مجسمه‌ کالکتور Far Cry 5 معرفی شد

Far Cry 5

اگر مثل همیشه منتظر «اکشن فیگور»های عناوین یوبی‌سافت هستید، پس باید خوشحال باشید؛ چراکه به تازگی اکشن فیگور بازی Far Cry 5 با حضور آنتاگونیست این بازی معرفی شده است. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

 

اخیرا شرکت یوبی‌سافت از اکشن فیگور اختصاصی Far Cry 5 رونمایی کرده است که در آن شاهد حضور «جوزف سید» رهبر فرقه‌ Eden’s Gate هستیم. نام این مجسمه «ندای پدر» یا The Father’s Call است و رهبر این گروه افراطی را در حالت همیشگی‌اش به تصویر می‌کشد؛ یعنی بدون پیراهن و با در دست گرفتن تفنگی به سمت آسمان برای الهام بخشی به همراهانش.

این مجسمه ۳۲ سانتی‌متر ارتفاع دارد و از جنس PVC ساخته‌ شده است. تفنگی که جوزف در دست دارد و عصای مخصوص‌اش که در قسمت پایینی مجسمه قرار دارد، قابل جداسازی هستند. این مجسمه بخشی از طرح Ubicollectibles است که در همکاری با یوبی‌سافت مونترال، توسعه‌دهنده‌ Far Cry 5 ساخته شده است. طبق اطلاعاتی که شعبه استرالیای فروشگاه یوبی‌سافت منتشر کرده، این مجسمه با قیمت ۸۹ دلار به فروش می‌رسد. پیش‌خرید این مجسمه از همین حالا، قابل انجام است و در تاریخ ۲۲ مارچ برای مشتریان ارسال می‌شود.

Far Cry 5Far Cry 5 شما در Far Cry 5 نقش افسر پلیس جوانی را ایفا خواهید کرد که برای دستگیری جوزف سید پا به مونتانا و منطقه‌ی Hope Country می‌گذارد، اما شرایط از کنترل خارج می‌شود. اینجاست که این افسر جوان به گروه مقاومت منطقه ملحق می‌شود و به جنگ با فرقه‌ی Eden’s Gate می‌رود تا یک بار دیگر، مونتانا را به ایالتی آزاد تبدیل کند. لازم به ذکر است که Far Cry 5 اولین بازی در این مجموعه است که در آمریکا به وقوع می‌پیوندد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات این بازی، اضافه شدن کارکترهای همراه به بازی است که شامل یک سگ دوست‌داشتنی هم می‌شود. از دیگر تغییرات مهم بازی، می‌توان به امکان پرواز با هواپیما اشاره کرد که در این مجموعه، بی‌سابقه است.

بعد از تاخیر خوردن Far Cry 5، مقرر شده تا این بازی در تاریخ ۲۷ ماچ مصادف با ۷ فروردین ۹۷ برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ آیا به این مجسمه‌ی ۸۹ دلاری علاقه دارید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *