لایت ورکر یا هوشیار معنوی

لایت ورکر

لایت ورکر یا هوشیار معنوی یا رزم آور نور چیست؟توضیح کامل

این اصطلاح واژه جدیدی است و در دوره کنونی،که عصر معنویت و بیداری نامیده شده، به عده ای از افراد خاص و معنوی اطلاق می شود. لایت ورکر فردی است که مثل تمام مردم جهان زندگی می کند، ولی خواسته ای قوی و درونی در ذات خود دارد. او می خواهد که در زمان حیاتش، از خود فداکاری و ایثار نشان دهد و بدینگونه ناظر تغییر و تحول معنوی در دنیا باشد.

واژه فارسی خاصی برای این حالت تعریف نشده است. به همین دلیل، در زبان فارسی به جای اصطلاح لاتین، از واژه “هوشیار معنوی” استفاده می شود. قدرت واقعی این فرد “هوشیار معنوی” در آگاهی معنوی و هوشیاری او نهفته است. سرانجام روزی فرا می رسد که همه مردم به جرگه هوشیاران معنوی می پیوندند؛ زیرا این زمانه، عصر بیداری است و در واقع، هوشیاران معنوی با درایت خود، در را بر روی مردمان جهان بازمی کنند تا امواج آگاهی و هوشیاری به تمامی آنان نیز سرایت کند. هرچند عده ای درمقابل این تغییر و تحول موانعی ایجاد می‌کنند، سرانجام تلاش آنان با شکست مواجه خواهد شد.

هوشیاران معنوی، نور معنویت را به زندگی مردم می آورند. آنها با قدرت خودشان به واژه هایی مثل عشق به خود، عشق به دیگران، آزادی، اتحاد و همبستگی معنا می بخشند.

لایت ورکر به انسانهایی میگن که با قدرت نور برای نجات نوع بشر در سطح بسیار وسیعی فعالیت میکنند. مثلا برای نجات بحران کره زمین از بمب اتمی کره شمالی لایت ورکر ها با ارسال انرژی خیلی جریان را کنترل کردند.

خیلیها دوست دارند بدانند کسانی از روشهای لایت وُرک یعنی کار کردن با نورها و انرژی های والا که استفاده می کنند فلسفه و اعتقادشان چیست؟

نکته: لایت وُرک مذهب و سیستم اعتقادی نیست. یک لایت وُرکر معتقد است که چیزی به نام منشا وجود دارد که تمام انرژی ها و نیروهای دیگر از آنجا سرچشمه می گیرند (این معادل همان چیزیست که خداوند و… می نامیم).

یک لایت وُرکر معتقد است که از منشا تا ما و مادون ما، سلسله مراتب مختلف انرژی و آگاهی و ابعاد مختلف وجود دارد. یک لایت وُرکر معتقد است که هر بُعد دارای راهنمایان و یاری رسانان مختلف نور می باشد که ما بعضی از آنها را با عنوان، اساتید معراج یافته، فرشتگان اعظم و… می شناسیم.

یک لایت وُرکر معتقد است فرایندی به نام معراج وجود دارد که در آن شعور و روح انسانی سلسله مراتبی را به سمت منشا برای تعالی طی کرده و ابعاد مختلف را درک می کند و از آن فرا تر می رود، و هر بعد درسهای فراوانی برای یاد گیری دارد. یک لایت وُرکر معتقد است هر کس می تواند با این راهنمایان ارتباط برقرار کند (حال چه بتواند به صورت خود آگاه پیام آنها را دریافت کنید یا خیر).

یک لایت وُرکر معتقد است هر انسان برای به انجام رساندن هدف خاصی، شخصی یا جمعی، به دنیا می آید. یک لایت وُرکر معتقد است داشتن عشق و خیر خواهی بی قید شرط والاترین صفت متعال و راه معراج است. یک لایت وُرکر به قانون کارما یا عمل و عکس العمل معتقد است.

یک لایت وُرکر معتقد است ریشه عای عمیق بیماری ها و مشکلات می توانند با انرژی عشق الهی شفا یابند. یک لایت وُرکر معتقد است “کارما” می تواند با نیروی عشق الهی دگرگون شود.

یک لایت وُرکر به وحدت تمام موجودات و هستی معتقد است. یک لایت وُرکر معتقد است بخشی از وجود ما با عنوان خود برتر یا خود والاتر وجود دارد که برای تعالی می باید آگاهی و انرژی خود را با آن متحد کنیم، خود والاتر در حقیقت خود ما هستیم ولی در اثر جهل خود را، با خود پست یعنی بدن و شخصیت شناسایی می کنیم.

اگر میخواهید به یک لایت وکر تبدیل شوید مراجعه کنید به: به یک لایت ورکر یا رزم آور نور تبدیل شوید!چگونه لایت ورکر شویم و لایت ورکر ها چه کار هایی میکنند؟

در انجیل یوحنا و نیز در ” لوح زمردین” به ورود و تناسخ ۱۴۴۰۰۰ لایت وُرکر (کارگرنور) اشاره شده که زمین را طی دوران پایانی “کالی یوگا” از نیروهای تاریکی نجات خواهند داد . بیشتر این ۱۴۴۰۰۰ لایت ورکر در زمین حضور دارند و درحال بیدارشدن و رسیدن به هدف الهی و انجام رسالت شان بر روی زمین اند. اکثر این ۱۴۴۰۰۰نفر، افراد ستاره ای هستند که از سیاره های بسیار پیشرفته خود، بر روی زمین تناسخ یافته اند. البته تعدادی از این ۱۴۴۰۰۰ نفر ارواح پیشرفته زمینی اند. اکثر آنها در حال بیدار شدن و بیرون آمدن از خواب عمیقی اند که به آن فرو رفته بودند. آنها به آهستگی اما با اطمینان پی می برند که اینجا هستند تا به تغییر بزرگ زمین یاری برسانند.

حافظه سلولی این ۱۴۴۰۰۰نفر طوری برنامه ریزی شده که در زمان خاص به بیداری در باره ماهیت حقیقی و رسالت و هدف شان در این بحرانی ترین زمان در تاریخ زمین، برسند. ما به زمان تغییر بزرگ زمین بسیار نزدیک شده ایم و زمان آن رسیده تا بقیه آن ۱۴۴۰۰۰ نفر نیز بیدار شوند، چشمان خود را از خواب بشویند، با کف دست به پیشانی خود بزنند، رویاهای مادی را کنار بگذارند، بیدار شوند، بوی قهوه را استشمام کنند، آستین هایشان را بالا بزنند، کلاه فکر بسر بگذارند و به کار خطیر نجات این سیاره مشغول شوند! جمعیت انبوه غافلان بر روی زمین، این سیاره را نجات نخواهند داد. تنها ۱۴۴۰۰۰ لایت ورکر می توانند این سیاره را نجات دهند.

اما همه ۱۴۴۰۰۰لایت ورکر باید وظیفه خود را به عهده بگیرند. هم اکنون زمان سردرگمی، تاخیر و پشت گوش انداختن گذشته! سیاره ای است که باید نجات داد. و ما برای نجات آن ثبت نام کردیم اگر کسی از وظیفه خود شانه خالی کند، کل این ماموریت را به خطر انداخته است. این موضوع در کل کهکشان اهمیت دارد. اگر فکر می کنید یک ماموریت عادی است، دوباره به آن فکر کنید.

این بزرگترین رسالتی است که نیروهای نور در طی۲۰۰۰۰۰ سال گذشته به عهده گرفته اند. چشم تمام کهکشان بر روی ماست. آنها نگاه می کنند و می بینند که ما موفق شده ایم و یا شکست خورده ایم. نگاه می کنند تا ببینند در تقابل میان رزمندگان نور و رزمندگان تاریکی، سیاره نجات یافته و یا ازهم فرو پاشیده است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *