی دایناسورها شد؟

حجّاریهایی باستانی که دایناسورها را در کنارِ انسان ترسیم کرده اند گاهی انسانها حتی سوارِ دایناسورها می شده اند. آثار فسیلی از دایناسورها و انسانها که در کنار هم یافت شده اند .

ما ردّ پای انسانها ، دایناسورها و همه جور فسیلی را پیدا کرده ایم که نباید همزمان با هم وجود داشته باشند .

اما معلوم شد که اینطوره بوده و سطح بالایی از رادیو اکتیو در استخوانهای “تیراناساروس-رِکس” یافت شده است . دلیل اینکه باید اونها رو با رنگ سُربی آغشته می کردند.این بود که متوجه شدند در حد بسیار بسیار بالایی به رادیو اکتیو آلوده اند .

آیا دایناسورها طعمه یک ویرانی کیهانی شدند؟یا اینکه عمداً کشته شده اند؟ آیا ممکن است که آنچه هست در واقع یک انقراض نبوده بلکه یک نسل کُشی بوده باشه؟

میلیونها نفر در سراسر دنیا بر این باورند که ما در گذشته با موجوداتی فضایی ملاقات داشته ایم. اگر این موضوع حقیقی باشد چطور؟

آیا غریبه های باستانی حقیقتاً در شکل بخشیدن تاریخمان به ما کمک کرده اند؟

در اینصورت، آیا علم می تواند ارتباطی را میان غریبه ها و دایناسورها بیابد؟

“آکسفوردشر” انگلستان ۱۸۱۹

آکسفوردشر
آکسفوردشر دانشگاه زیست شناس برسی ارتباطات فرازمینی با دایناسورها
در معدنی درست در خارج “استونزفیلد” دیرین شناسی به نام “ویلیام باکلَند” چندین استخوان فسیل شده از جانوری عظیم و ناشناخته را یافت که بخشهایی از آرواره و دندانها هنوز بر رویِ آن باقی بود .

با وجود آنکه در گذشته استخوانهایی مشابه اینها یافت شده بود ، اما “دکتر باکلند” اولین اروپایی بود که رسماً کشف یک “دایناسور” یا آنطور که خود میگوید “مگالوساروس” را به ثبت رسانید.

از آن زمان تا کنون دایناسورها در همه قاره های جهان یافت شده اند .

همه جور دایناسوری تا به حال کشف شده ما دایناسورهای پوسته دار داریم مثل “استِگوساروس” دایناسورهای شاخدار داریم دایناسورهای گوشت خوار داریم و خلاصه همه نوع دایناسوری وجود داشته اینها در محیط های بسیار متفاوتی زندگی می کرده اند، مثل بیابانها جنگلهای استوایی، سواحل دریا هزاران گونه دایناسور وجود داشته که ما ازشون با خبریم و شکی نیست که هزاران نوع دیگر هم بوده که ما اطلاعی از اونها نداریم .

میانگین اندازه این جانوران از حد یک جوجه ، تا حد بزرگترین حیوان روی زمین متغیره بزرگترین جانور خشکی که ما امروز می شناسیم ،”فیل” هست.

 مقایسه ی فیل و تیتاناسور

فیل آسیایی با تخریب زیستگاه طبیعی و شکار غیرقانونی تهدید می‌شود.

اما “فیل” در مقایسه با یکی از “تایتاناسور”ها، کوتوله خواهد بود اینجا صحبت از جانوریست که ۲۵ بار سنگین تر از یک فیل نَر بالغ هست.

این حیوانات میتونند قامتی به ارتفاع ۱۲۰ فوت و وزنی در حد صدها تُن داشته باشند.

انواع گیاهخوار، صرفاً به دلیل اندازه شون خیلی خطرناک بودند وقتی بین “تایتاناسورها” که وزنشون صد تن بوده راه می رفتند ، می تونست احتمالاً به اندازه مواجهه با یک “تی-رکس”، براشون مرگ آور باشه دایناسور واقعاً با ما حرف می زنه هر بچه ای شیفتگی خودش رو درباره دایناسورها داره

ما می دونیم که اونها می تونستند پرواز هم بکنند می تونستند شما رو بترسونند به نوعی ، اینها یک جور جانور غیر عادی بوده اند .

یک مسئله در رابطه با کره زمین این هست که در دوران باستان، اندازه همه چیز بزرگتر بوده حیوانها بزرگتر بودند، گیاهان هم بزرگتر بودند همه چیز غول پیکر بوده.

دنیای دایناسورها کاملاً متفاوت از دنیای ماست در دورانِ دایناسورها حیوانات بسیاری زندگی می کرده اند خزندگان غول پیکری در اقیانوس وجود داشته اند.

برسی زندگی این موجودات شگفت انگیز و دلیل نابودی ان ها

خزندگان پرنده ای هم بر فراز سرِ دایناسورها در پرواز بوده اند در عین حال، حشرات، پستانداران، دوزیستان و سایر جانوران دیگر هم زندگی می کرده اند.

اما دایناسورها سلطان خشکیها بوده اند تصور کنید که در یک قصه تخیلی سفر به یک دنیای غریبه، عجیب و هیجان آور و هراس انگیز چطور خواهد بود .

دنیایی که در اون، چنین جانوران غول پیکری در همه جای سیاره ما پراکنده باشند و این اتفاق روی زمینِ خودمان و در دوران ماقبل تاریخ افتاده در حالیکه دانشمندان ۲۰۰ سال است که مشغول مطالعه بر روی فسیل دایناسورها هستند.

تئوریهای آنها درباره چیستی این جانوران غول پیکر و چگونگی محیط زیست آنها ، غالباً با هر کشف تازه، تغییر می کند.اخیراً دیرین شناسان به این نتیجه رسیده اند که بدن “تیراناساروس- رکس” نه با فَلس

تیراناساروس- رکس

اخیراً دیرین شناسان به این نتیجه رسیده اند که بدن “تیراناساروس- رکس” نه با فَلس بلکه با پَر پوشیده شده بوده است ما پَرهایی پیدا کرده ایم که در واقع در کهربا حفظ شده بود بنابراین ما حالا می دونیم که بسیاری از دایناسورها و اگر نه همه اونها نوعی پوشش از جنس پَر داشته اند .

میدونیم که رفتارهای به خصوصی هم داشته اند تخمهایی که ما رویِ زمین پیدا کرده ایم نشون می ده که اونها لانه های خودشون رو روی زمین می ساختند و از اونها در مقابل مهاجمین محافظت می کردند.

اونها برای نوزادان رو به رشد خودشون هم غذا تهیه می کردند . در گذشته، دایناسورهایِ رویاییِ ما خزندگانی بیحال و غول پیکر بودند که کُند و آرام حرکت می کردند.اما این تصور، حالا کاملاً تغییر کرده ما اونها رو بیشتر به عنوان جانورانی فعال به حساب میاریم.

بسیاری از اونها پردار بوده و در نتیجه خونگرم محسوب می شوند .میدونیم که رشد خیلی سریعی داشته اند به طور کلی دایناسورها خزندگان بسیار ویژه ای بوده اند هنوز هم خیلی چیزهاست که ما باید درباره اونها بدونیم .

قبلاً طبقه بندی دایناسورها آسون بود اما حالا این طبقه بندی بیش از پیش پیچیده شده در حالیکه دیرین شناسان به کشف اطلاعات بیشتر درباره زندگی دایناسورها ادامه می دهند .

نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند که ممکن است ارتباطی غیر زمینی در رابطه با از بین رفتن آنها وجود داشته باشد .در زمان مطالعه بر روی دایناسورها سوالات کلیدی وجود داره که واقعاً باید جواب داده بشه .

ما هیچ اطلاعی از بهره هوشی اونها نداریم و هیچ هم نمی دونیم واقعاً چه اتفاقی براشون افتاده و مهمتر از همه اینها اینکه اصلاً از کجا آمده اند؟

دانشمندان کاملاً معتقدند که دایناسورها برای ۱۶۵ میلیون سال حاکم بر این سیاره بوده اند در عوض، هوموسیپینهای امروزی یعنی انسانها فقط ۲۰۰,۰۰۰ سال روی زمین بوده اند.

بنابراین دایناسورها ، مدتهای مدیدی بر تاریخ زمین، حاکم بوده اند اما اگر در اوایل قرن هجدهم به کسی می گفتید که زمین، میدان مبارزه غولهای عظیم الجثه ای بوده که وزنشون به بیش از ۱۰۰ تن می رسیده، اون شخص به شما می گفت : تو دیوانه ای .

با اینحال، امروز همین دایناسورها یک واقعیت علمی هستند کاملاً ممکنه که دایناسورها حاصل آزمایشات فرازمینی ها در رابطه با حیات بر روی زمین بوده باشند.

این سیاره، قادر به حفظ حیات تا میلیونها سال بوده تازه اگر نخواهیم بگوییم بیلیونها سال باور پذیرفته شده در میان جامعه دانشمندان این است که دایناسورها حاکم بر این سیاره بوده اند .

تا اینکه یک رویداد جهانی در حدود ۶۵ میلیون سال پیش ، آنها را از صحنه روزگار پاک کرده است .یک انقراض کلی وجود داشته که در اون شاید پنجاه درصد از همه موجودات زنده از بین رفته اند .

که این ۵۰% هم ، شامل آخرین دایناسورهای زنده عصر دایناسورها میشده .

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *