فنگ شویی ماشین : ۷ نکته فوق العاده برای لذت از ماشین شخصی

رودستر جدید برای رسیدن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۴.۲ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت

ماشین

برای درک هرچه بهتر این که فنگ شویی ماشین چیست ؟! پیشنهاد می کنم با این مقاله همراه شوید و نکات زیر را با دقت مطالعه کنید. زیرا شما باید نکات زیر را در ذهن خود داشته باشید و همیشه آن را تکرار کنید.

چرا توجه به فنگ شویی ماشین مهم است

بسیار از ما ساعاتی زیادی از روز را در ماشین خود می‌گذرانیم ! بنابراین وسیله نقلیه شما به یک مینی‌ خانه تبدیل شده است ! علم فنگ‌شویی برای همه چیز در ایجاد انرژی مفید و مثبت نقشه دارد .

حتی فنگ شویی ماشین که در جایی قرار دارد که ما زمانی را در آن سپری می‌کنیم . فنگ شویی خانه را در مطالب دیگر همین سایت توضیح داده ایم .  بنا بر مطالب گفته شده می توان گفت ، قطعاً می‌توانیم علم فنگ‌شویی را برای بهبود انرژی در ماشین خود اعمال کنیم .

اصول و قواعد مربوط به فنگ شویی ماشین

شما برای اینکه در ماشین خود انرژی مثبت را به حرکت درآورید ، یکسری اصول اساسی و قوانین اولیه برای ماشین شما وجود دارد که باید رعایت شود :

۱٫ تمیز کردن داخل ماشین

داخل اتومبیل شما انباری یا کمد لباس‌‌‌ نیست که تمام وسایل خود را در آن نگه دارید !

برای اینکه در فنگ شویی ماشین به موفقیت برسید نباید کاغذها و مقالات مربوط به محل کار خود را در صندوق عقب ماشین یا صندلی عقب بگذارید . این انباشتگی در اتومبیل باعث راکدماندن انرژی می‌شود . بنابراین هر چه سریع‌ تر اتومبیل خود را از هر گونه به‌هم‌ریختگی و انباشتگی پاکسازی ‌‌کنید .

 

۲٫ تمیز کردن شیشه ماشین

شیشه های ماشین چشمان شما در علم فنگ شویی ماشین هستند. شیشه‌های خودروی شما همیشه باید تمیز و پاک باشد. زیرا انرژی «چی» را به داخل اتومبیل دعوت می‌کند . با ورود انرژی به ماشین احساست

امنیت‌‌‌
آرامش
آسایش
را به ارمغان می آورد .

بنابراین همیشه از درخشش پنجره‌ها مطمئن شوید ! این حس خوب باعث افزایش گردش انرژی در ماشین شما و در نهایت حال بهتر شما خواهد شد .

۳٫ خوشبو کردن ماشین

همانطور که شما از دیگران توقع دارید بوی خوبی بدهند و حتی برای خود این امر را لازم و ضروری می دانید ، فنگ شویی ماشین نیز میگوید که برای ماشین نیز این بوی خوش باعث می شود که شما حس بهتری نسبت به ورود به ماشین داشته باشید . همیشه از خوشبوکننده‌ها و اسانس مخصوص اتومبیل استفاده ‌‌کنید . این کار باعث می شود هر زمان وارد ماشین می‌ شوید بوی تازگی و بوی ماشین جدید را احساس کنید.

۴٫ باز کردن شیشه

شما برای تنفس بهتر نیاز به هوای تازه دارید !

هوای تازه باعث ایجاد طراوت بیشتر در انسان می شود ! برای داشتن هوای تازه در ماشین برای لحظات اولیه شیشه خود را باز نگه دارید تا هوای راکد داخل اتومبیل خارج شده و انرژی تازه جایگزین انرژی کهنه شود . پس در نتیجه این عمل در فنگ شویی ماشین ، به شما کمک می کند تا هوای تازه را به ماشین خود وارد کنید و حال بهتری را به خود انتقال دهید .

۵٫ دوری از شیشه شکسته و آثار تصادف

اگر شیشه‌های ماشین شما دارای ترک باشد یا اطراف آن اثر تصادف یا تخریب وجود داشته باشد انرژی آن بر روی شما نیز تاثیرگذار خواهد بود . اتومبیل شما جزو دارایی‌های شماست و هر گونه مشکل در آن تاثیر غیرمستقیم بر روی شما خواهد داشت . اگر فنگ شویی ثروت را بخوانید به راحتی می توانید بدانید که این کار باعث کاهش درآمد شما نیز خواهد شد .

۶٫ تصور ماشین به خانه

اگر جلوی وسیله نقلیه خود را شمال در نظر بگیرید و صندوق عقب را جنوب می‌توان گفت، عملا شما فنگ شویی ماشین را به فنگ شویی خانه تبدیل کرده اید . یک هشت‌وجهی نقشه باکوا روی اتومبیل خود به هشت جهت داشته باشید.

شمال‌‌‌
جنوب‌‌‌
شرق‌‌‌
غرب‌‌‌
شمال غرب‌‌‌
شمال شرق‌‌‌
جنوب غرب
جنوب شرق

بنابراین با توجه به مطالبی که در مبحث مربع لوشو بیان شد هر یک از این جهات دارای انرژی مخصوص به خود هستند و تاثیر خود را روی شما خواهند داشت. به عنوان مثال زمانی که بخش شمال اتومبیل شما یعنی موتور ماشین و تمام اجزای شمالی خودرو دچار مشکل و خرابی باشد روی کار و حرفه شما تاثیر خواهد گذاشت.

۷٫ انتخاب رنگ ماشین در فنگ شویی ماشین

رنگ ها تاثیرات زیادی در زندگی ما دارند !

رنگ از نکاتی است که همه روانشناسان نیز به آن اشاره دارند . تاثیر رنگ در زندگی تک به تک افراد آشکار است و هیچ کس توان آن را ندارد که این تاثیر را نادیده بگیرد . برای تعیین رنگ خودرو ، شما می‌ توانید با استفاده از تعیین عدد کوا طبق تاریخ تولد (قبلاً محاسبات آن بیان شده است) و به دست آمدن یکی از اعداد ۱ تا ۹ (۱‌‌‌، ۲‌‌‌، تا ۳‌‌‌، ۴‌‌‌، ۶‌‌‌، ۷‌‌‌، ۸‌‌‌، ۹) رنگ خودرو خود را انتخاب ‌‌کنید . رنگ اتومبیل باعث می‌ شود که برای شما شانس ایجادشده و قدرت شخصی شما افزایش یابد و از ماشین خود انرژی دریافت ‌‌کنید .

عدد کوا ۱:آبی‌‌‌، سیاه‌‌‌‌‌ ، سرمه‌ ای‌‌‌‌‌، سفید‌‌‌‌‌ ، نقره‌ای

عدد کوا ۲ و ۸: قهوه‌ ای‌‌‌ ، زرد‌‌‌، بژ‌‌‌ ، قرمز‌‌‌ ، آلبالویی

عدد کوا ۳ و ۴:سبز‌‌‌ ، زیتونی‌‌‌ ، آبی‌‌‌ ، سیاه

عدد کوا ۶ و ۷:سفید‌‌‌ ، نقره‌ ای یا طلایی‌‌‌ ، اخرایی‌‌‌ ، قهوه‌ ای‌‌‌ ، بژ

عدد کوا ۹: قرمز‌‌‌ ، آلبالویی‌‌‌ ، صورتی‌‌‌‌‌ ، نارنجی یا بنفش

رنگ مورد علاقه شما

اگر رنگ مورد علاقه شما یکی از رنگ‌های کوا نیست نگران نباشید شما همچنین می‌توانید از تئوری پنج عنصر استفاده ‌‌کنید. طبق جهات و رنگ‌های موثر بسته به این که جهت غربی هستید یا شرقی، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در بالا برخی از این رنگ‌ها آورده شده است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به بخش محاسبه عدد کوا مراجعه کنید و جزئیات جهات و رنگ های خود را پیدا کنید.

سخن پایانی
شما باید در هر مکانی که قرار می گیرید باید در مدار انرژی مثبت باشید. فنگ شویی این موضوع را برای شما تدارک دیده است. بنابراین تنها باید رعایت چند اصول ساده به آن می توانید دسترسی داشته باشید.

منبع: فنگ شویی ایران

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *