مادربورد ها و سیستم های جدید دسکتاپ سری ROG معرفی شدند؛ ایسوس تا دندان مسلح!

 

به نظر می‌رسد نمایشگاه IFA برای ایسوس پربار بوده است. این کمپانی امروز محصولات جدید گیمینگ خود را برای کامپیوتر‌های رومیزی، لپ‌تاپ، مادربورد و… به نمایش گذاشته است.

در نمایشگاه IFA 2017 که در برلین در حال برگذاری است، کمپانی ایسوس روز پرکاری را سپری کرده است. این شرکت به معرفی محصولات مختلفی در زمینه گیمینگ برای کامپیوترهای دسکتاپ، لپ‌تاپ، مادربورد، صفحه‌نمایش، واقعیت مجازی و … پرداخته است.

کامپیوتر‌های رومیزی

ROG GT51 Desktop

این هیولا به نظر می رسد که دارای یک قلب شعله‌ور و یا یک چشم خشمگین در داخل خود است. ROG GT51 شامل یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای و ۸ ترد Core i7-7700K اینتل، دو عدد کارت‌گرافیکی جیفورس GTX 1080 انویدیا به صورت اس‌ال‌آی و ۶۴ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۸۰۰ مگاهرتز است. در داخل این کامپیوتر رومیزی، فناوری سه گانه‌‌ی Aegis III برای اورکلاک گنجانده شده است.

ROG strix GD30 desktop

این غول کامپیوتری مانند ربات‌ در فیلم‌های علمی-تخیلی است و کم‌ترین نورپردازی را بین محصولات سری راگ (Republic of Gamers) که در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته شده است، دارد. پنل‌های جلویی این محصول به منظور سفارشی‌سازی بیشتر قابل جدا شدن هستند. در داخل این کیس، یک پردازنده‌ی Croe i7 نسل هفتم کمپانی اینتل به کار گرفته شده است. از کارت‌گرافیکی GTX 1080Ti انویدیا برای انجام کارهای گرافیکی استفاده شده است؛ همچنین یک درگاه برای تعویض آسان SSD روی کیس گنجانده شده است.

ROG GT51 desktop

مادربوردهای ROG

ROG Rampage VI Extreme

این مادربورد از پلتفرم X299 اینتل پشتیبانی می‌کند. مشخصات و امکانات استفاده شده در این مادربورد مرزهای فناوری را درنوردیده است و در کنار این فناوری‌ها، یک سیستم خنک‌کننده‌ی خوب، وظیفه‌ی دفع حرارت را برعهده دارد.

ROG Rampage VI Extreme

ROG Zenith Extreme

مادربورد ROG Zenith Extreme برای پلتفرم X399 ای‌ام‌دی در نظر گرفته شده است. این مادربورد از پردازنده‌های جدید تردریپر پشتیبانی می‌کند. محصول جدید ایسوس از امکانات پیشرفته‌ای برای خنک‌سازی، اورکلاک و نورپردازی استفاده کرده است.

ROG Zenith Extreme

ROG Strix X399-E

همان‌طور که از نام این محصول پیداست، پلتفرم X399 ای‌ام‌دی را هدف قرار داده است. ROG Strix X399-E از ۳ درگاه گرافیکی با پهنای دوبرابر، و دو SSD از نوع NVMe پشتیبانی می‌کند. این محصول از سیستم خنک‌سازی بهبود یافته، اورکلاکینگ هوشمند، اتصالات پیشرفته و نورپردازی RGB بهره می‌برد.

X399 E

ROG Strix X299-E Gaming

این مادربورد از سیستم صوتی SupremeFX و اورا سینگ در کنار سیستم جدید نورپردازی RGB استفاده می‌کند. ROG Strix X299-E Gaming از پایه‌هایی برای سفارشی‌سازی بیشتر استفاده می‌کند، به‌طوری که علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از پرینت سه بعدی، مادربوردی با شکل و شمایل منحصر به فرد داشته باشند.

x299 e gaming asus

سه مدل از این بوردها توسط گروه‌های شرکت‌کننده در برنامه‌ی (ASUS (PBA طراحی شده‌اند. ROG Zenith Extreme و ROG Strix X399-E Gaming توسط Caseking آلمان  و ROG Strix X299-E Gaming توسط Scan computers انگلستان ساخته شده است.

محصولات جدید ایسوس با طراحی‌های متعدد و سیستم نورپردازی پیشرفته آماده‌ی ورود به بازار پر تلاطم کامپیوتر هستند؛ نظر شما در مورد این محصولات چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *