قانون جذب بارداری در ۴ مرحله طلایی

بارداری

کیا با قانون جذب بچه دار شدن؟ قانون جذب بارداری یا بارداری سالم با قانون جذب یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر خیلی مورد توجه قرار گرفته است.

با استفاده از قانون جذب و انرژی درمانی باردار شدن امری ممکن است. فقط کافی است که قانون جذب را بشناسید.

برای باردارشدن به کمک قدرت ذهن باید به کائنات درخواست بدهید.

در این مطلب ما به شما می گوییم که چگونه می توانید درخواست خود را به سمت کائنات ارسال کنید. سابلیمینال بارداری موفق یکی از روش هایی است که باعث فعال کردن قدرت و توانایی ذهن برای باردار شدن می شود.

قانون جذب بارداری چیست؟

برای این که بارداری سالم با قانون جذب را تجربه کنید، باید به خوبی با قانون جذب بارداری آشنا شوید. قانون جذب، یک نیروی طبیعی است که به ارتعاشات مغز شما توجه می کند و پاسخ می دهد. این قانون دائما و در هر لحظه در حال کار کردن است.

برای کائنات فرقی ندارد که شما به چه چیزهایی فکر می کنید؟ به هر چیزی که فکر کنید طبق قانون جذب، وارد زندگی شما می شود. هیچ اهمیتی ندارد که شما چه کسی باشید یا این که زندگی شما چگونه است.

با تغییر ذهنیت خود از منفی به مثبت، می توانید خواسته های خودتان را وارد زندگی کنید. اگر همیشه به وضعیت بد یا ناخواسته ها فکر کنید، دقیقا همان ناخواسته ها وارد زندگی شما می شوند.
اگر در حال حاضر باردار نمی شوید و تنها به باردار نشدن فکر کنید، در همان وضعیت باقی می مانید و تغییری در زندگی شما رخ نمی دهد. اما اگر احساس رضایت از داشته هایتان را داشته باشید و این را باور کنید که ذهنتان قدرت جذب خواسته هایتان را دارد، می بینید که چطور می توانید به خواسته خود برسید.

قانون جذب بارداری

شاید از خود بپرسید من همیشه به باردار شدن فکر می کنم ولی تا به حال نتیجه ای نگرفتم. عمل نکردن و نرسیدن به خواسته به این دلیل است که قانون جذب را به خوبی درک نکرده اید و مراحل آن را نمی شناسید.

مراحل قانون جذب بارداری

اولین مرحله این است که باید خواسته خود را مشخص کنید. باید بدانید که دقیقا چه چیزی را می خواهید؟ سپس مرحله دوم را باید انجام دهید. مرحله دوم این است که باید رها کنید. بله درست خواندید، باید خواسته خود را رها کنید و نسبت به آن وسواس نباشید.

خونسری خود را حفظ کنید و باور داشته باشید که به خواسته خود خواهید رسید. همیشه باید احساس خوبی را در خود ایجاد کنید. هرگاه که حس خوبی داشتید، به این معنی است که در جهت خواسته های خود حرکت می کنید.

کائنات همیشه به ارتعاشات و پیام های مغز شما پاسخ می دهند. هرگاه که حس بدی داشتید، به این معنی است که در خلاف جهت خواسته های خود حرکت می کنید. از احساسات خود می توانید بفهمید که کائنات چه پاسخی به خواسته های شما می دهند؟

یکی از تکنیک هایی که درمورد قانون جذب به کار می رود و بسیار هم اثربخش است، تکنیک دوری از باورهای محدود کننده است. با استفاده از تکنیک می توانید از شر باورهایی که شما را از خواسته هایتان دور می کند، خلاص شوید.

با جایگزین کردن باورهای درست و مناسب، می توانید موفق شوید. برای پیدا کردن مسیر روشن زندگیتان باید از تمامی عواملی که باعث استرس شما می شوند دوری کنید.

دور خود را از وسایل بلا استفاده خالی کنید. محیط خود را تمیز و آرام نگه دارید تا ذهنتان آرامش یابد و روی خواسته شما تمرکز کند.

تصویر سازی ذهنی برای بارداری با قانون جذب

به این فکر کنید که اگر الان بچه دار شده باشید چه کارهایی برای بچه خودتان انجام می دادید؟ چه چیزهایی برای او می خردید و غیره. تمامی این تجسم ها، فرکانس های مغز شما را قوی تر کرده و باعث می شود که سریع تر به خواسته خود برسید.

تصویرسازی ذهنی همیشه باعث می شود تا خواسته ها در کمترین زمان ممکن محقق شوند. وقتی که تصویر آرزو و خواسته خود را در ذهنتان تصور می کنید، قدرت ذهنتان چند برابر می شود و کائنات توجه بیشتری به شما خواهند داشت.

بعلاوه با تصور کردن خواسته ها، حس خوبی به شما دست می دهد که همین حس خوب باعث می شود که زندگیتان به سمت خواسته ها حرکت کند. تمامی این نکات گفته شده را بارها و بارها تمرین کنید.

سابلیمینال بارداری رایگان

هرگاه که می خواهید بخوابید به خواسته خود فکر کنید. بعد از بیدار شدن به خواسته های خود فکر کنید. تمرین زیاد باعث ارسال فرکانس های بیشتری به کائنات می شود.

تداوم تصویرسازی ذهنی را فراموش نکنید و هر روز یک ساعت را برای تمرین کردن وقت بگذارید تا نتایج شگفت انگیز را در زندگی خود ببینید.

راز قانون جذب بچه دار شدن

قانون جذب برای همه عمل می کند. فرقی نمی کند که در کجا هستید و زندگی شما چطور می گذرد. قانون جذب همیشه برای همه وجود دارد. راز قانون جذب این است که تمامی افکارتان را دریافت و آن ها را به حقیقت تبدیل می کند.

اگر مدام به بی پولی فکر کنید، هیچ وقت پولدار نمی شوید. اما اگر خودتان را در شرایطی تصور کنید که پولدار هستید، به زودی پول وارد زندگی شما می شود.

اگر بیماری سختی دارید، مطمئن باشید که با قانون جذب می توانید سلامتی خود را بدست بیاورید. فقط کافیست که خودتان را در شرایط سلامتی کامل تصور کنید و باور داشته باشید که روزی از شر بیماری خلاص می شوید.

قانون جذب بچه دار شدن

یکی از رازهای قانون جذب این است که به بزرگ و کوچک خواسته های شما توجهی ندارد. برای قانون جذب فرقی ندارد که چه اندازه پول می خواهید یا چه شغلی را دوست دارید. قانون جذب آن را وارد زندگی شما می کند.

به قدرت فرکانس های ذهنتان ایمان داشته باشید و بدانید که به خوبی عمل می کنند. جالب است این را بدانید که فرکانس های مغز به صورت عملی ثابت شده هستند و قابلیت اندازه گیری را هم دارند. دانشمندان توانسته اند که امواج ذهنی انسان را مشاهده و اندازه گیری کنند. طبق نتایج آزمایشات، قانون جذب حقیقت داشته و عمل می کند.

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

افکار منفی شما، چیزهای منفی و افکار مثبت شما چیزهای مثبت را به زندگی شما وارد می کنند. بنابراین هیچ گاه افکار منفی را به ذهن خود راه ندهید و جملات منفی را بر زبان نیاورید. همیشه شکرگزار باشید و با خود این جملات را تکرار کنید:

خداوند را به خاطر هر آنچه که در زندگی دارم، شکر می کنم.

من بارداری موفق خواهم داشت.

من به زودی بارداری سالمی را خواهم داشت.

کائنات به خواسته من توجه می کنند و پاسخ می دهند.

همیشه افکار مثبت را به درون ذهن خود راه دهید. این کار را همیشه تمرین کنید تا کنترل کامل ذهنتان را به دست بگیرید. گرفتن کنترل ذهن، باعث می شود که ذهنتان پر از افکار مثبت شود.

این افکار مثبت انرژی خود را به سمت کائنات ارسال می کنند. کائنات نیز به این انرژی ها پاسخ می دهند. پس اگر اتفاقات مثبت می خواهید، امواج مثبت را ارسال کنید.

سابلیمینال بارداری موفق

با کمک سابلیمینال بارداری موفق، می توانید از قدرت ذهنتان برای باردار شدن استفاده کنید. باردار شدن با استفاده از سابلیمنال بارداری سالم و موفقی خواهد بود. سابلیمینال باعث می شود تا فرآیندهای درون بدن به صورت موثر در جهت باردار شدن انجام شوند و همچنین تخمک ها قدرت بیشتری برای بارداری پیدا کنند.

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

شرایط درون بدن با استفاده از سابلیمینال، به گونه ای می شود که بارداری را ساده و سریع می کند. همچنین انرژی های درونی برای بارداری را هم ایجاد می کند.

باردارشدن به کمک قدرت ذهن امری ممکن است و با قانون جذب می توانید به آن برسید. با قانون جذب غده تیروئید سالمی خواهید داشت و وزنتان نیز تنظیم می شود. عامل ژنتیکی با قانون جذب قابل اصلاح است.

با قانون جذب تمامی نگرانی ها و استرس از شما دور می شود و ذهنتان سرشار از انرژی مثبت در جهت خواسته هایتان می شود. با استفاده از سابلیمینال، ذهنتان به صورت ناخودآگاه سیستم درونی بدن را به سمت خواسته هایتان سوق می دهد.

سابلیمینال باعث می شود تا درون شما آرامش پیدا کند و مطمئن باشید که فرزندی زیبا و سالم را به دنیا می آورید. با سابلیمینال بارداری، شرایط شما برای بارداری تقویت خواهد شد. با کمک سابلیمینال حتی می توانید جنسیت فرزند خود را مشخص کنید.

جملات تاکیدی برای بچه دار شدن

سابلیمینال تنها برای بارداری نیست. در خیلی از موارد دیگر استفاده می شود. افزایش قد، تغییر رنگ مو و چشم دیگر موارد استفاده از سابلیمینال است. با کمک سابلیمینال قدرت ذهن شما آزاد می شود و می توانید از آن در جهت رسیدن به خواسته ها استفاده کنید.

جمع بندی

در این مطلب به قانون جذب بارداری پرداختیم و سعی کردیم که شما را با قدرت این قانون آشنا کنیم. قانون جذب فرکانس های مغز شما را دریافت می کند و به آن ها پاسخ می دهد. فرقی ندارد که شما به چیزهای مثبت فکر کنید یا منفی.

قانون جذب آن ها را وارد زندگی شما می کند. برای استفاده از قانون جذب باید مراحل آن را به خوبی انجام دهید که در این مطلب آن ها را توضیح دادیم. تمامی نکات مربوط به قانون جذب بارداری در این مطلب گفته شد.

منبع:رضا کلاهی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *