مایکروسافت Surface Book 2 را برای همه بازارهای تقاضا عرضه می کند

 

d20fd8b7458c177a6cd7d376932051bc
به گزارش پایگاه خبری اینفو در ماه اکتبر، مایکروسافت به طور شگفت انگیزی Surface Book 2 را در نسخه های ۱۳ و ۱۵ اینچی اعلام کرد، همان روزی که ویندوز ۱۰ Fall Creators Update منتشر شد. مدل های جدید تقریبا یک ماه بعد به طور رسمی آغاز شد و مدل ۱۵ اینچی تنها برای پیش سفارش در ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار گرفت.

امروز مایکروسافت اعلام کرده است که در حال حاضر در دسترس بودن مدل بزرگتر به ۱۷ بازار جدید، از جمله استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، .، نروژ، لهستان، سوئد، سوئیس و انگلستان.عرضه خواهد شد.

Surface-Book-2

مدل ۱۵ اینچی با کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا همراه است که می تواند برخی از آخرین بازی ها را اجرا کند. به طور مشابه، بر خلاف همتای کوچکترش، پشتیبانی از Xbox بیس را نیز شامل می شود، و آن را بسیار جذاب تر از نظر بازی می کند. بدیهی است، با این حال، افزایش قیمت نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

جالب توجه است، این نسخه ۱۳ اینچی در حال حاضر در استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ژاپن، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، سوئد موجود است. سوئیس، تایوان، انگلستان و ایالات متحده. از ماه فوریه مایکروسافت همچنین قصد دارد هر دو نسخه را در کشور های بحرین، چین، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، کره، کویت، مالزی، عمان، پرتغال، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، تایلند و عربستان متحد امارات ،عرضه کند.
با اینکه کشور ما در لیست کشور هایی که برای عرضه اعلام شده نیست ولی به زودی در دسترس کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت.

منبع : neowin

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *